Попит на машини з такими моторами продовжить падати, прогнозує Кобе:
«Я надзвичайно холоднокровно ставлюся до дизелів. П’ять років тому їх частка становила 80%, а в минулому році – менше 50%, через три-чотири роки може опуститися до 15%».
І хоча Вінсент прямо не говорить, що компанія відмовляється від випуску машин з дизельними двигунами, за його словами можна зробити висновок, що Citroen навряд чи стане в майбутньому вкладати кошти в розробку нових моторів на важкому паливі і поступово виведе зі своєї гами дизельні модифікації.
Автовиробники стали поступово відмовлятися від дизельних моторів після скандалу з використанням обхідного софта на автомобілях концерну Volkswagen, що розгорівся в 2015 році. Спеціальне ПЗ в певних режимах занижував викиди шкідливих речовин і дозволяло таким чином вписуватися «брудним» дизельних моторів в строгі екотребованія. Скандал завдала колосальної репутаційний збиток самому поняттю дизельних моторів.
Про намір поступово прибрати з гами дизельні автомобілі раніше заявили такі компанії, як Renault, Hyundai, Nissan, Honda, Volvo.
Дизельні мотори серії Blue HDi об’ємом 1,5-2,0 літра встановлюють на легкові автомобілі Citroen: C4, C5 Aircross, C4 Space Tourer, а також на комерційні моделі.
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Після внесення змін до Закону України "Про Національну поліцію" та Положення про її діяльність, поліцейські…
Leave a Comment