Ширшому впровадженню повністю електричних автомобілів перешкоджає їх невисока автономність і тривалий процес зарядки. Каліфорнійська компанія QuantumScape взялася вирішити цю проблему і створила твердотільний літій-іонний акумулятор. Від актуальних АКБ він відрізняється більш високою енергоємністю і швидкою зарядкою.
В сучасних літій-іонних батареях для поділу анода і катода використовуються спеціальні полімери. Але це досить м’який матеріал, який схильний до руйнування від проходять крізь нього іонів літію, що призводить до короткого замикання і скорочує термін служби.
Основою роздільник в розробці QuantumScape виступає гнучкий керамічний матеріал з певними домішками, який може одночасно діяти і як твердий електроліт, і як ефективний сепаратор. Таке рішення, за заявою розробників, істотно впливає на довговічність АКБ: компанія гарантує збереження більше 80% від початкової ємності твердотільного акумулятора після 800 циклів перезаряджень.
Крім цього, при використанні керамічного сепаратора збільшується щільність енергії, що робить акумулятор набагато енергоефективним – до 500 кВтг / кг у порівнянні з менш ніж 300 кВт • год / кг у актуальних літій-іонних АКБ.
«Ми вважаємо, що дані про продуктивність, які ми оприлюднили, показують, що твердотільні батареї можуть скоротити розрив між електромобілями і автомобілями з ДВЗ і допомогти електрокарам стати домінуючим видом транспорту в світі», – заявив засновник і генеральний директор QuantumScape Джагдіп Сінгх.
Також в QuantumScape впевнені, що їх твердотільні батареї надійдуть в масове виробництво вже в 2024 році.
Прем'єра прототипу Toyota S-FR від Toyota відбулася ще 2015-го року. Автомобіль позиціонувався як потенційний вбивця…
Ціни на Porsche Cayenne сильно зросли: стартова роздрібна ціна найдешевшої моделі Porsche Cayenne 2025 становить…
2024 знаменує 20-річний ювілей V-серії - високопродуктивних моделей Cadillac. На честь цієї події Cadillac випустив…
Продажі електромобілів у світі минулого року досягли 9.6 мільйонів одиниць, не враховуючи гібриди з можливістю…
Нещодавно Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) протестував Hyundai Santa Fe 2024 , який не отримав нагороду Top Safety Pick+ .…
Ford Motor закликає своїх постачальників знизити витрати у спробі підтримати рентабельність електромобілів, йдеться у внутрішньому меморандумі…
Leave a Comment