Новини

Які автомобілі швидше за інших втрачають у ціні

Автомобіль – не інвестиція. Через кілька років його ринкова ціна буде нижча, ніж тоді, коли він був новим або з пробігом від попереднього власника. Втім, при виборі автомобіля є сенс брати до уваги і те, наскільки швидко зменшується ринкова ціна різних легковиків, щоб зупинитися на варіанті, який подешевшає якомога менше. З цією метою наші колеги з AUTO.RIA.com провели велике дослідження і склали вельми пізнавальний рейтинг.

Вибором прагматиків можуть стати Nissan відразу двох моделей – X-Trail і Qashqai, а також Peugeot 301. Однак з лідером з першого списку не все просто: трохи далі за 5 років цієї моделі доведеться зустрітися зі своїми «родичами» з США – Nissan Rogue, які безапеляційно «ріжуть» ціни на «дилерські» машини на вторинному ринку. Що слід врахувати і не затримувати авто у себе занадто довго – в категорії 5-10 років X-Trail буде втрачати більше.

На другий діаграмі, де мова йде вже про «чистий вториний ринок», всі моделі перемішалися немов карти в колоді. Адже тепер їм доводиться боротися за свого наступного власника без підтримки виробника – рекламної та гарантійної, ще й конкуруючи з «СВЕЖЕПРИГНАН» авто, частина яких прибуває з «підправленим» пробігом (докладніше про це в окремому огляді) і з американських аукціонів, з пошкодженнями, усуненими вже в Україні.

Для легковиків старше 10 років не є ключовими факторами приналежність до певного (високого) класу, сучасний дизайн, набір опцій і т.і. Тут головне ціна, стан авто, його залишковий ресурс, і те, щоб витрати на експлуатацію були помірними. Адже такого віку легковика вибирають явно не від надлишку коштів. Тому і список вийшов таким, де на початку моделі, що зарекомендували себе як прості і недорогі в обслуговуванні, і не споживають паливо, як реактивний літак при зльоті.

Нехай ці списки і не вийшов повністю вичерпним, адже не всі присутні на ринку моделі потрапили в них, проте найпопулярніші таки вдалося розглянути. Також, автомобілісти з досвідом навряд чи стануть заперечувати цю думку: ніхто не продає автомобіль тому, що він занадто добре їздив. Або ж не продає за безцінь. Тому всі наведені цифри не синтетичні, визначені за допомогою якихось алгебраїчних моделей, а справжні, – взяті з реального сектора авторинку, тобто встановлені сотнями тисяч автовласників, і скориговані такою ж кількістю покупців.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota представила оновлений bZ4X зі збільшеною автономністю

Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…

25.11.2025

У Європі знову зростає попит на дизельні авто

У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…

25.11.2025

Як правильно поводитися під час зупинки поліцією, щоб уникнути штрафу

Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…

25.11.2025

Volvo представила EX30 Black Edition Europa з розширеним оснащенням (ФОТО)

Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…

25.11.2025

Mitsubishi готує новий Outlander: перші натяки на концепт Elevance

Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…

25.11.2025

Чому миття самообслуговування може вбити кузов та електроніку автомобіля

Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…

25.11.2025