Федеральні пільги в розмірі 7500 доларів, які в даний час застосовуються до електромобілів, доступні незалежно від того, чийого виробництва машини. Однак агентство Reuters повідомляє, що UAW намагається переконати адміністрацію Байдена в зворотному.
«UAW працює з адміністрацією Байдена і Конгресом, щоб переконатися, що в остаточному законі, розширювальному субсидії на електромобілі, було прописано, що ці інвестиції субсидують робочі місця американських робітників», – сказав Террі Діттес, віце-президент UAW.
Ця проблема особливо актуальна для автовиробників в усьому світі, які приділяють більше уваги електромобілів. І Ford, і GM оголосили про плани по виробництву електромобілів в Мексиці.
Адміністрація Байдена раніше оголосила про плани по збільшенню виробництва електромобілів в США, а президент заявив законодавцям США, що «немає причин, за якими американські робітники не можуть стати світовими лідерами у виробництві електромобілів і акумуляторів».
Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…
Leave a Comment