Авто

У 4 рази менш ефективні: назвали головну проблему гібридних автомобілів

Share

Протягом багатьох років стверджувалося, що гібридні автомобілі з підзарядкою від мережі (PHEV) – це перехід людства до повністю електричним транспортним засобам з основними перевагами, що полягають в більш низькій витраті палива і менших шкідливі викиди. Однак дослідження, проведене групою з Інституту систем і інновацій Фраухофера, показує, що це не так.

За їх словами, в реальному світі PHEV використовують більше викопного палива і виділяють в 4 рази більше CO2, ніж повідомляють їх виробники. Причина в тому, що їхні водії неправильно використовують свої електродвигуни.

Дослідники проаналізували дані про реальний витраті палива і річному пробігу 100 000 заправляти гібридних автомобілів в США, Канаді, Китаї, Німеччині, Нідерландах і Норвегії. Було встановлено, що шкідливі викиди CO2 становлять від 50 до 300 г / км, що в 4 рази більше, ніж результати лабораторних випробувань – як нового циклу WLTP, так і старого – NEDC.

Як добре відомо, автомобілі PHEV поєднують в собі двигун внутрішнього згоряння і, по крайней мере, один електродвигун на батарейках. Його можна заряджати як в дорозі, так і від зовнішнього джерела. Теоретично в цих автомобілях є найкраще з обох світів, і тому вони споживають набагато менше палива.

Проте все міняється, оскільки водії заряджаються гібридів майже ніколи не заряджають їх в повсякденному житті. Таким чином, коли батарея розряджена, вони повністю переключаються на двигун внутрішнього згоряння, що робить їх набагато менш ефективними, ніж вони могли б бути.

Німецькі вчені непохитні в тому, що їх дослідження спрямоване не проти поширення автомобілів PHEV, а проти способу їх використання. І вони наполягають на нових способах заохочення водіїв заряджати свої автомобілі від зовнішніх джерел. Таким чином, вони будуть використовуватися за призначенням.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen розробляє електромобілі для будь-якого бюджету

Volkswagen довірив заводу Seat в іспанському Марторелі випуск нової лінійки компактних та доступних електромобілів Electric…

19.11.2024

Експерт пояснив, чому важливо знати країну збірки автомобіля перед покупкою

Автомобілісти-початківці роблять свій вибір на користь транспортного засобу, орієнтуючись на особисті переваги в плані дизайну…

19.11.2024

Названо оберти, які становлять смертельну загрозу для сучасних моторів

Автолюбителі постійно сперечаються між собою, при яких обертах найменше ушкоджується силовий агрегат. Деякі вважають, що…

19.11.2024

Чому важливо знати, який бензин краще для вашого авто взимку

Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно…

18.11.2024

Авто з пробігом, які здивують вас економією пального

Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…

18.11.2024

Яким має бути тиск в зимових шинах для безпеки на дорозі

Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…

18.11.2024