«Наш ромб є одним з найбільш впізнаваних символів в світі. Це проста геометрична фігура, що має яскраву індивідуальність. Ми повинні були оновити логотип, наділивши його новим змістом і сучасними цінностями, з якими наш марка буде йти далі », – розповіли в Renault.
Нагадаємо, що ромб використовується в якості символіки французької марки Renault з 1925 року. До цього емблема компанії зазнала редизайн в 2015 році. У свою чергу, новий варіант розроблявся з 2019 року.
Новою емблемою поступово почнуть оснащувати всі машини Renault. Вперше такий логотип можна було побачити на концептуальній моделі під найменуванням 5 Prototype, який став ідеологічним наступником Renault 5 (R5) (випускався з 1972 по 1996 рік).
Крім цього деякий час тому повідомлялося, що японський автовиробник Mitsubishi буде продавати автомобілі Renault з 2023 року. Так японський бренд сподівається стати більш конкурентоспроможними на європейському авторинку.
Більшість водіїв вважають гальмо найнадійнішою частиною авто. Проте іноді саме натискання цієї педалі може принести…
Деякі українські водії, які займаються перевезенням пасажирів, можуть зіткнутися з чималими штрафами - інколи суми…
Subaru готує для європейського ринку одразу три нові електричні кросовери, які мають з'явитися до 2026…
У модельній лінійці Mitsubishi з'явився новий семимісний кросовер під назвою Destinator. Цей сімейний SUV вперше…
В Україні готуються зміни, які ускладнять перереєстрацію автомобілів для боржників. Якщо власник авто вирішить продати…
З настанням спеки на дорогах стає помітно більше активних водіїв. Підвищене зчеплення з асфальтом провокує…
Leave a Comment