Новини

У США готують перший податок для власників електрокарів

Share

Оскільки електромобілі більше не поповнюють скарбницю штату Техас за рахунок справляння податку на бензин, законодавці дистрикту працюють над новим способом справляння з власників транспортних засобів податків.

Нинішня американська система, в якій дороги та інші проекти автомобільної інфраструктури частково оплачуються за рахунок податків на паливо, очевидно, не зможе вижити в світі, де все водять електромобілі. Не існує єдиного, очевидно, кращого рішення для зміни ситуації, але в Техасі ця проблема привела до того, що деякі республіканці виступили за підвищення податків.

Законопроект обговорюється в Сенаті штату. Там пропонують підняти збори на електричних транспортних засобів (EV), що дозволить компенсувати податок на паливо. Нові поправки передбачають щорічний збір за електромобіль в розмірі від 190 до 240 доларів, додатковий збір у розмірі понад 150 доларів для всіх, хто проїжджає на своєму електромобілі більше 15 тис. Км на рік, і щорічної доплати в розмірі 10 доларів для фінансування консультативної ради з зарядної інфраструктури.

У штаті відзначили, що збори будуть стягуватися з приблизно 300 000 транспортних засобів, в результаті чого до Державного дорожнього фонду (SHF) має надійти в цілому 37,8 млн доларів у 2022 фінансовому році, а до 2026 року ця сума може вирости до 136 млн доларів США. У разі прийняття закон набуде чинності 1 вересня 2021 року.

Техас не перший штат, який розглядає стягування плати з водіїв електромобілів в якості заміни податків на паливо, але це не відповідає тим зборів, які платять більшість власників машин з ДВС. Група із захисту інтересів електромобілів Plug In America зазначила в офіційному документі, опублікованому в серпні 2020 року, що в середньому по країні щорічні податки на бензин для легкових автомобілів становлять 73 долари.

Замість щорічних зборів за електромобілі, які не враховують фактичне використання доріг, Plug In America і інші прихильники електромобілів підтримують так звані програми плати за використання доріг або способи стягування з людей плати за фактичний пробіг за рік, причому навіть з урахуванням ваги автомобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: США

Останні записи

Audi тимчасово зупинила постачання автомобілів до США

Згідно з інформацією, наданою джерелом, виробник Audi оголосив, що всі автодилери мають зменшити свої складські…

07.04.2025

Dacia Logan отримує новий вигляд, вдосконалене обладнання та покращену економічність

Презентація актуального на сьогоднішній день третього покоління Dacia Logan (на деяких ринках Renault Logan) відбулася…

07.04.2025

Subaru Outback отримає брутальний вигляд у наступній генерації

Компанія Subaru займається розробкою нового покоління середньорозмірного кросовера Outback, нинішня шоста генерація якого з'явилася на…

07.04.2025

Хардкорний Duster для бездоріжжя показали на живих фотографіях

Ательє CarPoint з Німеччини в жовтні минулого року представило зображення нового комплекту доробок для популярного…

07.04.2025

Zeekr анонсував дату прем’єри нового сімейного кросовера 007 GT

У січні китайські ЗМІ вперше поділилися інформацією про новий універсал Zeekr 007 GT 2025 року,…

07.04.2025

Оновлений Kia Sportage показали в новому стилі

Світова прем'єра п'ятого покоління кросовера Kia Sportage відбулася влітку 2021 року. Автомобіль набув нового, більш…

07.04.2025