Федеральні пільги в розмірі 7500 доларів, які в даний час застосовуються до електромобілів, доступні незалежно від того, чийого виробництва машини. Однак агентство Reuters повідомляє, що UAW намагається переконати адміністрацію Байдена в зворотному.
«UAW працює з адміністрацією Байдена і Конгресом, щоб переконатися, що в остаточному законі, розширювальному субсидії на електромобілі, було прописано, що ці інвестиції субсидують робочі місця американських робітників», – сказав Террі Діттес, віце-президент UAW.
Ця проблема особливо актуальна для автовиробників в усьому світі, які приділяють більше уваги електромобілів. І Ford, і GM оголосили про плани по виробництву електромобілів в Мексиці.
Адміністрація Байдена раніше оголосила про плани по збільшенню виробництва електромобілів в США, а президент заявив законодавцям США, що «немає причин, за якими американські робітники не можуть стати світовими лідерами у виробництві електромобілів і акумуляторів».
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment