Як повідомляє сервіс Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів, популярність італійської марки Ferrari за останнє десятиліття значно знизилася в інтернеті.
Так, британський аналітичний портал Compare the Market розмістив результати дослідження тенденцій зміни популярності автомобільних компаній в глобальній Мережі за останнє десятиліття. Для збору статистичних даних з 2010 по 2020 роки була задіяна інформація сервісу Google Trends, який аналізує пошукові запити користувачів інтернету.
Згідно з отриманими результатами, за минуле десятиліття саме помітне зниження популярності відзначено було у п’яти автомобільних компанії: Fiat , Citroen , Vauxhall , а також Mitsubishi і, несподівано, Ferrari .
З 2010 по 2020 роки італійська компанія Ferrari показала падіння своєї популярності в рамках запитів пошуку в Google на 35,3%. Причини значного зниження інтересу до бренду Ferrari британські аналітики не змогли назвати. Найімовірніше, що дану ситуацію зможе виправити очікуване в 2022 році поява в модельній лінійці першого в історії компанії кросовера Purosangue . Він повинен покласти початок цілому сімейству кросоверів бренду Ferrari : так, слідом за новинкою планують випустити ще дві моделі.
До виходу нового покоління Mercedes-Benz GLS 2028 залишилося ще кілька років, але вже зараз можна…
Експерти виділили три автопрактики, які давно втратили сенс: обов'язкове сезонне технічне обслуговування, тривалий прогрів двигуна…
Більшість водіїв розуміють червоне світло як категоричну заборону, і це правильно. Проте закон передбачає окремі…
Багато українських водіїв переконані, що достатньо не перевищувати швидкість і не сідати за кермо напідпитку.…
BMW планує випустити новий великий кросовер, який має стати флагманом SUV-лінійки німецького виробника. Найбільший позашляховик…
При пошуку автомобіля на популярних онлайн-платформах багато хто звертає увагу на варіанти з мінімальним пробігом,…
Leave a Comment