Про те, що Нафтогазова Асоціація України вирішила протидіяти тіньовому ринку автомобільного палива, і приступила до розміщення інформаційних рекламних щитів про наслідки роботи так звані “сірих” АЗС , повідомляє прес-служба НАУ.
Дана ініціатива затверджена в Кабінеті Міністрів України, а за дизайн білбордів відповідає креативне агентство “Michurin”. Як відзначають в НАУ, від неякісного пального страждають не тільки водії і їх автомобілі, але і державний бюджет. Тільки за минулий рік, через порушення в обліку проданого палива, Україна втратила близько 14,6 мільярда гривень, а нелегальні нафтопереробні заводи не сплатили акцизного збору на суму в 3,4 мільярда гривень. Таким чином, об’єкти інфраструктури, дитячі садки, школи, лікарні та армія недоотримали величезні кошти. Крім цього, кожен громадянин, що купує таке дешеве пальне на “сірих” АЗС, сам стає співучасником розкрадання коштів з держбюджету.
Відзначимо, що незважаючи на те, що попит все ж народжує пропозицію, НАУ вважає за потрібне донести до власників авто ймовірні наслідки від їх взаємодії з нелегальним ринком автомобільного палива, і вже на 400 рекламних щитах по всій Україні розміщена інформація про:
Ця інформаційна кампанія повинна стати одним з інструментів, що дозволяє вивести паливний ринок з тіні, завдяки тому, що громадськість буде проінформована про негативні наслідки покупки такого пального.
Також, в НАУ впевнені, що після ліквідації незаконного нафтогазового ринку в Україні, до державного і місцевих бюджетів збільшиться приплив коштів, що допоможе забезпечити однакові умови для ведення легального бізнесу і посприяє розвитку сфери.