Федеральні пільги в розмірі 7500 доларів, які в даний час застосовуються до електромобілів, доступні незалежно від того, чийого виробництва машини. Однак агентство Reuters повідомляє, що UAW намагається переконати адміністрацію Байдена в зворотному.
«UAW працює з адміністрацією Байдена і Конгресом, щоб переконатися, що в остаточному законі, розширювальному субсидії на електромобілі, було прописано, що ці інвестиції субсидують робочі місця американських робітників», – сказав Террі Діттес, віце-президент UAW.
Ця проблема особливо актуальна для автовиробників в усьому світі, які приділяють більше уваги електромобілів. І Ford, і GM оголосили про плани по виробництву електромобілів в Мексиці.
Адміністрація Байдена раніше оголосила про плани по збільшенню виробництва електромобілів в США, а президент заявив законодавцям США, що «немає причин, за якими американські робітники не можуть стати світовими лідерами у виробництві електромобілів і акумуляторів».
BMW готується представити нове покоління кросовера X5 2026, який отримає індекс G65. Виробництво стартує у…
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Leave a Comment