Федеральні пільги в розмірі 7500 доларів, які в даний час застосовуються до електромобілів, доступні незалежно від того, чийого виробництва машини. Однак агентство Reuters повідомляє, що UAW намагається переконати адміністрацію Байдена в зворотному.
«UAW працює з адміністрацією Байдена і Конгресом, щоб переконатися, що в остаточному законі, розширювальному субсидії на електромобілі, було прописано, що ці інвестиції субсидують робочі місця американських робітників», – сказав Террі Діттес, віце-президент UAW.
Ця проблема особливо актуальна для автовиробників в усьому світі, які приділяють більше уваги електромобілів. І Ford, і GM оголосили про плани по виробництву електромобілів в Мексиці.
Адміністрація Байдена раніше оголосила про плани по збільшенню виробництва електромобілів в США, а президент заявив законодавцям США, що «немає причин, за якими американські робітники не можуть стати світовими лідерами у виробництві електромобілів і акумуляторів».
Перші заморозки щороку перевіряють водія не на досвід, а на дисципліну. Ми виділили вісім типових…
Витрата пального залежить від умов їзди. У місті її збільшують затори та часті зупинки, а…
У першій половині 2025 року в США зафіксували 334 114 викрадень автомобілів - це на…
Після прем'єри на мюнхенській виставці IAA Mobility Show у вересні новий електричний кросовер BMW iX3…
Стандарти краш-тестів у світі постійно посилюються, тому автомобілі, які раніше впевнено проходили випробування, не завжди…
Моторна олива супроводжує автомобілі з моменту винаходу двигуна. Спершу для цього використовували тваринні жири та…
Leave a Comment