Як повідомляє сервіс Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів, популярність італійської марки Ferrari за останнє десятиліття значно знизилася в інтернеті.
Так, британський аналітичний портал Compare the Market розмістив результати дослідження тенденцій зміни популярності автомобільних компаній в глобальній Мережі за останнє десятиліття. Для збору статистичних даних з 2010 по 2020 роки була задіяна інформація сервісу Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів інтернету.
Згідно з отриманими результатами, за минуле десятиліття саме помітне зниження популярності відзначено було у п’яти автомобільних компанії: Fiat , Citroen , Vauxhall , а також Mitsubishi і, несподівано, Ferrari .
З 2010 по 2020 роки італійська компанія Ferrari показала падіння своєї популярності в рамках запитів пошуку в Google на 35,3%. Причини значного зниження інтересу до бренду Ferrari британські аналітики не змогли назвати. Найімовірніше, що дану ситуацію зможе виправити очікуване в 2022 році поява в модельній лінійці першого в історії компанії кросовера Purosangue . Він повинен покласти початок цілому сімейству кросоверів бренду Ferrari : так, слідом за новинкою планують випустити ще дві моделі.
Багато українських водіїв звикли, що при зупинці поліцією треба показати документи, а інспектори можуть перевірити…
Акумулятор може розрядитися як після морозної ночі, так і якщо водій забуде вимкнути фари або…
Audi готує до виходу оновлене покоління купе-кросовера Q3 Sportback, який стане стильнішою альтернативою класичному Q3.…
Кожному водієві знайома ситуація, коли зустрічна машина сліпить фарами. У такі моменти концентрація на дорозі…
Експерти Consumer Reports оприлюднили рейтинг найменш надійних SUV 2025 року, результати якого змушують серйозно задуматися…
Багато автолюбителів звикли самостійно контролювати рівень технічних рідин у своєму авто та доливати їх за…
Leave a Comment