Новини

Вашингтон заборонить використання бензинових автомобілів

Share

Законодавчий орган штату Вашингтон прийняв закон «Чисті автомобілі 2030», в якому ставиться мета – вимагати, щоб всі малотоннажні автомобілі моделі 2030 року або пізніше були електричними. Законопроект прийнятий як частина великого пакета, що зобов’язує комунальним підприємствам підготувати державу до повністю електричному транспорту, повідомляє Electrek .

З цим законопроектом штат Вашингтон стає першим штатом США, в якому законодавчо (а не на підставі указу виконавчої влади) прийнята заборона на використання бензинових автомобілів, і тепер в ньому діє найраніший заборона на використання бензинових автомобілів в США. Каліфорнія і Массачусетс також планують заборонити бензинові автомобілі до 2035 року.

Законопроект, про який ми раніше повідомляли, коли він був виведений зі складу комітету, тепер пройшов обидві палати законодавчих зборів штату і спрямований на стіл губернатора Джея Інслі для підписання закону. Він пройшов з голосами 25-23 в Сенаті і 54-43 в Палаті представників.

Законопроект Вашингтона спеціально спрямований на заборону продажу, покупки або реєстрації будь-яких неелектричних транспортних засобів моделі 2030 року або пізніше. Таким чином, це може бути застосовано навіть до автомобілів, придбаних за межами штату і ввезеним в Вашингтон.

Це не обов’язково повинен бути електромобіль з акумулятором, це може бути будь-який транспортний засіб з електричним приводом. Таким чином, транспортні засоби на паливних елементах, які приводяться в рух електродвигуном, підключеним до паливного елементу, а не акумулятором, також будуть кваліфіковані.

Однак законопроект написаний скоріше як набір цілей, ніж сувора регламентація. Тому ми впевнені, що побачимо більше змін у міру того, як штат Вашингтон буде коригувати його реалізацію.

Плата за використання доріг / VMT – краще, ніж плата за електромобіль

Він також включає пункт, який не вступить в силу до тих пір, поки 75% транспортних засобів в Штати не покриті збором за використання дороги / пройдене транспортним засобом в милях, де податки нараховуються в залежності від того, скільки миль проїхало транспортний засіб (можливо , також з множником для великих автомобілів). Сам закон не передбачає цього, хоча в штаті Вашингтон робляться окремі зусилля по введенню плати за користування дорогами.

Плата за користування дорогами замінить або доповнить податок на газ для збільшення доходів для оплати доріг. Ідея полягає в тому, що плата за користування дорогами є більш справедливим способом збору коштів для транспортних проектів, ніж податок на газ.

В даний час багато штатів стурбовані майбутнім надходжень від податків на газ у міру того, як буде впроваджуватися все більше електромобілів. Багато штатів (включаючи Вашингтон) також запровадили збір за електромобілі.

Надмірна залежність від податків на газ для фінансування доріг не є проблемою, яку в даний час потрібно вирішувати, але це проблема, яку необхідно буде вирішити в майбутньому, коли ми перейдемо до більшої кількості електромобілів. Багато виступали за перехід до податку на використання доріг / транспортних засобів, пройдений за допомогою множника ваги, як кращого рішення для фінансування дорожнього руху. Це також відокремить використання доріг від забруднення – з чим також повинна бути пов’язана ціна.

Раніше Каліфорнії

Ми повинні вказати, що Вашингтон у своїх зусиллях обігнав Каліфорнії. У той час як Каліфорнія завжди була лідером по екологічним нормам, Вашингтон тепер випереджає їх на цілих п’ять років по електромобілям.

Каліфорнія у багатьох відношеннях є домом для електромобілів в США: на штат доводиться половина національних продажів електромобілів і знаходиться найбільша в світі компанія з виробництва електромобілів, а багато інших автовиробники відкривають технологічні офіси в районі затоки Сан-Франциско, щоб використовувати технічний талант Каліфорнії в створенні програм електричних і автономних транспортних засобів.

Транспортні правила Каліфорнії також є провідними в країні, як і багато інших штатів, включаючи Вашингтон, які дотримуються правил Каліфорнії ZEV.

Але Вашингтон, штат, який відстає від Каліфорнії з продажу електромобілів, як і раніше вважає, що можна припинити продажі бензинових автомобілів на п’ять повних років раніше, ніж в Каліфорнії. А чому б і ні? Європейські уряди об’єднуються приблизно в той же день, автовиробники планують припинити продажу газових автомобілів приблизно на той час, навіть уряд США хоче на той час повністю перейти на електрику.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Mercedes-Benz перенесе гальма у корпус електромотора

Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…

23.11.2024

Чому варто вибирати незамерзайку з автозаправки замість магазинної

З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…

23.11.2024

Замерзла вода в бачку омивача: як впоратися з проблемою за 10 хвилин

З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…

23.11.2024

Названо водії, які можуть не пристібатися ременем без штрафу

Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…

23.11.2024

Renault відмовиться від спільного мотора для своїх кросоверів з Mercedes-Benz

Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…

23.11.2024

Українцям дали поради, як уникнути обману в автосервісах

Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…

23.11.2024