У той час як Tesla регулярно очолювала щомісячні рейтинг продажів електромобілів преміум-класу в цьому році, завдяки седанам, випущеним на новому заводі, відкритому в Шанхаї в грудні минулого року з великою помпою, в 2020 році конкуренти почали наздоганяти. В 2021 році масштаби конкурентної атаки, з якою зіткнеться Tesla, буде більше, ніж будь-коли.
Чи зможе Tesla відстояти своє лідерство в Китаї, буде ключем до її зростання прибутку. Хоча ринок електромобілів Китаю все ще перебуває в зародковому стані, він набагато перевершує ринки інших країн, і уряд має намір продовжувати розширення на тлі зобов’язань по скороченню використання викопного палива. Доля Tesla в Китаї також покаже, чи зможе вона вирости в по-справжньому глобального автовиробника, на що розраховують інвестори після того, як в цьому році акції компанії виросли майже на 700%. Можливо, це навіть підштовхне компанію до висновку моделей на український ринок.
Тріо місцевих чемпіонів – Nio, Xpeng і Li Auto – виступило на передовій проти каліфорнійської компанії. Всі три стартапи, автомобілі яких доступні в США і користуються підтримкою з боку державних структур або інтернет-гігантів, швидко завойовують прихильників: продажу їх електричних позашляховиків, седанів і кросоверів також ростуть в 2020 році, а їх акції різко збільшуються в ціні.
Китай є найбільшим ринком Tesla після США, і, згідно з місцевими реєстраційними даними, цього року продажі електрокарів в найбільшій економіці Азії перевищили 120 тис. одиниць. І Tesla продовжує нарощувати виробництво в Шанхаї, що спонукає аналітиків прогнозувати, що в найближчі роки на Китай припадатиме більша частина продажів і доходів.
Седани Model 3, які Tesla продає в Китаї, мають більш високу рентабельність, ніж автомобілі, що продаються в США і Європі, а Китай може скласти більше 40% продажів Tesla до початку 2022 року, заявив аналітик Wedbush Securities Ден Айвз. Зараз частка країни близько 20%.
Китайська асоціація легкових автомобілів прогнозує, що в наступному році Tesla продасть в країні 280 тис. автомобілів. Хоча це вражаюче зростання в порівнянні з 2020 роком, воно все одно залишить більше 80% ринку вільними. PCA прогнозує загальний обсяг продажів автомобілів на відновлюваної енергії близько 1,7 млн одиниць в 2021 році.
Це означає, що місцеві преміальні бренди Nio, Xpeng і Li стають все більш небезпечними – разом узяті, три компанії вже наближаються до щомісячних продажів Tesla. SAIC-GM Wuling Automobile і BYD, які продають менш дорогі електромобілі, також набирають обертів.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment