Протягом багатьох років стверджувалося, що гібридні автомобілі з підзарядкою від мережі (PHEV) – це перехід людства до повністю електричним транспортним засобам з основними перевагами, що полягають в більш низькій витраті палива і менших шкідливі викиди. Однак дослідження, проведене групою з Інституту систем і інновацій Фраухофера, показує, що це не так.
За їх словами, в реальному світі PHEV використовують більше викопного палива і виділяють в 4 рази більше CO2, ніж повідомляють їх виробники. Причина в тому, що їхні водії неправильно використовують свої електродвигуни.
Дослідники проаналізували дані про реальний витраті палива і річному пробігу 100 000 заправляти гібридних автомобілів в США, Канаді, Китаї, Німеччині, Нідерландах і Норвегії. Було встановлено, що шкідливі викиди CO2 становлять від 50 до 300 г / км, що в 4 рази більше, ніж результати лабораторних випробувань – як нового циклу WLTP, так і старого – NEDC.
Як добре відомо, автомобілі PHEV поєднують в собі двигун внутрішнього згоряння і, по крайней мере, один електродвигун на батарейках. Його можна заряджати як в дорозі, так і від зовнішнього джерела. Теоретично в цих автомобілях є найкраще з обох світів, і тому вони споживають набагато менше палива.
Проте все міняється, оскільки водії заряджаються гібридів майже ніколи не заряджають їх в повсякденному житті. Таким чином, коли батарея розряджена, вони повністю переключаються на двигун внутрішнього згоряння, що робить їх набагато менш ефективними, ніж вони могли б бути.
Німецькі вчені непохитні в тому, що їх дослідження спрямоване не проти поширення автомобілів PHEV, а проти способу їх використання. І вони наполягають на нових способах заохочення водіїв заряджати свої автомобілі від зовнішніх джерел. Таким чином, вони будуть використовуватися за призначенням.
Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…
Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…
Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…
Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…
Skoda офіційно представила оновлений електричний кросовер Enyaq 2025, який отримав сучасний дизайн у стилі Modern…
Німецький автогігант Volkswagen анонсував презентацію трьох абсолютно різних концепт-карів на Шанхайському автосалоні. Кожна модель відображатиме…
Leave a Comment