Новини

Які автомобілі швидше за інших втрачають у ціні

Автомобіль – не інвестиція. Через кілька років його ринкова ціна буде нижча, ніж тоді, коли він був новим або з пробігом від попереднього власника. Втім, при виборі автомобіля є сенс брати до уваги і те, наскільки швидко зменшується ринкова ціна різних легковиків, щоб зупинитися на варіанті, який подешевшає якомога менше. З цією метою наші колеги з AUTO.RIA.com провели велике дослідження і склали вельми пізнавальний рейтинг.

Вибором прагматиків можуть стати Nissan відразу двох моделей – X-Trail і Qashqai, а також Peugeot 301. Однак з лідером з першого списку не все просто: трохи далі за 5 років цієї моделі доведеться зустрітися зі своїми «родичами» з США – Nissan Rogue, які безапеляційно «ріжуть» ціни на «дилерські» машини на вторинному ринку. Що слід врахувати і не затримувати авто у себе занадто довго – в категорії 5-10 років X-Trail буде втрачати більше.

На другий діаграмі, де мова йде вже про «чистий вториний ринок», всі моделі перемішалися немов карти в колоді. Адже тепер їм доводиться боротися за свого наступного власника без підтримки виробника – рекламної та гарантійної, ще й конкуруючи з «СВЕЖЕПРИГНАН» авто, частина яких прибуває з «підправленим» пробігом (докладніше про це в окремому огляді) і з американських аукціонів, з пошкодженнями, усуненими вже в Україні.

Для легковиків старше 10 років не є ключовими факторами приналежність до певного (високого) класу, сучасний дизайн, набір опцій і т.і. Тут головне ціна, стан авто, його залишковий ресурс, і те, щоб витрати на експлуатацію були помірними. Адже такого віку легковика вибирають явно не від надлишку коштів. Тому і список вийшов таким, де на початку моделі, що зарекомендували себе як прості і недорогі в обслуговуванні, і не споживають паливо, як реактивний літак при зльоті.

Нехай ці списки і не вийшов повністю вичерпним, адже не всі присутні на ринку моделі потрапили в них, проте найпопулярніші таки вдалося розглянути. Також, автомобілісти з досвідом навряд чи стануть заперечувати цю думку: ніхто не продає автомобіль тому, що він занадто добре їздив. Або ж не продає за безцінь. Тому всі наведені цифри не синтетичні, визначені за допомогою якихось алгебраїчних моделей, а справжні, – взяті з реального сектора авторинку, тобто встановлені сотнями тисяч автовласників, і скориговані такою ж кількістю покупців.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найнадійніші автомобілі, здатні подолати понад 400 тисяч кілометрів

Аналітики компанії iSeeCars провели масштабне дослідження автомобільного ринку, щоб визначити моделі з найвищим терміном служби.…

10.10.2025

Volkswagen представив електроседан ID.Unyx 07 (ФОТО)

Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…

10.10.2025

Оновлений Nissan X-Trail отримає новий дизайн і гібридну систему

Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…

10.10.2025

У Японії стартували продажі нового Nissan Leaf із запасом ходу понад 670 км

Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…

10.10.2025

Названо ризики придбання старої машини з маленьким пробігом

Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…

10.10.2025

Власник автосервісу розвіяв поширені міфи про варіатори

Варіаторні коробки передач вже стали звичайним елементом сучасних автомобілів, але навколо них досі існує багато…

10.10.2025