Відома аналітична компанія Picodi провела дослідження переваг європейських автомобілістів. Експерти визначили, які марки авто найчастіше шукають в інтернеті жителі різних країн.
Аналітики Picodi вивчили пошукові запити на Автотим в європейському сегменті Google за 2017-2021 роки та проаналізували інформацію по 64 різним брендам авто.
З’ясувалося, що найчастіше в Google шукають інформацію про німецьких марках автомобілів. Лідером симпатій серед користувачів інтернету став BMW – цей бренд на першій позиції в 15 країнах Європи.
Друге місце займає Mercedes-Benz – він користується популярністю в 10 країнах. Третьою стала Toyota (5 країн), а 4-5 місця поділили Tesla і Volkswagen (по 4 країни). До слова, саме Volkswagen найчастіше шукають в інтернеті українці.
Далі йдуть Hyundai (3 країни) і Peugeot (2). Замикають рейтинг популярності Renault і Volvo – кожна з цих марок є лідером в одній країні Європи.
Фото нового Toyota RAV4 без камуфляжу з’явилися в Японії. Офіційний дебют шостого покоління цієї популярної…
Subaru готується оновити свою легендарну модель — Outback. Цей кросовер, який із 1990-х років асоціюється…
На трасі Нюрбургрінг було помічено закамуфльований прототип BMW M5 покоління G90 . Модель брала участь у зимових тестах ще у лютому,…
Автомобільні шахраї, які організовують фальшиві ДТП заради вимагання грошей, дедалі частіше намагаються грати на емоціях…
Mercedes позбавиться двох моделей і завершить багаторічне партнерство. Портал Automobilwoche з'ясував: 2026 стане останнім для…
Після різкого похолодання водіям варто уважно оглянути свій автомобіль перед початком теплого сезону. Особливу увагу…
Leave a Comment