З 1 квітня по 1 листопада на семи столичних вулицях дозволено підвищення швидкості руху автотранспорту до 80 кілометрів на годину. Причому це рішення в нинішньому році далося київській владі не так просто, як зазвичай. Спочатку було заявлено, що дозволяти підвищувати швидкість на магістралях цього року не будуть . Нехай, мовляв, їздять повільно, як взимку. Але більшість столичних автомобілістів в соцмережах обурилися відмовою столичної влади відновлювати звичну практику. У підсумку поступки тверезого підходу і логіці були зроблені.
Передісторія протистояння столичної влади і автомобілістів була такою. Директор КП «Центр організації дорожнього руху» Віктор Черній офіційно заявив, що з 1 квітня столиця не буде впроваджувати підвищення дозволеної швидкості руху до 80 кілометрів на 17 вулицях, оскільки на сьогодні жодна з них не відповідає необхідним критеріям. До того ж на зазначених вулицях фіксується високий рівень аварійності та тяжкості наслідків ДТП. Крім того, на цих магістралях дозволено велосипедний рух, а велосообщество виступає проти підвищення дозволеної швидкості руху. Уздовж вулиць розміщені заклади масового відвідування громадян, зупинки громадського транспорту (без заїзних кишень) і т. П. Черній привів підтверджує його аргументи статистику: на ці вулиці припадає третина всіх загиблих і п’ята частина всіх травмованих в ДТП у Києві за три з половиною роки.
Заяви чиновника викликали широкий резонанс у столичній армії автомобілістів, які визнали їх необгрунтованими. Ну, посудіть самі, хіба логічно на широких проспектах з металевим або бетонним роздільником зустрічних напрямків плентатися зі швидкістю 50 кілометрів на годину?
І вже на наступний день позиція влади кардинально змінилася. «З огляду на суспільний резонанс, який викликало обмеження швидкісного режиму на ряді столичних вулиць, місто спільно з поліцією вирішив дозволити рух окремими дорогами, визначеними рішенням Київської міськради, зі швидкістю до 80 км / год», – повідомив перший заступник голови Микола Поворозник . За його словами, так званий літній режим їзди буде діяти всього на семи ділянках столичних автодоріг (в минулому році таких швидкісних ділянок було 17). Отже, де ж в Києві дозволено їхати з підвищеною швидкістю:
Але перемога громадськості все ще не остаточна, адже, за заявою столичного чиновника, найближчим часом буде активно опрацьовуватися доцільність запровадження літнього режиму їзди. «Разом з тим спільні робочі групи фахівців Центру організації дорожнього руху, поліції та інших зацікавлених осіб проведуть обстеження і аналіз швидкісного режиму, враховуючи містобудівну ситуацію, яка істотно змінилася з моменту прийняття рішення Київрадою в жовтні 2018 року», – підкреслив Микола Поворозник.
Ferrari готує прем'єру суперкара із 12-циліндровим двигуном. У короткому відео, опублікованому в офіційному YouTube-каналі італійської…
Завод спецтехніки «Техкомплект» продовжує постачання таких затребуваних на вітчизняному ринку сьогодні аварійно-ремонтних майстерень. Днями було…
Tesla залишили кілька керівників мережі швидкої зарядки Supercharger. Внаслідок реструктуризації корпорацію залишила голова підрозділу Ребекка…
Американець розбив об стіну McLaren Senna вартістю 1,3 мільйона доларів. Інцидент стався на бульварі Вентура…
У відповідь на зростання попиту на електромобілі Mercedes-Benz оголосив про значне зниження стартової ціни на…
Tesla Cybertruck став одним із найбільш значних запусків в автомобільній індустрії США минулого року, не…
View Comments
Директор КП «Центр організації дорожнього руху» Віктор Черній дурний як пробка в організації дорожнього руху, дурак але директор. Зменшення швидкості це пробки,аварії і загазованність повітря.