Новини

У США готують перший податок для власників електрокарів

Share

Оскільки електромобілі більше не поповнюють скарбницю штату Техас за рахунок справляння податку на бензин, законодавці дистрикту працюють над новим способом справляння з власників транспортних засобів податків.

Нинішня американська система, в якій дороги та інші проекти автомобільної інфраструктури частково оплачуються за рахунок податків на паливо, очевидно, не зможе вижити в світі, де все водять електромобілі. Не існує єдиного, очевидно, кращого рішення для зміни ситуації, але в Техасі ця проблема привела до того, що деякі республіканці виступили за підвищення податків.

Законопроект обговорюється в Сенаті штату. Там пропонують підняти збори на електричних транспортних засобів (EV), що дозволить компенсувати податок на паливо. Нові поправки передбачають щорічний збір за електромобіль в розмірі від 190 до 240 доларів, додатковий збір у розмірі понад 150 доларів для всіх, хто проїжджає на своєму електромобілі більше 15 тис. Км на рік, і щорічної доплати в розмірі 10 доларів для фінансування консультативної ради з зарядної інфраструктури.

У штаті відзначили, що збори будуть стягуватися з приблизно 300 000 транспортних засобів, в результаті чого до Державного дорожнього фонду (SHF) має надійти в цілому 37,8 млн доларів у 2022 фінансовому році, а до 2026 року ця сума може вирости до 136 млн доларів США. У разі прийняття закон набуде чинності 1 вересня 2021 року.

Техас не перший штат, який розглядає стягування плати з водіїв електромобілів в якості заміни податків на паливо, але це не відповідає тим зборів, які платять більшість власників машин з ДВС. Група із захисту інтересів електромобілів Plug In America зазначила в офіційному документі, опублікованому в серпні 2020 року, що в середньому по країні щорічні податки на бензин для легкових автомобілів становлять 73 долари.

Замість щорічних зборів за електромобілі, які не враховують фактичне використання доріг, Plug In America і інші прихильники електромобілів підтримують так звані програми плати за використання доріг або способи стягування з людей плати за фактичний пробіг за рік, причому навіть з урахуванням ваги автомобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: США

Останні записи

Моторист розповів, якого кольору має бути ідеальна моторна олива

Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…

23.02.2025

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025