Новини

Названі ціни на новий Subaru XV

Share

Оновлений Subaru XV вже був розкритий на зображеннях, опублікованих брендом в січні минулого року. Нагадаємо, що зовнішні відмінності мінімальні: передній бампер отримав пластикову вставку більшого розміру посередині і сріблясто-сірі Г-образні вставки з боків. Захисна накладка теж нова. Крім того, була перероблена окантовка протитуманних фар, видозмінена решітка радіатора, в результаті чого візерунку у вигляді бджолиних сот довелося поступитися місцем одній горизонтальній і декільком вертикальним планок.

Крім того, XV обзавівся новими 18-дюймовими легкомплавними колесами, а в колірну палітру були додані два кольори забарвлення: жовтий Plasma Yellow і синій Horizon Blue. У технічній частині змін зазнала підвіска, а режим повного приводу X-mode був поліпшений, тепер доступні режими Snow / Dirt і Snow / Mud.

Що стосується безпеки, XV отримав просунуту систему EyeSight, камеру з кутом огляду 180 градусів, яка стежить за дорогою перед автомобілем і втручається, коли це необхідно. Її отримало вже базове виконання моделі. Також була додана функція опускання дзеркал при русі заднім ходом і функція пам’яті як для сидіння водія з електроприводом, так і для бічних дзеркал. До того ж XV отримав новий 8-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, яка відтепер підтримує Apple CarPlay і Android Auto.

Оновлений Subaru XV оцінили від 47 445 євро. За цю ціну доступна комплектація Comfort з гібридною силовою установкою 2.0i e-Boxer. Ця силова установка є єдиною для машин, пропонованих в Нідерландах. У виконанні Comfort автомобіль комплектується адаптивним круїз-контролем, автоматичним кондиціонером, світлодіодним оптикою і іншими опціями. У модифікації Luxury, яку оцінили в 48 645 евро, увійшли асистент дальнього світла, система контролю «сліпих зон», інтегрована навігація з картами TomTom і внутрішнє дзеркало з автоматичним затемненням. Найдорожча версія – Premium вартістю 50 645 євро – комплектується шкіряною оббивкою, сидінням водія з електричним регулюванням у восьми напрямках і люком в даху з електроприводом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024