Новини

BMW назвала відмінності між водневими і електромобілями

Поряд зі звичними електромобілями, які позначають абревіатурою BEV (Battery Electric Vehicle), існує ще одна технологія – автомобілі з водневим паливним елементом, або FCEV (Fuel Cell Electric Vehicle).

Класичний електромобіль живиться від електроенергії, що зберігається в акумуляторі. «Водородний» автомобіль виробляє енергію самостійно.

Головний елемент силової установки FCEV – паливний елемент, в якому взаємодіють водень з резервуарів і кисень з навколишнього середовища. В результаті виробляються енергія, тепло і вода.

На зарядку BEV йде від півгодини до декількох годин. У випадку з BMW i Hydrogen NEXT заправка займе 3-4 хвилини. До того ж, у «водневих» автомобілів більший запас ходу, ніж у BEV.

BMW Group вже проводить дорожні тести прототипів BMW i Hydrogen NEXT. Коли технології FCEV стануть більш досконалі і доступніші, саме водень може стати основною альтернативою зарядного шнуру.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні прогнозують подорожчання бензину А-95 через підвищення акцизів у 2026 році

В Україні прогнозують відчутне подорожчання бензину А-95, і головна причина - підвищення акцизу, яке запрацює…

23.11.2025

Названі найнадійніші розкішні кросовери та позашляховики у 2025 році

Експерти порталу TopSpeed склали рейтинг найнадійніших розкішних SUV та кросоверів, враховуючи якість збірки, двигуни та…

23.11.2025

Керування автомобілем у стані сп’яніння: штрафи, покарання та права водія

Керування автомобілем у стані сп'яніння є серйозним правопорушенням (ст. 130 КУпАП), але на практиці поліція…

23.11.2025

Чому автодилери скептично ставляться до електромобілів

Багато автодилерів ставляться до електромобілів скептично, і справа тут не у батареях чи страхах покупців.…

23.11.2025

Ідеальні оберти для двигуна: як продовжити ресурс мотора

Щоб двигун служив довго, важливо уникати крайнощів у роботі. Надто високі оберти (червона зона на…

23.11.2025

Toyota змінює стратегію: нові моделі оновлюватимуться раз на дев’ять років

Toyota готує наймасштабнішу зміну продуктової стратегії за останнє десятиліття: відтепер оновлення флагманських моделей відбуватиметься раз…

23.11.2025