Згідно з даними французького відділення WWF, в 2019 році 42% рекламного бюджету автомобільних компаній (приблизно 1,8 мільярда євро) було витрачено на просування позашляховиків і кросоверів. За підрахунками фахівців організації щодня 3 години 50 хвилин ефірного часу йде на опис достоїнств SUV перед іншими типами авто.
Представники організації впевнені, що таким чином автовиробники маніпулюють громадською думкою. У WWF вважають, що безпека кросоверів і позашляховиків перебільшена, адже за підрахунками страхової фірми AXA ризик потрапляння в ДТП за кермом автомобілів такого типу збільшується на 10%. Крім того, кросовери і позашляховики забруднюють атмосферу набагато сильніше автомобілів з іншим форм-фактором.
Екологічні активісти пропонують ввести додатковий податок для автовиробників, що випускають автомобілі спорядженою масою більше 1400 кілограмів. Влада збільшили ліміт до 1800 кілограмів і під підвищену ставку потрапили тільки 2% легкових автомобілів, пропонованих у Франції.
Тепер екологи WWF пропонують обмежити рекламу важких позашляховиків і кросоверів для того, щоб автовиробники почали просувати легкий, економічний і екологічний транспорт майбутнього. Поки що активісти в меншості, адже попит на кросовери і позашляховики продовжує рости, а автовиробники не прагнуть відмовлятися від реклами популярних позашляховиків.
Toyota RAV4 - один із найпопулярніших кросоверів у світі та бестселер у сегменті SUV серед…
Попри постійні повідомлення про аварії, більшість українських водіїв досі ігнорує ремені безпеки. Хоча закон однозначно…
В останні роки автопром переживає справжню революцію: електрифікація перестає бути трендом і стає необхідністю. У…
Газове паливо для легкових автомобілів оточене численними міфами та страхами, хоча насправді воно може значно…
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Leave a Comment