Новини

Україна може залишитися без автогазу: названі терміни

Share

Нафтогазова Асоціація України (НАУ) – звернулася до прем’єр-міністра Денису Шмигаль з проханням не допустити перебої із забезпеченням країни нафтопродуктами і перенести термін вступу в силу Технічного регламенту на скраплений вуглеводневий газ (ЗВГ) на 1 березня 2022 року.

Про це йдеться в прес-релізі Асоціації, пише oilpoint.com.ua .

У НАУ нагадують, що 29 липня 2020 Кабінетом міністрів України прийнято постанову № 667 «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до зрідженого газу для автомобільного транспорту, комунально-побутового споживання та промислових цілей» (далі – Технічний регламент). Постанова набирає чинності з 5 травня 2021 року.

Відзначається, що згідно Технічного регламенту оцінка відповідності ЗВГ вимогам цього Технічного регламенту застосовується виробником, або його уповноваженим представником, або імпортером, або розповсюджувачем із залученням органів з оцінки відповідності, призначених для виконання ними як третіми сторонами завдань з оцінки відповідності.

Асоціація стурбована, що за 9 місяців, що минули з моменту прийняття ПКМУ №667 Мінекономіки не призначено жодного органу з оцінки відповідності ЗВГ, що унеможливлює проведення оцінки відповідності та подальшу реалізацію на внутрішньому ринку.

«Звертаємо Вашу увагу, що на 23 квітня 2021 року на засіданнях Кабміну не розглянуто і не затверджено постанову Кабінету міністрів України про перенесення термінів введення Технічного регламенту», – йдеться в прес-релізі НАУ.

На думку членів Асоціації, така ситуація може призвести до повного припинення імпорту зрідженого газу з 5 травня 2021 року. Споживання скрапленого газу в Україні перевищує споживання бензинів автомобільних і становить понад 2 млн. Тонн щорічно.

«З урахуванням значної частки продукції, що імпортується в балансі споживання ЗВГ в Україні, в 2019 і 2020 роках становить майже 80% відсотків, такі обмеження можуть призвести, в кінцевому рахунку, до перебоїв із забезпечення країни нафтопродуктами», – вказують в НАУ.

Асоціація закликає прем’єр-міністра, а також міністерство енергетики України з метою недопущення перебоїв із забезпеченням країни нафтопродуктами, щоб уникнути численної кількості судових спорів, а також накопичення значної кількості вагонів із зрідженим вуглеводневим газом на вузлових стаціях УЗ, ініціювати перенесення вступу в силу Технічного регламенту на 1 березня 2022 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024