Як повідомляє сервіс Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів, популярність італійської марки Ferrari за останнє десятиліття значно знизилася в інтернеті.
Так, британський аналітичний портал Compare the Market розмістив результати дослідження тенденцій зміни популярності автомобільних компаній в глобальній Мережі за останнє десятиліття. Для збору статистичних даних з 2010 по 2020 роки була задіяна інформація сервісу Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів інтернету.
Згідно з отриманими результатами, за минуле десятиліття саме помітне зниження популярності відзначено було у п’яти автомобільних компанії: Fiat , Citroen , Vauxhall , а також Mitsubishi і, несподівано, Ferrari .
З 2010 по 2020 роки італійська компанія Ferrari показала падіння своєї популярності в рамках запитів пошуку в Google на 35,3%. Причини значного зниження інтересу до бренду Ferrari британські аналітики не змогли назвати. Найімовірніше, що дану ситуацію зможе виправити очікуване в 2022 році поява в модельній лінійці першого в історії компанії кросовера Purosangue . Він повинен покласти початок цілому сімейству кросоверів бренду Ferrari : так, слідом за новинкою планують випустити ще дві моделі.
Експерти оприлюднили перелік найкращих позашляховиків, які варто розглянути для покупки у 2025 році. Це практичні…
У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…
Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…
Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…
Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…
Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…
Leave a Comment