Новини

Китайці приступили до продажів найдешевшого електромобіля у світі

Share

Китайська компанія Changan приступила до продажів електрокара BenBen E-Star в спрощеній варіації National Edition. Стандартний варіант Xindong здивував цінником: подібний хетчбек коштує від 29 800 юанів (4 700 доларів).

Електрокар Changan BenBen E-Star – компактний сіті-кар, який можна порівняти за наслідками з Hyundai Getz. Довжина китайського хетчбека – 3730 міліметрів, колісна база – 2410 міліметрів, обсяг багажного відділення – 147 літрів. Шасі максимально просте: спереду – стійки McPherson, ззаду – балка, задні гальма барабанні.

У надбюджетний варіанті National Edition розробники Changan економили на всьому: під скорочення потрапили світлодіодні фари і денні ходові вогні, подушки безпеки, кондиціонер, а також електрорегулювання дзеркал. Модного салону з віртуальної панеллю приладів і сенсорним екраном мультимедіасистема діагоналлю 10,25 дюйма у BenBen E-Star National Edition нас не здивують .

Під капотом стандартного BenBen E – Star National Edition Xindong за 29 800 юанів електромотор з віддачею 41 л. с. (150 Нм), під підлогою розташовується літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 23,38 кіловат-години. Бюджетний Changan може пройти без підзарядки до 150 км по циклу NEDC і розігнатися до 101 км / г.

У списку стандартних опцій BenBen E-Star National Edition електросклопідйомники, центральний замок, антиблокувальна система гальм, система контролю тиску в шинах. Компанія підкреслює, що пропозиція на електрокари дешевше 30 тисяч юанів обмежена, проте не називає тираж самої варіації National Edition Xindong.

Більш модернізовані BenBen E-Star National Edition в варіації Xinyue будуть випускати не обмежена. Подібний електромобіль стоїть от 39 800 юанів (468 тисяч рублів) і відрізняється в першу чергу силовим агрегатом. Передню вісь приводить в рух 75-сильний (170 Нм) електромотор, клієнт має право вибирати між літій-залізо-фосфатного батареєю на 31,18 кіловат-години або літій-іонної тернарной батареєю ємністю 32,2 кіловат-години.

Фірма Changan поки не збираються реалізовувати надбюджетніші електромобілі BenBen E-Star National Edition за межами Піднебесної, і це зрозуміло, адже без істотних модернізацій сіті-кари не будуть відповідати вимогам пасивній безпеці.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Американці назвали бренди з найбільш відданими клієнтами

Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…

06.11.2024

Стало відомо, чому китайські електрокари такі дешеві

Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…

06.11.2024

Автомеханік пояснив, чи обов’язковий прогрів двигуна взимку для нових авто

З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…

06.11.2024

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024