Новини

Китайці приступили до продажів найдешевшого електромобіля у світі

Китайська компанія Changan приступила до продажів електрокара BenBen E-Star в спрощеній варіації National Edition. Стандартний варіант Xindong здивував цінником: подібний хетчбек коштує від 29 800 юанів (4 700 доларів).

Електрокар Changan BenBen E-Star – компактний сіті-кар, який можна порівняти за наслідками з Hyundai Getz. Довжина китайського хетчбека – 3730 міліметрів, колісна база – 2410 міліметрів, обсяг багажного відділення – 147 літрів. Шасі максимально просте: спереду – стійки McPherson, ззаду – балка, задні гальма барабанні.

У надбюджетний варіанті National Edition розробники Changan економили на всьому: під скорочення потрапили світлодіодні фари і денні ходові вогні, подушки безпеки, кондиціонер, а також електрорегулювання дзеркал. Модного салону з віртуальної панеллю приладів і сенсорним екраном мультимедіасистема діагоналлю 10,25 дюйма у BenBen E-Star National Edition нас не здивують .

Під капотом стандартного BenBen E – Star National Edition Xindong за 29 800 юанів електромотор з віддачею 41 л. с. (150 Нм), під підлогою розташовується літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 23,38 кіловат-години. Бюджетний Changan може пройти без підзарядки до 150 км по циклу NEDC і розігнатися до 101 км / г.

У списку стандартних опцій BenBen E-Star National Edition електросклопідйомники, центральний замок, антиблокувальна система гальм, система контролю тиску в шинах. Компанія підкреслює, що пропозиція на електрокари дешевше 30 тисяч юанів обмежена, проте не називає тираж самої варіації National Edition Xindong.

Більш модернізовані BenBen E-Star National Edition в варіації Xinyue будуть випускати не обмежена. Подібний електромобіль стоїть от 39 800 юанів (468 тисяч рублів) і відрізняється в першу чергу силовим агрегатом. Передню вісь приводить в рух 75-сильний (170 Нм) електромотор, клієнт має право вибирати між літій-залізо-фосфатного батареєю на 31,18 кіловат-години або літій-іонної тернарной батареєю ємністю 32,2 кіловат-години.

Фірма Changan поки не збираються реалізовувати надбюджетніші електромобілі BenBen E-Star National Edition за межами Піднебесної, і це зрозуміло, адже без істотних модернізацій сіті-кари не будуть відповідати вимогам пасивній безпеці.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автоексперт пояснив, як часто взимку потрібно мити машину

При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…

10.12.2025

Toyota зберігає лідерство на світовому авторинку у 2025 році

У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…

10.12.2025

Новий Nissan Versa 2027 помічений на дорозі (ФОТО)

Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…

10.12.2025

Поліцейський пояснив, які авто зупиняють найчастіше та чому

Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…

10.12.2025

ЄС готує дешеві електромобілі без зайвих опцій

У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…

10.12.2025

Названо спосіб, який прискорить прогрівання будь-якого двигуна

Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…

09.12.2025