Як повідомляє сервіс Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів, популярність італійської марки Ferrari за останнє десятиліття значно знизилася в інтернеті.
Так, британський аналітичний портал Compare the Market розмістив результати дослідження тенденцій зміни популярності автомобільних компаній в глобальній Мережі за останнє десятиліття. Для збору статистичних даних з 2010 по 2020 роки була задіяна інформація сервісу Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів інтернету.
Згідно з отриманими результатами, за минуле десятиліття саме помітне зниження популярності відзначено було у п’яти автомобільних компанії: Fiat , Citroen , Vauxhall , а також Mitsubishi і, несподівано, Ferrari .
З 2010 по 2020 роки італійська компанія Ferrari показала падіння своєї популярності в рамках запитів пошуку в Google на 35,3%. Причини значного зниження інтересу до бренду Ferrari британські аналітики не змогли назвати. Найімовірніше, що дану ситуацію зможе виправити очікуване в 2022 році поява в модельній лінійці першого в історії компанії кросовера Purosangue . Він повинен покласти початок цілому сімейству кросоверів бренду Ferrari : так, слідом за новинкою планують випустити ще дві моделі.
Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Leave a Comment