Федеральні пільги в розмірі 7500 доларів, які в даний час застосовуються до електромобілів, доступні незалежно від того, чийого виробництва машини. Однак агентство Reuters повідомляє, що UAW намагається переконати адміністрацію Байдена в зворотному.
«UAW працює з адміністрацією Байдена і Конгресом, щоб переконатися, що в остаточному законі, розширювальному субсидії на електромобілі, було прописано, що ці інвестиції субсидують робочі місця американських робітників», – сказав Террі Діттес, віце-президент UAW.
Ця проблема особливо актуальна для автовиробників в усьому світі, які приділяють більше уваги електромобілів. І Ford, і GM оголосили про плани по виробництву електромобілів в Мексиці.
Адміністрація Байдена раніше оголосила про плани по збільшенню виробництва електромобілів в США, а президент заявив законодавцям США, що «немає причин, за якими американські робітники не можуть стати світовими лідерами у виробництві електромобілів і акумуляторів».
Ford готує новий Mondeo для ринку Китаю. Автомобіль отримав великий 27-дюймовий дисплей, сучасний дизайн і…
З настанням холодів підготовка автомобіля до зимової експлуатації стає особливо актуальною. Автоексперт зазначає, що традиційне…
Виповнилося два роки з моменту появи на ринку футуристичного пікапа Tesla Cybertruck, і, судячи з…
В автомобілі, окрім аптечки та вогнегасника, обов'язково мають бути знак аварійної зупинки, запасне колесо, домкрат…
Автомобілі Toyota давно здобули славу надзвичайно витривалих, і особливо це стосується кросовера RAV4. Ця модель…
Якщо вас зупинили нібито через вимкнене світло, слід ввічливо попросити поліцейського пояснити, яку саме норму…
Leave a Comment