Як повідомляє прес-служба французької марки, компанія Renault в ході підготовки до серійного випуску нового кросовера Duster провела широку програму внутрішніх випробувань, яка включає в себе сотні різних тестів: лабораторних, стендових, а також пробеговие та інших.
Відзначається, що однією з обов’язкових процедур є випробування рівня захисту водія і пасажирів при фронтальному зіткненні. Тестування проводиться за внутрішньою методикою групи Renault ODВ65 , згідно з якою машина на швидкості 65 км / год врізається в бар’єр, що деформується, що складається з алюмінієвих сот і імітує передок легкового авто. При цьому зона перекриття становить 40%, що дозволяє зімітувати найпоширеніший в реальному житті кософронтальний удар. У салоні автомобіля знаходяться пристебнуті манекени, датчики на них фіксують перевантаження, які діють під час удару на голову, шию, груди, коліна, стегна і гомілки водія, а також переднього пасажира.
Методика і оцінка внутрішнього краш-тесту під назвою ODB65 практично повністю ідентичні методикою ARCAP , але швидкість зіткнення вище: 65 проти 64 км / год. Для тестування кросовера Renault Duster спеціально була обрана модифікація з дизельним мотором і повним приводом, маса якої перед ударом склала 1663 кг, що значно важче базової версії.
Прес-служба французької марки зазначає, що новий кросовер Duster вийшов на новий рівень в плані якості та безпеки. Він обзавівся абсолютно новим кузовом з міцною силовою структурою і широким застосуванням високоміцних і надміцних сталей, а також шістьма подушками безпеки. В результаті удару, який проводився на полігоні в Тольятті, все системи кросовера спрацювали штатно, подушка безпеки відкрилася вчасно, при цьому голова водія потрапила точно в центр подушки безпеки, манекен не торкнулася твердих частин кузова. Згідно з даними, отриманих з датчиків, тестування показало високу «зелену» ступінь захисту в області голови, шиї, стегон, а також колін водія і пасажира.
Для визначення фінального результату до вимірів безпеки манекенів додають аналіз силової структури кузова, в разі порушень якого можуть бути зняті кілька балів. Після удару лобове скло кросовера залишилося цілим, а водійські двері без труднощів відкрилася. Експерти відзначили і відмінну поведінку структури кузова: зняли зовнішній контур, проаналізували стан внутрішніх підсилювачів і констатували відсутність втрати структурної цілісності оновленої моделі Renault Duster .
Згідно внутрішньою методикою ODB65 за критеріями манекена новий кросовер Renault Duster отримав результат 14,55 бала з 16 можливих. Це означає, що будь-яка версія моделі може розраховувати на вищий рейтинг – чотири зірки.