Відома аналітична компанія Picodi провела дослідження переваг європейських автомобілістів. Експерти визначили, які марки авто найчастіше шукають в інтернеті жителі різних країн.
Аналітики Picodi вивчили пошукові запити на Автотим в європейському сегменті Google за 2017-2021 роки та проаналізували інформацію по 64 різним брендам авто.
З’ясувалося, що найчастіше в Google шукають інформацію про німецьких марках автомобілів. Лідером симпатій серед користувачів інтернету став BMW – цей бренд на першій позиції в 15 країнах Європи.
Друге місце займає Mercedes-Benz – він користується популярністю в 10 країнах. Третьою стала Toyota (5 країн), а 4-5 місця поділили Tesla і Volkswagen (по 4 країни). До слова, саме Volkswagen найчастіше шукають в інтернеті українці.
Далі йдуть Hyundai (3 країни) і Peugeot (2). Замикають рейтинг популярності Renault і Volvo – кожна з цих марок є лідером в одній країні Європи.
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Leave a Comment