Новини

Україна може залишитися без автогазу: названі терміни

Share

Нафтогазова Асоціація України (НАУ) – звернулася до прем’єр-міністра Денису Шмигаль з проханням не допустити перебої із забезпеченням країни нафтопродуктами і перенести термін вступу в силу Технічного регламенту на скраплений вуглеводневий газ (ЗВГ) на 1 березня 2022 року.

Про це йдеться в прес-релізі Асоціації, пише oilpoint.com.ua .

У НАУ нагадують, що 29 липня 2020 Кабінетом міністрів України прийнято постанову № 667 «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до зрідженого газу для автомобільного транспорту, комунально-побутового споживання та промислових цілей» (далі – Технічний регламент). Постанова набирає чинності з 5 травня 2021 року.

Відзначається, що згідно Технічного регламенту оцінка відповідності ЗВГ вимогам цього Технічного регламенту застосовується виробником, або його уповноваженим представником, або імпортером, або розповсюджувачем із залученням органів з оцінки відповідності, призначених для виконання ними як третіми сторонами завдань з оцінки відповідності.

Асоціація стурбована, що за 9 місяців, що минули з моменту прийняття ПКМУ №667 Мінекономіки не призначено жодного органу з оцінки відповідності ЗВГ, що унеможливлює проведення оцінки відповідності та подальшу реалізацію на внутрішньому ринку.

«Звертаємо Вашу увагу, що на 23 квітня 2021 року на засіданнях Кабміну не розглянуто і не затверджено постанову Кабінету міністрів України про перенесення термінів введення Технічного регламенту», – йдеться в прес-релізі НАУ.

На думку членів Асоціації, така ситуація може призвести до повного припинення імпорту зрідженого газу з 5 травня 2021 року. Споживання скрапленого газу в Україні перевищує споживання бензинів автомобільних і становить понад 2 млн. Тонн щорічно.

«З урахуванням значної частки продукції, що імпортується в балансі споживання ЗВГ в Україні, в 2019 і 2020 роках становить майже 80% відсотків, такі обмеження можуть призвести, в кінцевому рахунку, до перебоїв із забезпечення країни нафтопродуктами», – вказують в НАУ.

Асоціація закликає прем’єр-міністра, а також міністерство енергетики України з метою недопущення перебоїв із забезпеченням країни нафтопродуктами, щоб уникнути численної кількості судових спорів, а також накопичення значної кількості вагонів із зрідженим вуглеводневим газом на вузлових стаціях УЗ, ініціювати перенесення вступу в силу Технічного регламенту на 1 березня 2022 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024