Авто

У 4 рази менш ефективні: назвали головну проблему гібридних автомобілів

Протягом багатьох років стверджувалося, що гібридні автомобілі з підзарядкою від мережі (PHEV) – це перехід людства до повністю електричним транспортним засобам з основними перевагами, що полягають в більш низькій витраті палива і менших шкідливі викиди. Однак дослідження, проведене групою з Інституту систем і інновацій Фраухофера, показує, що це не так.

За їх словами, в реальному світі PHEV використовують більше викопного палива і виділяють в 4 рази більше CO2, ніж повідомляють їх виробники. Причина в тому, що їхні водії неправильно використовують свої електродвигуни.

Дослідники проаналізували дані про реальний витраті палива і річному пробігу 100 000 заправляти гібридних автомобілів в США, Канаді, Китаї, Німеччині, Нідерландах і Норвегії. Було встановлено, що шкідливі викиди CO2 становлять від 50 до 300 г / км, що в 4 рази більше, ніж результати лабораторних випробувань – як нового циклу WLTP, так і старого – NEDC.

Як добре відомо, автомобілі PHEV поєднують в собі двигун внутрішнього згоряння і, по крайней мере, один електродвигун на батарейках. Його можна заряджати як в дорозі, так і від зовнішнього джерела. Теоретично в цих автомобілях є найкраще з обох світів, і тому вони споживають набагато менше палива.

Проте все міняється, оскільки водії заряджаються гібридів майже ніколи не заряджають їх в повсякденному житті. Таким чином, коли батарея розряджена, вони повністю переключаються на двигун внутрішнього згоряння, що робить їх набагато менш ефективними, ніж вони могли б бути.

Німецькі вчені непохитні в тому, що їх дослідження спрямоване не проти поширення автомобілів PHEV, а проти способу їх використання. І вони наполягають на нових способах заохочення водіїв заряджати свої автомобілі від зовнішніх джерел. Таким чином, вони будуть використовуватися за призначенням.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla представила оновлену Model Y L 2026 із функцією зовнішнього живлення

Tesla представила оновлену версію Model Y L 2026, яка тепер може виступати в ролі зовнішнього…

10.11.2025

Четвертий колір на світлофорі: як він змінить рух на дорогах

Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…

09.11.2025

Названо 10 найбільш ненадійних сімейних кросоверів

Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…

09.11.2025

Названо найпопулярніші автомобілі в Німеччині

Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…

09.11.2025

Toyota представила 4Runner 2026 модельного року

Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…

09.11.2025

Чому сучасні авто рідко отримують «гарячу» оцинковку кузова

Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…

09.11.2025