Як повідомляє прес-служба французької марки, компанія Renault в ході підготовки до серійного випуску нового кросовера Duster провела широку програму внутрішніх випробувань, яка включає в себе сотні різних тестів: лабораторних, стендових, а також пробеговие та інших.
Відзначається, що однією з обов’язкових процедур є випробування рівня захисту водія і пасажирів при фронтальному зіткненні. Тестування проводиться за внутрішньою методикою групи Renault ODВ65 , згідно з якою машина на швидкості 65 км / год врізається в бар’єр, що деформується, що складається з алюмінієвих сот і імітує передок легкового авто. При цьому зона перекриття становить 40%, що дозволяє зімітувати найпоширеніший в реальному житті кософронтальний удар. У салоні автомобіля знаходяться пристебнуті манекени, датчики на них фіксують перевантаження, які діють під час удару на голову, шию, груди, коліна, стегна і гомілки водія, а також переднього пасажира.
Методика і оцінка внутрішнього краш-тесту під назвою ODB65 практично повністю ідентичні методикою ARCAP , але швидкість зіткнення вище: 65 проти 64 км / год. Для тестування кросовера Renault Duster спеціально була обрана модифікація з дизельним мотором і повним приводом, маса якої перед ударом склала 1663 кг, що значно важче базової версії.
Прес-служба французької марки зазначає, що новий кросовер Duster вийшов на новий рівень в плані якості та безпеки. Він обзавівся абсолютно новим кузовом з міцною силовою структурою і широким застосуванням високоміцних і надміцних сталей, а також шістьма подушками безпеки. В результаті удару, який проводився на полігоні в Тольятті, все системи кросовера спрацювали штатно, подушка безпеки відкрилася вчасно, при цьому голова водія потрапила точно в центр подушки безпеки, манекен не торкнулася твердих частин кузова. Згідно з даними, отриманих з датчиків, тестування показало високу «зелену» ступінь захисту в області голови, шиї, стегон, а також колін водія і пасажира.
Для визначення фінального результату до вимірів безпеки манекенів додають аналіз силової структури кузова, в разі порушень якого можуть бути зняті кілька балів. Після удару лобове скло кросовера залишилося цілим, а водійські двері без труднощів відкрилася. Експерти відзначили і відмінну поведінку структури кузова: зняли зовнішній контур, проаналізували стан внутрішніх підсилювачів і констатували відсутність втрати структурної цілісності оновленої моделі Renault Duster .
Згідно внутрішньою методикою ODB65 за критеріями манекена новий кросовер Renault Duster отримав результат 14,55 бала з 16 можливих. Це означає, що будь-яка версія моделі може розраховувати на вищий рейтинг – чотири зірки.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment