Як повідомляє сервіс Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів, популярність італійської марки Ferrari за останнє десятиліття значно знизилася в інтернеті.
Так, британський аналітичний портал Compare the Market розмістив результати дослідження тенденцій зміни популярності автомобільних компаній в глобальній Мережі за останнє десятиліття. Для збору статистичних даних з 2010 по 2020 роки була задіяна інформація сервісу Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів інтернету.
Згідно з отриманими результатами, за минуле десятиліття саме помітне зниження популярності відзначено було у п’яти автомобільних компанії: Fiat , Citroen , Vauxhall , а також Mitsubishi і, несподівано, Ferrari .
З 2010 по 2020 роки італійська компанія Ferrari показала падіння своєї популярності в рамках запитів пошуку в Google на 35,3%. Причини значного зниження інтересу до бренду Ferrari британські аналітики не змогли назвати. Найімовірніше, що дану ситуацію зможе виправити очікуване в 2022 році поява в модельній лінійці першого в історії компанії кросовера Purosangue . Він повинен покласти початок цілому сімейству кросоверів бренду Ferrari : так, слідом за новинкою планують випустити ще дві моделі.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
Leave a Comment