Volkswagen потролив японський бренд, в якого немає електромобілів: відео

0
642

У рекламному відео для свого електромобіля ID4 німецький автовиробник використав “заборонений прийом”, показавши машину конкурента в невигідному для останнього світлі.

Американський підрозділ Volkswagen знову опинився в центрі уваги, через свою рекламу. Volkswagen USA дісталось за “зміну назви” на Voltswagen, але це не зупинило американців від випуску рукламного відео, в якому японський бензиной автомобіль з’являється в кадрі з наліпкою “я люблю природу”.

Не виключено, що американці по-своєму сприйняли заклик французьких екологів з “Всесвітнього фонду дикої природи” до подолання засилля реклами позашляховиків з дизельними і бензиновими моторами. У WWF вважають, що автовиробники маніпулюють громадською думкою, рекламуючи позашляховики. Безпека машин з високим кліренсом перебільшена, оскільки, ризик потрапляння в ДТП за кермом таких машин на десять відсотків вищий, при цьому саме кросовери і позашляховики забруднюють навколишнє середовище сильніше за інші типи легкових авто.

Читайте також  Стала відома вартість найдешевшого кросовера Hyundai Bayon (Фото)

Так чи інакше, YouTube-канал Volkswagen USA оприлюднив відео, в якому електричний Volkswagen ID4 виставляється кращим за Subaru Outback. В ході 30-секундного ролика Volkswagen розповідає, що електричний ID4 є кращим вибором в якості сімейного автомобіля. На кадрах заміської поїздки лісом, де безшумний електромотор дозволяє насолодитися звуками дикої природи, повз електричний кросовер проїжджає брудний Subaru Outback, на кормі якого можна помітити наліпку з написом “Я люблю природу”.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.