Згідно з даними французького відділення WWF, в 2019 році 42% рекламного бюджету автомобільних компаній (приблизно 1,8 мільярда євро) було витрачено на просування позашляховиків і кросоверів. За підрахунками фахівців організації щодня 3 години 50 хвилин ефірного часу йде на опис достоїнств SUV перед іншими типами авто.
Представники організації впевнені, що таким чином автовиробники маніпулюють громадською думкою. У WWF вважають, що безпека кросоверів і позашляховиків перебільшена, адже за підрахунками страхової фірми AXA ризик потрапляння в ДТП за кермом автомобілів такого типу збільшується на 10%. Крім того, кросовери і позашляховики забруднюють атмосферу набагато сильніше автомобілів з іншим форм-фактором.
Екологічні активісти пропонують ввести додатковий податок для автовиробників, що випускають автомобілі спорядженою масою більше 1400 кілограмів. Влада збільшили ліміт до 1800 кілограмів і під підвищену ставку потрапили тільки 2% легкових автомобілів, пропонованих у Франції.
Тепер екологи WWF пропонують обмежити рекламу важких позашляховиків і кросоверів для того, щоб автовиробники почали просувати легкий, економічний і екологічний транспорт майбутнього. Поки що активісти в меншості, адже попит на кросовери і позашляховики продовжує рости, а автовиробники не прагнуть відмовлятися від реклами популярних позашляховиків.
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Leave a Comment