Новини

У США готують перший податок для власників електрокарів

Оскільки електромобілі більше не поповнюють скарбницю штату Техас за рахунок справляння податку на бензин, законодавці дистрикту працюють над новим способом справляння з власників транспортних засобів податків.

Нинішня американська система, в якій дороги та інші проекти автомобільної інфраструктури частково оплачуються за рахунок податків на паливо, очевидно, не зможе вижити в світі, де все водять електромобілі. Не існує єдиного, очевидно, кращого рішення для зміни ситуації, але в Техасі ця проблема привела до того, що деякі республіканці виступили за підвищення податків.

Законопроект обговорюється в Сенаті штату. Там пропонують підняти збори на електричних транспортних засобів (EV), що дозволить компенсувати податок на паливо. Нові поправки передбачають щорічний збір за електромобіль в розмірі від 190 до 240 доларів, додатковий збір у розмірі понад 150 доларів для всіх, хто проїжджає на своєму електромобілі більше 15 тис. Км на рік, і щорічної доплати в розмірі 10 доларів для фінансування консультативної ради з зарядної інфраструктури.

У штаті відзначили, що збори будуть стягуватися з приблизно 300 000 транспортних засобів, в результаті чого до Державного дорожнього фонду (SHF) має надійти в цілому 37,8 млн доларів у 2022 фінансовому році, а до 2026 року ця сума може вирости до 136 млн доларів США. У разі прийняття закон набуде чинності 1 вересня 2021 року.

Техас не перший штат, який розглядає стягування плати з водіїв електромобілів в якості заміни податків на паливо, але це не відповідає тим зборів, які платять більшість власників машин з ДВС. Група із захисту інтересів електромобілів Plug In America зазначила в офіційному документі, опублікованому в серпні 2020 року, що в середньому по країні щорічні податки на бензин для легкових автомобілів становлять 73 долари.

Замість щорічних зборів за електромобілі, які не враховують фактичне використання доріг, Plug In America і інші прихильники електромобілів підтримують так звані програми плати за використання доріг або способи стягування з людей плати за фактичний пробіг за рік, причому навіть з урахуванням ваги автомобіля.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: США

Останні записи

Новий Renault Clio готується до прем’єри з оновленим стилем та мотором

Renault готується до важливої ​​події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…

29.08.2025

Покупка авто на вторинці: які моделі найбільше б’ють по бюджету

Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…

29.08.2025

Без прав і реєстрації на мопеді: поліція попереджає про серйозні штрафи

У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…

29.08.2025

Літні покупки для зимової безпеки: як підготувати авто без зайвих витрат

Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…

29.08.2025

Названо 5 дизельних двигунів, які проходять сотні тисяч кілометрів без ремонту

Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…

29.08.2025

Прогрів авто взимку та влітку: що радять автовиробники

Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…

29.08.2025