Відома аналітична компанія Picodi провела дослідження переваг європейських автомобілістів. Експерти визначили, які марки авто найчастіше шукають в інтернеті жителі різних країн.
Аналітики Picodi вивчили пошукові запити на Автотим в європейському сегменті Google за 2017-2021 роки та проаналізували інформацію по 64 різним брендам авто.
З’ясувалося, що найчастіше в Google шукають інформацію про німецьких марках автомобілів. Лідером симпатій серед користувачів інтернету став BMW – цей бренд на першій позиції в 15 країнах Європи.
Друге місце займає Mercedes-Benz – він користується популярністю в 10 країнах. Третьою стала Toyota (5 країн), а 4-5 місця поділили Tesla і Volkswagen (по 4 країни). До слова, саме Volkswagen найчастіше шукають в інтернеті українці.
Далі йдуть Hyundai (3 країни) і Peugeot (2). Замикають рейтинг популярності Renault і Volvo – кожна з цих марок є лідером в одній країні Європи.
На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…
На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…
Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…
Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…
У мережі з'явився новий дизайн-скетч компактного електрокара Chevrolet, створений у GM China Advanced Design. Рендер…
Автомобільний ринок змінюється так швидко, що інколи важко встигати за новими трендами: бренди з'являються і…
Leave a Comment