Новини

Україна може залишитися без автогазу: названі терміни

Share

Нафтогазова Асоціація України (НАУ) – звернулася до прем’єр-міністра Денису Шмигаль з проханням не допустити перебої із забезпеченням країни нафтопродуктами і перенести термін вступу в силу Технічного регламенту на скраплений вуглеводневий газ (ЗВГ) на 1 березня 2022 року.

Про це йдеться в прес-релізі Асоціації, пише oilpoint.com.ua .

У НАУ нагадують, що 29 липня 2020 Кабінетом міністрів України прийнято постанову № 667 «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до зрідженого газу для автомобільного транспорту, комунально-побутового споживання та промислових цілей» (далі – Технічний регламент). Постанова набирає чинності з 5 травня 2021 року.

Відзначається, що згідно Технічного регламенту оцінка відповідності ЗВГ вимогам цього Технічного регламенту застосовується виробником, або його уповноваженим представником, або імпортером, або розповсюджувачем із залученням органів з оцінки відповідності, призначених для виконання ними як третіми сторонами завдань з оцінки відповідності.

Асоціація стурбована, що за 9 місяців, що минули з моменту прийняття ПКМУ №667 Мінекономіки не призначено жодного органу з оцінки відповідності ЗВГ, що унеможливлює проведення оцінки відповідності та подальшу реалізацію на внутрішньому ринку.

«Звертаємо Вашу увагу, що на 23 квітня 2021 року на засіданнях Кабміну не розглянуто і не затверджено постанову Кабінету міністрів України про перенесення термінів введення Технічного регламенту», – йдеться в прес-релізі НАУ.

На думку членів Асоціації, така ситуація може призвести до повного припинення імпорту зрідженого газу з 5 травня 2021 року. Споживання скрапленого газу в Україні перевищує споживання бензинів автомобільних і становить понад 2 млн. Тонн щорічно.

«З урахуванням значної частки продукції, що імпортується в балансі споживання ЗВГ в Україні, в 2019 і 2020 роках становить майже 80% відсотків, такі обмеження можуть призвести, в кінцевому рахунку, до перебоїв із забезпечення країни нафтопродуктами», – вказують в НАУ.

Асоціація закликає прем’єр-міністра, а також міністерство енергетики України з метою недопущення перебоїв із забезпеченням країни нафтопродуктами, щоб уникнути численної кількості судових спорів, а також накопичення значної кількості вагонів із зрідженим вуглеводневим газом на вузлових стаціях УЗ, ініціювати перенесення вступу в силу Технічного регламенту на 1 березня 2022 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025