Новини

Які автомобілі швидше за інших втрачають у ціні

Автомобіль – не інвестиція. Через кілька років його ринкова ціна буде нижча, ніж тоді, коли він був новим або з пробігом від попереднього власника. Втім, при виборі автомобіля є сенс брати до уваги і те, наскільки швидко зменшується ринкова ціна різних легковиків, щоб зупинитися на варіанті, який подешевшає якомога менше. З цією метою наші колеги з AUTO.RIA.com провели велике дослідження і склали вельми пізнавальний рейтинг.

Вибором прагматиків можуть стати Nissan відразу двох моделей – X-Trail і Qashqai, а також Peugeot 301. Однак з лідером з першого списку не все просто: трохи далі за 5 років цієї моделі доведеться зустрітися зі своїми «родичами» з США – Nissan Rogue, які безапеляційно «ріжуть» ціни на «дилерські» машини на вторинному ринку. Що слід врахувати і не затримувати авто у себе занадто довго – в категорії 5-10 років X-Trail буде втрачати більше.

На другий діаграмі, де мова йде вже про «чистий вториний ринок», всі моделі перемішалися немов карти в колоді. Адже тепер їм доводиться боротися за свого наступного власника без підтримки виробника – рекламної та гарантійної, ще й конкуруючи з «СВЕЖЕПРИГНАН» авто, частина яких прибуває з «підправленим» пробігом (докладніше про це в окремому огляді) і з американських аукціонів, з пошкодженнями, усуненими вже в Україні.

Для легковиків старше 10 років не є ключовими факторами приналежність до певного (високого) класу, сучасний дизайн, набір опцій і т.і. Тут головне ціна, стан авто, його залишковий ресурс, і те, щоб витрати на експлуатацію були помірними. Адже такого віку легковика вибирають явно не від надлишку коштів. Тому і список вийшов таким, де на початку моделі, що зарекомендували себе як прості і недорогі в обслуговуванні, і не споживають паливо, як реактивний літак при зльоті.

Нехай ці списки і не вийшов повністю вичерпним, адже не всі присутні на ринку моделі потрапили в них, проте найпопулярніші таки вдалося розглянути. Також, автомобілісти з досвідом навряд чи стануть заперечувати цю думку: ніхто не продає автомобіль тому, що він занадто добре їздив. Або ж не продає за безцінь. Тому всі наведені цифри не синтетичні, визначені за допомогою якихось алгебраїчних моделей, а справжні, – взяті з реального сектора авторинку, тобто встановлені сотнями тисяч автовласників, і скориговані такою ж кількістю покупців.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025