Як повідомляє сервіс Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів, популярність італійської марки Ferrari за останнє десятиліття значно знизилася в інтернеті.
Так, британський аналітичний портал Compare the Market розмістив результати дослідження тенденцій зміни популярності автомобільних компаній в глобальній Мережі за останнє десятиліття. Для збору статистичних даних з 2010 по 2020 роки була задіяна інформація сервісу Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів інтернету.
Згідно з отриманими результатами, за минуле десятиліття саме помітне зниження популярності відзначено було у п’яти автомобільних компанії: Fiat , Citroen , Vauxhall , а також Mitsubishi і, несподівано, Ferrari .
З 2010 по 2020 роки італійська компанія Ferrari показала падіння своєї популярності в рамках запитів пошуку в Google на 35,3%. Причини значного зниження інтересу до бренду Ferrari британські аналітики не змогли назвати. Найімовірніше, що дану ситуацію зможе виправити очікуване в 2022 році поява в модельній лінійці першого в історії компанії кросовера Purosangue . Він повинен покласти початок цілому сімейству кросоверів бренду Ferrari : так, слідом за новинкою планують випустити ще дві моделі.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment