Новини

В Україні хочуть повернути дорожній збір

Share

На наступний рік в Україні хочуть ввести обов’язковий техогляд для приватного автотранспорту. Відповідний законопроект вже є на сайті Міністерства інфраструктури. Однак, крім повернення техогляду, в міністерстві просувають і ідею повернення дорожнього збору з автовласників, інформує повідомляв AUTO-Consulting.

Притому, в Мінінфраструктури хочуть за допомогою дорожнього збору стимулювати українців купувати більш екологічні авто, тобто прив’язати ставки дорожнього збору до рівня вихлопу авто. Ця пропозиція обговорювалася на засіданні Кабінету Міністрів в пакеті пропозицій щодо розвитку електрозарядной інфраструктури і т.п.

Самі ставки, за допомогою яких в Мінінфраструктури планують змусити українців швидше продавати свої старі авто і купувати нові, більш екологічні, не давалися.

Крім того, той самий “дорожній збір”, який хочуть реанімувати, водії і так зараз платять – він “зашитий” в вигляді частини акцизу в вартість палива. Його безпосередньо сплачують до бюджету оператори нафторинку. Більш того, Україна відмовилася від фіксованого транспортного збору в 2011 році, Після скасування техогляду і перейшла на систему його справляння з реалізованого палива з кількох причин. По-перше, зникла контрольна точка, де держава перевіряла сплату транспортного податку (при проходженні ТО). По-друге, податок в ціні палива був більш справедливим. Той, хто більше їздить – більше і платить.

Раніше величина транспортного податку залежала від кубатури двигуна і ніяк не враховувала частоту поїздок.

Однак з появою на дорогах електромобілів з’явилася категорія автомобілістів, які взагалі ніяк не беруть участь в утриманні дорожньої інфраструктури. Вони не заправляються нафтопродуктами, в ціні яких і міститься транспортний податок. А станом на 01.01.2021 р в Україні вже налічувалося 25 тис. електромобілів. Очевидно, що і далі їх число буде рости, тому в Мінінфраструктури вирішили, що настав час повернути транспортний податок, як окрему позицію, тим більше, що контрольна точка перевірки його сплати знову скоро з’явиться – момент видачі документа про проходження технічного контролю автотранспорту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти розповіли, чому власники машин відмовляються від авто після 80 000 км

Коли одометр автомобіля наближається до 100 000 кілометрів, багато власників починають розмірковувати про продаж свого…

10.04.2025

Tesla підняла планку безпеки: чому електрокари безпечніші, ніж ми думаємо

Віце-президент Tesla Тао Лінь спростувала популярний міф про нібито високу «радіацію» в електромобілях. Згідно з…

10.04.2025

Audi Q9 з гібридним мотором понад 600 к.с. проходить випробування на Нюрбургрінгу

На трасі Нюрбургрінг днями з'явився новий Audi Q9 2027. Незважаючи на закамуфльований кузов, деякі деталі…

10.04.2025

Українців попередили про ризики використання літніх шин у холодну погоду

Похолодання та раптова зміна погоди на зимову можуть створити серйозні труднощі для водіїв, які вже…

10.04.2025

Топ-3 найнадійніші кросовери Mazda

Японська Mazda відома тим, що в останнє десятиліття робить не тільки продуктивні та маневрені машини,…

10.04.2025

У яких випадках водій має вийти з авто за вимогою поліції

Багато водіїв не знають, що у більшості ситуацій при зупинці поліцією вони мають право залишатися…

09.04.2025