США виділять $174 млрд. бюджетних коштів на підтримку американських виробників електромобілів і постачальників супутніх послуг.
Фінансування надійде у рамках плану з розвитку інфраструктури США на $2 трлн., передає hightech.plus.
Виділені кошти торкнуться всіх галузей, пов’язаних з виробництвом і реалізацією електромобілів. Мета програми, як мінімум, наздогнати у розвитку ринку електротранспорту Китай.
Актуальна версія плану США представлена у вигляді схематичної стратегії – регулятори вже визначилися з діями, але поки не розподілили бюджет. Електрифікація автомобільного сектора одночасно вплине на роботу приватного сектора і державних організацій, а також надасть вигідні пропозиції для потенційних покупців. Автовиробники отримають додаткові кошти з держбюджету на переоснащення і розширення своїх заводів.
В уряді уточнили, що американські підприємства — не тільки по збірці електрокарів, а й по виробництву батарей — повинні конкурувати з кращими заводами Китаю і Європи. Регіональній владі буде доручено спростити процедуру сертифікації нових об’єктів, аби автовиробникам простіше було зводити нові заводи і планувати ефективні ланцюжки поставок. У той же час регулятори розроблять ряд стимулюючих програм і грантів для постачальників супутньої інфраструктури. Ключова мета – побудувати національну мережу з 500 тис. зарядних пристроїв для електромобілів по всій території США до 2030 року.
Такі проекти, згідно із заявою відомства, створять нові робочі місця і дозволять стандартизувати процес швидкої зарядки. З точки зору споживачів, адміністрація Джо Байдена розширить існуючі пільги і знижки на покупку першого електромобіля американського виробництва. Зараз клієнти отримують федеральний податковий кредит у розмірі $7,5 тис., якщо купують електромобіль у компанії, яка реалізувала менше 200 тис. моделей. Наприклад, при покупці електрокарів Tesla, пише TechCrunch, така знижка вже недоступна.
Як саме зміняться пільги, поки невідомо. План передбачає також електрифікацію 20% шкільних автобусів по всій країні, згідно з програмою “чисті автобуси для дітей”, розробленою Агентством з охорони навколишнього середовища за підтримки Міністерства енергетики. Більш того, ключові американські організації, на зразок поштової служби США, почнуть поступове оновлення свого автопарку електромобілями.
Зрештою через декілька років всі держструктури США повинні повністю відмовитися від використання машин з двигунами внутрішнього згоряння. Останнім кроком у процесі електрифікації транспорту стане боротьба з “брудними компаніями”. Уряд США відмовиться від субсидій для постачальників, що використовують викопне паливо, і зобов’яже їх платити підвищений податок до Фонду захисту навколишнього середовища.
Система очищення вихлопу AdBlue, яка мала зменшувати шкідливі викиди, стала серйозною проблемою для власників сучасних…
Під час вибору уживаного автомобіля водії часто враховують не лише витрату палива чи надійність, а…
Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…
Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…
Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…
Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…
Leave a Comment