Новини

Названі ціни на новий Subaru XV

Оновлений Subaru XV вже був розкритий на зображеннях, опублікованих брендом в січні минулого року. Нагадаємо, що зовнішні відмінності мінімальні: передній бампер отримав пластикову вставку більшого розміру посередині і сріблясто-сірі Г-образні вставки з боків. Захисна накладка теж нова. Крім того, була перероблена окантовка протитуманних фар, видозмінена решітка радіатора, в результаті чого візерунку у вигляді бджолиних сот довелося поступитися місцем одній горизонтальній і декільком вертикальним планок.

Крім того, XV обзавівся новими 18-дюймовими легкомплавними колесами, а в колірну палітру були додані два кольори забарвлення: жовтий Plasma Yellow і синій Horizon Blue. У технічній частині змін зазнала підвіска, а режим повного приводу X-mode був поліпшений, тепер доступні режими Snow / Dirt і Snow / Mud.

Що стосується безпеки, XV отримав просунуту систему EyeSight, камеру з кутом огляду 180 градусів, яка стежить за дорогою перед автомобілем і втручається, коли це необхідно. Її отримало вже базове виконання моделі. Також була додана функція опускання дзеркал при русі заднім ходом і функція пам’яті як для сидіння водія з електроприводом, так і для бічних дзеркал. До того ж XV отримав новий 8-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, яка відтепер підтримує Apple CarPlay і Android Auto.

Оновлений Subaru XV оцінили від 47 445 євро. За цю ціну доступна комплектація Comfort з гібридною силовою установкою 2.0i e-Boxer. Ця силова установка є єдиною для машин, пропонованих в Нідерландах. У виконанні Comfort автомобіль комплектується адаптивним круїз-контролем, автоматичним кондиціонером, світлодіодним оптикою і іншими опціями. У модифікації Luxury, яку оцінили в 48 645 евро, увійшли асистент дальнього світла, система контролю «сліпих зон», інтегрована навігація з картами TomTom і внутрішнє дзеркало з автоматичним затемненням. Найдорожча версія – Premium вартістю 50 645 євро – комплектується шкіряною оббивкою, сидінням водія з електричним регулюванням у восьми напрямках і люком в даху з електроприводом.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому тривалий простій шкодить автомобілю та як цього уникнути

Тривалий простій шкодить автомобілю і скорочує його ресурс. Багато водіїв думають, що залишаючи машину в…

01.12.2025

Subaru випередила Toyota, BMW та Lexus у сегменті надійних кросоверів

Кросовери продовжують залишатися найпопулярнішим типом автомобілів завдяки практичності, зручності у використанні та керованості, що часто…

01.12.2025

Названо авто став найкращим сімейним авто, випередивши Skoda та Volvo

Хетчбек Volkswagen Polo став найкращим автомобілем для сімей у 2025 році за версією авторитетного британського…

01.12.2025

Чи безпечно змішувати бензини з різним октановим числом

Багатьох водіїв цікавить, чи можна змішувати бензин із різним октановим числом, особливо якщо потрібного палива…

01.12.2025

Електромобілі займають понад 20% європейського ринку

У жовтні європейський авторинок продовжив рости: продажі нових автомобілів склали 1 091 904 одиниці, що на 4,9%…

01.12.2025

Як захистити себе від неправомірних дій поліції за допомогою відео

Водії часто стикаються з незаконними діями поліції, і відеозапис може стати надійним способом захисту своїх…

01.12.2025