Згідно з даними французького відділення WWF, в 2019 році 42% рекламного бюджету автомобільних компаній (приблизно 1,8 мільярда євро) було витрачено на просування позашляховиків і кросоверів. За підрахунками фахівців організації щодня 3 години 50 хвилин ефірного часу йде на опис достоїнств SUV перед іншими типами авто.
Представники організації впевнені, що таким чином автовиробники маніпулюють громадською думкою. У WWF вважають, що безпека кросоверів і позашляховиків перебільшена, адже за підрахунками страхової фірми AXA ризик потрапляння в ДТП за кермом автомобілів такого типу збільшується на 10%. Крім того, кросовери і позашляховики забруднюють атмосферу набагато сильніше автомобілів з іншим форм-фактором.
Екологічні активісти пропонують ввести додатковий податок для автовиробників, що випускають автомобілі спорядженою масою більше 1400 кілограмів. Влада збільшили ліміт до 1800 кілограмів і під підвищену ставку потрапили тільки 2% легкових автомобілів, пропонованих у Франції.
Тепер екологи WWF пропонують обмежити рекламу важких позашляховиків і кросоверів для того, щоб автовиробники почали просувати легкий, економічний і екологічний транспорт майбутнього. Поки що активісти в меншості, адже попит на кросовери і позашляховики продовжує рости, а автовиробники не прагнуть відмовлятися від реклами популярних позашляховиків.
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…
Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…
У США, у центрі Остіна, вперше помітили безпілотне таксі Tesla Cybercab на звичайних вулицях. Цей…
Кросовери залишаються найбільш популярним сегментом українського авторинку, але не всі моделі відомих брендів демонструють однакову…
Leave a Comment