Новини

Закон про розмитнення “євроблях” може суттєво змінитись: внесено кілька “хитрих” правок

Share

Зміни можуть торкнутись строків дії закону та автомобілів, на які його дія розповсюджується. А пільговим категоріям громадян пропонують зробити безкоштовне розмитнення.

Законопроект 4643-д, який Верховна Рада вже схвалила в першому читанні, подобається не всім. Депутати вже зареєстрували низку правок до другого читання.

Нардеп Анна Скороход подала дуже важливі правки. Вона пропонує розмитнювати за пільговим тарифом всі “євробляхи”, які були ввезені до набуття чинності цього Закону (а не тільки ті, що були ввезені до 2021 року, як сказано в законопроекті). Таким чином “євробляхери” хочуть завести в Україну ще кілька тисяч старих і нових машин, щоб розмитнити їх за пільговими тарифами до 1000 євро.

Також зареєстрована правка щодо збільшення терміну дії пільгового розмитнення до 270 днів (в нинішньому законопроекті на це дають 180 днів).

Пільги також запропонавані для учасників бойових дій, чорнобильців, осіб з інвалідністю та інших категорій громадян, які потребують особливої уваги та піклування. Для них пропонується повністю безкоштовне розмитнення. Хоча не факт, що цими пільгами не скористаються ділки, які на пільговиків будуть розмитнювати авто для перепродажу.

Ще одна правка стосується екологічних норм. Пропонується дозволити розмитнення всіх автомобілів, які фактично ввезені незалежно від екологічного класу (зараз в проекті діє обмеження Євро 2). Тобто розмитнити можна буде будь-яке авто.

Інший нардеп, Мар’ян Заблоцкий, подав правку про скасування вікового коефіцієнту. Якщо вона буде прийнята, розмитнення стане доступним для всіх без виключення автомобілів. Тобто акциз буде нараховуватись незалежно від віку машину (зараз чим старше авто, тим більший коефіцієнт акцизу).

Всі ці правки мають бути винесені на друге читання в сесійну залу парламенту. Їх мають підтримати або не підтримати більшість нардепів. І лише тоді вони можуть набути законного статусу (після підпису Президенту, звісно).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ford зупиняє виробництво нових електромобілів

Хоча електричний Ford Explorer був представлений у березні 2023 року, виробництво стартувало лише у червні…

13.11.2024

Названо китайські авто, якими найбільше задоволені самі китайці

Шанхайське відділення американського агентства JD Power, яке займається складанням рейтингів якості товарів, представило свій звіт…

13.11.2024

Названо найненадійніші електромобілі у 2024 році

Журналісти "WhatCar" разом з експертами "MotorEasy" провели опитування серед власників електричних авто у віці до…

13.11.2024

Експерти розповіли, що водіям категорично не можна робити на АЗС

На АЗС курити дуже небезпечно через високий ризик загоряння. Навіть маленька іскра від запальнички чи…

13.11.2024

Xiaomi встановила світовий рекорд за швидкістю виробництва автомобілів

Засновник Xiaomi Лей Цзюнь оголосив, що їм вдалося встановити світовий рекорд за швидкістю випуску автомобілів…

13.11.2024

Hyundai готується до дебюту оновленого автомобіля Nexo на водні

На жаль, водневі автомобілі поки що не стали популярними, проте деякі компанії продовжують інвестувати в…

13.11.2024