«Наш ромб є одним з найбільш впізнаваних символів в світі. Це проста геометрична фігура, що має яскраву індивідуальність. Ми повинні були оновити логотип, наділивши його новим змістом і сучасними цінностями, з якими наш марка буде йти далі », – розповіли в Renault.
Нагадаємо, що ромб використовується в якості символіки французької марки Renault з 1925 року. До цього емблема компанії зазнала редизайн в 2015 році. У свою чергу, новий варіант розроблявся з 2019 року.
Новою емблемою поступово почнуть оснащувати всі машини Renault. Вперше такий логотип можна було побачити на концептуальній моделі під найменуванням 5 Prototype, який став ідеологічним наступником Renault 5 (R5) (випускався з 1972 по 1996 рік).
Крім цього деякий час тому повідомлялося, що японський автовиробник Mitsubishi буде продавати автомобілі Renault з 2023 року. Так японський бренд сподівається стати більш конкурентоспроможними на європейському авторинку.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment