Новини

У США готують перший податок для власників електрокарів

Оскільки електромобілі більше не поповнюють скарбницю штату Техас за рахунок справляння податку на бензин, законодавці дистрикту працюють над новим способом справляння з власників транспортних засобів податків.

Нинішня американська система, в якій дороги та інші проекти автомобільної інфраструктури частково оплачуються за рахунок податків на паливо, очевидно, не зможе вижити в світі, де все водять електромобілі. Не існує єдиного, очевидно, кращого рішення для зміни ситуації, але в Техасі ця проблема привела до того, що деякі республіканці виступили за підвищення податків.

Законопроект обговорюється в Сенаті штату. Там пропонують підняти збори на електричних транспортних засобів (EV), що дозволить компенсувати податок на паливо. Нові поправки передбачають щорічний збір за електромобіль в розмірі від 190 до 240 доларів, додатковий збір у розмірі понад 150 доларів для всіх, хто проїжджає на своєму електромобілі більше 15 тис. Км на рік, і щорічної доплати в розмірі 10 доларів для фінансування консультативної ради з зарядної інфраструктури.

У штаті відзначили, що збори будуть стягуватися з приблизно 300 000 транспортних засобів, в результаті чого до Державного дорожнього фонду (SHF) має надійти в цілому 37,8 млн доларів у 2022 фінансовому році, а до 2026 року ця сума може вирости до 136 млн доларів США. У разі прийняття закон набуде чинності 1 вересня 2021 року.

Техас не перший штат, який розглядає стягування плати з водіїв електромобілів в якості заміни податків на паливо, але це не відповідає тим зборів, які платять більшість власників машин з ДВС. Група із захисту інтересів електромобілів Plug In America зазначила в офіційному документі, опублікованому в серпні 2020 року, що в середньому по країні щорічні податки на бензин для легкових автомобілів становлять 73 долари.

Замість щорічних зборів за електромобілі, які не враховують фактичне використання доріг, Plug In America і інші прихильники електромобілів підтримують так звані програми плати за використання доріг або способи стягування з людей плати за фактичний пробіг за рік, причому навіть з урахуванням ваги автомобіля.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: США

Останні записи

Zeekr відкрила замовлення на оновлений кросовер 7X

Компанія Zeekr відкрила прийом замовлень на оновлений кросовер 7X, який отримав потужніші силові установки та…

20.10.2025

Експерт розповів, як стиль водіння впливає на витрату пального

Передусім, за словами експерта, потрібно переконатися, що автомобіль технічно справний. Недостатньо накачані шини збільшують опір…

20.10.2025

Чи можуть оштрафувати за літню гуму у зимку

В Україні поки немає прямої відповідальності за їзду на літніх шинах у зимовий період, адже…

20.10.2025

Автоелектрик розповів, як визначити, що акумулятор потребує заміни

Навіть найнадійніша та дорога батарея в автомобілі з часом втрачає свої властивості і рано чи…

20.10.2025

Перші рендери нового Mercedes-Benz GLS 2028 показують елегантний дизайн

До виходу нового покоління Mercedes-Benz GLS 2028 залишилося ще кілька років, але вже зараз можна…

20.10.2025

Названо популярні автозвички які вже шкідливі для сучасних машин

Експерти виділили три автопрактики, які давно втратили сенс: обов'язкове сезонне технічне обслуговування, тривалий прогрів двигуна…

20.10.2025