Авто

У 4 рази менш ефективні: назвали головну проблему гібридних автомобілів

Share

Протягом багатьох років стверджувалося, що гібридні автомобілі з підзарядкою від мережі (PHEV) – це перехід людства до повністю електричним транспортним засобам з основними перевагами, що полягають в більш низькій витраті палива і менших шкідливі викиди. Однак дослідження, проведене групою з Інституту систем і інновацій Фраухофера, показує, що це не так.

За їх словами, в реальному світі PHEV використовують більше викопного палива і виділяють в 4 рази більше CO2, ніж повідомляють їх виробники. Причина в тому, що їхні водії неправильно використовують свої електродвигуни.

Дослідники проаналізували дані про реальний витраті палива і річному пробігу 100 000 заправляти гібридних автомобілів в США, Канаді, Китаї, Німеччині, Нідерландах і Норвегії. Було встановлено, що шкідливі викиди CO2 становлять від 50 до 300 г / км, що в 4 рази більше, ніж результати лабораторних випробувань – як нового циклу WLTP, так і старого – NEDC.

Як добре відомо, автомобілі PHEV поєднують в собі двигун внутрішнього згоряння і, по крайней мере, один електродвигун на батарейках. Його можна заряджати як в дорозі, так і від зовнішнього джерела. Теоретично в цих автомобілях є найкраще з обох світів, і тому вони споживають набагато менше палива.

Проте все міняється, оскільки водії заряджаються гібридів майже ніколи не заряджають їх в повсякденному житті. Таким чином, коли батарея розряджена, вони повністю переключаються на двигун внутрішнього згоряння, що робить їх набагато менш ефективними, ніж вони могли б бути.

Німецькі вчені непохитні в тому, що їх дослідження спрямоване не проти поширення автомобілів PHEV, а проти способу їх використання. І вони наполягають на нових способах заохочення водіїв заряджати свої автомобілі від зовнішніх джерел. Таким чином, вони будуть використовуватися за призначенням.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025

Skoda Enyaq 2025 вийшла на ринок з новим дизайном та збільшеним запасом ходу

Skoda офіційно представила оновлений електричний кросовер Enyaq 2025, який отримав сучасний дизайн у стилі Modern…

01.04.2025

Volkswagen готує три унікальні автомобілі (ФОТО)

Німецький автогігант Volkswagen анонсував презентацію трьох абсолютно різних концепт-карів на Шанхайському автосалоні. Кожна модель відображатиме…

01.04.2025