«Наш ромб є одним з найбільш впізнаваних символів в світі. Це проста геометрична фігура, що має яскраву індивідуальність. Ми повинні були оновити логотип, наділивши його новим змістом і сучасними цінностями, з якими наш марка буде йти далі », – розповіли в Renault.
Нагадаємо, що ромб використовується в якості символіки французької марки Renault з 1925 року. До цього емблема компанії зазнала редизайн в 2015 році. У свою чергу, новий варіант розроблявся з 2019 року.
Новою емблемою поступово почнуть оснащувати всі машини Renault. Вперше такий логотип можна було побачити на концептуальній моделі під найменуванням 5 Prototype, який став ідеологічним наступником Renault 5 (R5) (випускався з 1972 по 1996 рік).
Крім цього деякий час тому повідомлялося, що японський автовиробник Mitsubishi буде продавати автомобілі Renault з 2023 року. Так японський бренд сподівається стати більш конкурентоспроможними на європейському авторинку.
У Франції готують незвичне нововведення: з 2026 року на дорогах з'являться автомобілі з рожевими тимчасовими…
Компанія Zeekr відкрила прийом замовлень на оновлений кросовер 7X, який отримав потужніші силові установки та…
Передусім, за словами експерта, потрібно переконатися, що автомобіль технічно справний. Недостатньо накачані шини збільшують опір…
В Україні поки немає прямої відповідальності за їзду на літніх шинах у зимовий період, адже…
Навіть найнадійніша та дорога батарея в автомобілі з часом втрачає свої властивості і рано чи…
До виходу нового покоління Mercedes-Benz GLS 2028 залишилося ще кілька років, але вже зараз можна…
Leave a Comment