Як повідомляє сервіс Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів, популярність італійської марки Ferrari за останнє десятиліття значно знизилася в інтернеті.
Так, британський аналітичний портал Compare the Market розмістив результати дослідження тенденцій зміни популярності автомобільних компаній в глобальній Мережі за останнє десятиліття. Для збору статистичних даних з 2010 по 2020 роки була задіяна інформація сервісу Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів інтернету.
Згідно з отриманими результатами, за минуле десятиліття саме помітне зниження популярності відзначено було у п’яти автомобільних компанії: Fiat , Citroen , Vauxhall , а також Mitsubishi і, несподівано, Ferrari .
З 2010 по 2020 роки італійська компанія Ferrari показала падіння своєї популярності в рамках запитів пошуку в Google на 35,3%. Причини значного зниження інтересу до бренду Ferrari британські аналітики не змогли назвати. Найімовірніше, що дану ситуацію зможе виправити очікуване в 2022 році поява в модельній лінійці першого в історії компанії кросовера Purosangue . Він повинен покласти початок цілому сімейству кросоверів бренду Ferrari : так, слідом за новинкою планують випустити ще дві моделі.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment