Новини

Екологи вимагають заборонити рекламу позашляховиків і кросоверів

Share

Згідно з даними французького відділення WWF, в 2019 році 42% рекламного бюджету автомобільних компаній (приблизно 1,8 мільярда євро) було витрачено на просування позашляховиків і кросоверів. За підрахунками фахівців організації щодня 3 години 50 хвилин ефірного часу йде на опис достоїнств SUV перед іншими типами авто.

Представники організації впевнені, що таким чином автовиробники маніпулюють громадською думкою. У WWF вважають, що безпека кросоверів і позашляховиків перебільшена, адже за підрахунками страхової фірми AXA ризик потрапляння в ДТП за кермом автомобілів такого типу збільшується на 10%. Крім того, кросовери і позашляховики забруднюють атмосферу набагато сильніше автомобілів з іншим форм-фактором.

Екологічні активісти пропонують ввести додатковий податок для автовиробників, що випускають автомобілі спорядженою масою більше 1400 кілограмів. Влада збільшили ліміт до 1800 кілограмів і під підвищену ставку потрапили тільки 2% легкових автомобілів, пропонованих у Франції.

Тепер екологи WWF пропонують обмежити рекламу важких позашляховиків і кросоверів для того, щоб автовиробники почали просувати легкий, економічний і екологічний транспорт майбутнього. Поки що активісти в меншості, адже попит на кросовери і позашляховики продовжує рости, а автовиробники не прагнуть відмовлятися від реклами популярних позашляховиків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Українцям назвали три системи, які слід перевірити в авто перед морозом

Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…

08.11.2024

Volkswagen представив унікальну систему безпеки для водіїв

Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…

08.11.2024

Названо 5 найпопулярніших електромобілів жовтня

У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…

08.11.2024

Nissan готує новий електрокар, розроблений на основі концепту Leaf Nismo RC

Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…

08.11.2024

Три прості способи швидко позбутися льоду на лобовому склі

Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…

08.11.2024

Dacia готується скласти конкуренцію Volkswagen Golf новим доступним хетчбеком

Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…

08.11.2024