Новини

Вашингтон заборонить використання бензинових автомобілів

Законодавчий орган штату Вашингтон прийняв закон «Чисті автомобілі 2030», в якому ставиться мета – вимагати, щоб всі малотоннажні автомобілі моделі 2030 року або пізніше були електричними. Законопроект прийнятий як частина великого пакета, що зобов’язує комунальним підприємствам підготувати державу до повністю електричному транспорту, повідомляє Electrek .

З цим законопроектом штат Вашингтон стає першим штатом США, в якому законодавчо (а не на підставі указу виконавчої влади) прийнята заборона на використання бензинових автомобілів, і тепер в ньому діє найраніший заборона на використання бензинових автомобілів в США. Каліфорнія і Массачусетс також планують заборонити бензинові автомобілі до 2035 року.

Законопроект, про який ми раніше повідомляли, коли він був виведений зі складу комітету, тепер пройшов обидві палати законодавчих зборів штату і спрямований на стіл губернатора Джея Інслі для підписання закону. Він пройшов з голосами 25-23 в Сенаті і 54-43 в Палаті представників.

Законопроект Вашингтона спеціально спрямований на заборону продажу, покупки або реєстрації будь-яких неелектричних транспортних засобів моделі 2030 року або пізніше. Таким чином, це може бути застосовано навіть до автомобілів, придбаних за межами штату і ввезеним в Вашингтон.

Це не обов’язково повинен бути електромобіль з акумулятором, це може бути будь-який транспортний засіб з електричним приводом. Таким чином, транспортні засоби на паливних елементах, які приводяться в рух електродвигуном, підключеним до паливного елементу, а не акумулятором, також будуть кваліфіковані.

Однак законопроект написаний скоріше як набір цілей, ніж сувора регламентація. Тому ми впевнені, що побачимо більше змін у міру того, як штат Вашингтон буде коригувати його реалізацію.

Плата за використання доріг / VMT – краще, ніж плата за електромобіль

Він також включає пункт, який не вступить в силу до тих пір, поки 75% транспортних засобів в Штати не покриті збором за використання дороги / пройдене транспортним засобом в милях, де податки нараховуються в залежності від того, скільки миль проїхало транспортний засіб (можливо , також з множником для великих автомобілів). Сам закон не передбачає цього, хоча в штаті Вашингтон робляться окремі зусилля по введенню плати за користування дорогами.

Плата за користування дорогами замінить або доповнить податок на газ для збільшення доходів для оплати доріг. Ідея полягає в тому, що плата за користування дорогами є більш справедливим способом збору коштів для транспортних проектів, ніж податок на газ.

В даний час багато штатів стурбовані майбутнім надходжень від податків на газ у міру того, як буде впроваджуватися все більше електромобілів. Багато штатів (включаючи Вашингтон) також запровадили збір за електромобілі.

Надмірна залежність від податків на газ для фінансування доріг не є проблемою, яку в даний час потрібно вирішувати, але це проблема, яку необхідно буде вирішити в майбутньому, коли ми перейдемо до більшої кількості електромобілів. Багато виступали за перехід до податку на використання доріг / транспортних засобів, пройдений за допомогою множника ваги, як кращого рішення для фінансування дорожнього руху. Це також відокремить використання доріг від забруднення – з чим також повинна бути пов’язана ціна.

Раніше Каліфорнії

Ми повинні вказати, що Вашингтон у своїх зусиллях обігнав Каліфорнії. У той час як Каліфорнія завжди була лідером по екологічним нормам, Вашингтон тепер випереджає їх на цілих п’ять років по електромобілям.

Каліфорнія у багатьох відношеннях є домом для електромобілів в США: на штат доводиться половина національних продажів електромобілів і знаходиться найбільша в світі компанія з виробництва електромобілів, а багато інших автовиробники відкривають технологічні офіси в районі затоки Сан-Франциско, щоб використовувати технічний талант Каліфорнії в створенні програм електричних і автономних транспортних засобів.

Транспортні правила Каліфорнії також є провідними в країні, як і багато інших штатів, включаючи Вашингтон, які дотримуються правил Каліфорнії ZEV.

Але Вашингтон, штат, який відстає від Каліфорнії з продажу електромобілів, як і раніше вважає, що можна припинити продажі бензинових автомобілів на п’ять повних років раніше, ніж в Каліфорнії. А чому б і ні? Європейські уряди об’єднуються приблизно в той же день, автовиробники планують припинити продажу газових автомобілів приблизно на той час, навіть уряд США хоче на той час повністю перейти на електрику.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Новий Renault Clio готується до прем’єри з оновленим стилем та мотором

Renault готується до важливої ​​події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…

29.08.2025

Покупка авто на вторинці: які моделі найбільше б’ють по бюджету

Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…

29.08.2025

Без прав і реєстрації на мопеді: поліція попереджає про серйозні штрафи

У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…

29.08.2025

Літні покупки для зимової безпеки: як підготувати авто без зайвих витрат

Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…

29.08.2025

Названо 5 дизельних двигунів, які проходять сотні тисяч кілометрів без ремонту

Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…

29.08.2025

Прогрів авто взимку та влітку: що радять автовиробники

Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…

29.08.2025