«Наш ромб є одним з найбільш впізнаваних символів в світі. Це проста геометрична фігура, що має яскраву індивідуальність. Ми повинні були оновити логотип, наділивши його новим змістом і сучасними цінностями, з якими наш марка буде йти далі », – розповіли в Renault.
Нагадаємо, що ромб використовується в якості символіки французької марки Renault з 1925 року. До цього емблема компанії зазнала редизайн в 2015 році. У свою чергу, новий варіант розроблявся з 2019 року.
Новою емблемою поступово почнуть оснащувати всі машини Renault. Вперше такий логотип можна було побачити на концептуальній моделі під найменуванням 5 Prototype, який став ідеологічним наступником Renault 5 (R5) (випускався з 1972 по 1996 рік).
Крім цього деякий час тому повідомлялося, що японський автовиробник Mitsubishi буде продавати автомобілі Renault з 2023 року. Так японський бренд сподівається стати більш конкурентоспроможними на європейському авторинку.
Volvo оголосила дані про світові продажі за квітень 2024 року, які склали 65 838 автомобілів,…
Kia готується уявити світові свою нову розробку в сегменті компактних електромобілів. 23 травня відбудеться офіційна…
Компанія BMW продовжує радувати своїх шанувальників, оновлюючи гамму кольорів автомобілів. Напередодні стало відомо про нові…
У ситуації, коли в авто на АЗС залили неякісне паливо, експерт рекомендує викликати евакуатор та…
Skoda здійснює революцію на ринку дешевих автомобілів з новою версією Go Fabia, доступним кросовером, орієнтованим…
Відоме японське тюнінг-ательє Liberty Walk представило бодікіт для позашляховика Toyota Land Cruiser 300 нового покоління.…
Leave a Comment