Згідно з даними французького відділення WWF, в 2019 році 42% рекламного бюджету автомобільних компаній (приблизно 1,8 мільярда євро) було витрачено на просування позашляховиків і кросоверів. За підрахунками фахівців організації щодня 3 години 50 хвилин ефірного часу йде на опис достоїнств SUV перед іншими типами авто.
Представники організації впевнені, що таким чином автовиробники маніпулюють громадською думкою. У WWF вважають, що безпека кросоверів і позашляховиків перебільшена, адже за підрахунками страхової фірми AXA ризик потрапляння в ДТП за кермом автомобілів такого типу збільшується на 10%. Крім того, кросовери і позашляховики забруднюють атмосферу набагато сильніше автомобілів з іншим форм-фактором.
Екологічні активісти пропонують ввести додатковий податок для автовиробників, що випускають автомобілі спорядженою масою більше 1400 кілограмів. Влада збільшили ліміт до 1800 кілограмів і під підвищену ставку потрапили тільки 2% легкових автомобілів, пропонованих у Франції.
Тепер екологи WWF пропонують обмежити рекламу важких позашляховиків і кросоверів для того, щоб автовиробники почали просувати легкий, економічний і екологічний транспорт майбутнього. Поки що активісти в меншості, адже попит на кросовери і позашляховики продовжує рости, а автовиробники не прагнуть відмовлятися від реклами популярних позашляховиків.
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…
На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…
Leave a Comment