Відома аналітична компанія Picodi провела дослідження переваг європейських автомобілістів. Експерти визначили, які марки авто найчастіше шукають в інтернеті жителі різних країн.
Аналітики Picodi вивчили пошукові запити на Автотим в європейському сегменті Google за 2017-2021 роки та проаналізували інформацію по 64 різним брендам авто.
З’ясувалося, що найчастіше в Google шукають інформацію про німецьких марках автомобілів. Лідером симпатій серед користувачів інтернету став BMW – цей бренд на першій позиції в 15 країнах Європи.
Друге місце займає Mercedes-Benz – він користується популярністю в 10 країнах. Третьою стала Toyota (5 країн), а 4-5 місця поділили Tesla і Volkswagen (по 4 країни). До слова, саме Volkswagen найчастіше шукають в інтернеті українці.
Далі йдуть Hyundai (3 країни) і Peugeot (2). Замикають рейтинг популярності Renault і Volvo – кожна з цих марок є лідером в одній країні Європи.
Сьогодні купити водійські права в інтернеті здається легко - оголошення з "гарантією без іспитів" заполонили…
Перед тим, як настануть морози й зима остаточно вступить у свої права, варто виконати кілька…
Щодня на дорогах України виникають суперечки між водіями та пішоходами, адже багато людей помилково вважають,…
Низькі температури суттєво збільшують навантаження на будь-який автомобіль, і найбільше від холоду страждає акумулятор. При…
Навколо нового компактного позашляховика Toyota Land Cruiser FJ ажіотаж не вщухає. Модель виявилася помітно більшою…
Сучасні автомобілі дедалі рідше "доживають" до умовного пенсійного віку - і справа не лише в…
Leave a Comment