Відома аналітична компанія Picodi провела дослідження переваг європейських автомобілістів. Експерти визначили, які марки авто найчастіше шукають в інтернеті жителі різних країн.
Аналітики Picodi вивчили пошукові запити на Автотим в європейському сегменті Google за 2017-2021 роки та проаналізували інформацію по 64 різним брендам авто.
З’ясувалося, що найчастіше в Google шукають інформацію про німецьких марках автомобілів. Лідером симпатій серед користувачів інтернету став BMW – цей бренд на першій позиції в 15 країнах Європи.
Друге місце займає Mercedes-Benz – він користується популярністю в 10 країнах. Третьою стала Toyota (5 країн), а 4-5 місця поділили Tesla і Volkswagen (по 4 країни). До слова, саме Volkswagen найчастіше шукають в інтернеті українці.
Далі йдуть Hyundai (3 країни) і Peugeot (2). Замикають рейтинг популярності Renault і Volvo – кожна з цих марок є лідером в одній країні Європи.
BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…
Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…
Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…
У 2025 році в Україні вводиться новий “податок на розкіш”, який стосуватиметься власників автомобілів, вартість…
Автомобіль Tesla Model Y Juniper буде випущений у США в 2025 році, а потім переобладнаний…
В Україні штраф у розмірі 3 400 грн накладається за керування транспортними засобами без відповідних…
Leave a Comment