Новини

В Україні хочуть повернути дорожній збір

На наступний рік в Україні хочуть ввести обов’язковий техогляд для приватного автотранспорту. Відповідний законопроект вже є на сайті Міністерства інфраструктури. Однак, крім повернення техогляду, в міністерстві просувають і ідею повернення дорожнього збору з автовласників, інформує повідомляв AUTO-Consulting.

Притому, в Мінінфраструктури хочуть за допомогою дорожнього збору стимулювати українців купувати більш екологічні авто, тобто прив’язати ставки дорожнього збору до рівня вихлопу авто. Ця пропозиція обговорювалася на засіданні Кабінету Міністрів в пакеті пропозицій щодо розвитку електрозарядной інфраструктури і т.п.

Самі ставки, за допомогою яких в Мінінфраструктури планують змусити українців швидше продавати свої старі авто і купувати нові, більш екологічні, не давалися.

Крім того, той самий “дорожній збір”, який хочуть реанімувати, водії і так зараз платять – він “зашитий” в вигляді частини акцизу в вартість палива. Його безпосередньо сплачують до бюджету оператори нафторинку. Більш того, Україна відмовилася від фіксованого транспортного збору в 2011 році, Після скасування техогляду і перейшла на систему його справляння з реалізованого палива з кількох причин. По-перше, зникла контрольна точка, де держава перевіряла сплату транспортного податку (при проходженні ТО). По-друге, податок в ціні палива був більш справедливим. Той, хто більше їздить – більше і платить.

Раніше величина транспортного податку залежала від кубатури двигуна і ніяк не враховувала частоту поїздок.

Однак з появою на дорогах електромобілів з’явилася категорія автомобілістів, які взагалі ніяк не беруть участь в утриманні дорожньої інфраструктури. Вони не заправляються нафтопродуктами, в ціні яких і міститься транспортний податок. А станом на 01.01.2021 р в Україні вже налічувалося 25 тис. електромобілів. Очевидно, що і далі їх число буде рости, тому в Мінінфраструктури вирішили, що настав час повернути транспортний податок, як окрему позицію, тим більше, що контрольна точка перевірки його сплати знову скоро з’явиться – момент видачі документа про проходження технічного контролю автотранспорту.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025