Новини

Бензин чи газ: що обирають українці та можливе збільшення цін на пальне

Share

Українські нардепи пропонують змінити акцизи на пальне. Збільшивши їх для газу. І навпаки, зменшивши для бензину.

Тобто, якщо зараз податок на 1000 літрів автогазу в Україні становить €52, а на бензин – €213, то автори законопроекту хочуть відновити справедливість та зробити суму однаковою – €139.

Автівок, які заправляються бензином та газом приблизно порівну. А на спеціалізованих СТО кажуть, що на тлі коронакризи, коли в людей стає все менше грошей, кількість тих, хто встановлює ГБО постійно збільшується. Установка у середньому може обійтись у 15 тис. грн і окупиться вона вже за кілька місяців.

Тому водії, які вже перейшли на газ, від можливого збільшення вартості не у захваті. Та й у дешевий бензин вони не надто вірять.

Здивовані такою ініціативою й імпортери газу. А паливний експерт Андрій Дорофеєв називає це рішення і взагалі лобістським, бо задовольняє лише інтереси виробників бензину. Каже, в Євросоюзі навпаки підтримують тих, хто їздить на газу, бо він значно екологічніший, ніж бензин чи дизель.

Проте паливний фахівець Сергій Куюн наголошує, що не все так однозначно. Адже у ЄС газ хоч і обкладається меншим податком, ніж бензин, але ж і його споживання менше. Тому нас можуть чекати проблеми у майбутньому.

Одна з них полягає у тому, що через збільшення використання газу, може постраждати нафтопереробна галузь України. Заводи почнуть закриватись, а десятки тисяч людей залишатимуться без роботи. До того ж більша частина автогазу завозиться до України з Росії. Тобто країна-агресор де-факто контролює поставки понад 70%.

Як же тоді вирішити газово-бензиновий конфлікт? Автори альтернативних законопроектів пропонують зберігати розрив у акцизі. Поки що всі газові законопроекти лише обговорюються в комітетах. І невдовзі Раді доведеться приймати рішення щодо кожного з них.

Тож якщо нардепи вирівняють ставки акцизного податку для всіх видів палива, газ на наших заправках однозначно подорожчає. А от чи здешевшає бензин, як обіцяють автори законопроекту – ще велике питання.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Після пассажів в строну "бацьки" точно не подешевшає.(бензин)

  • Ці виродки так і зроблять, коли вже почали про це говорити! Це їх прерогатива піднімати економіку завдяки підняттю цін, додатковому оподаткуванню, кредит від МВФ і т.д. Будувати і розвивати вони не вміють, на жаль і ніколи не вміли!!!

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АЗС

Останні записи

Патрульні розповіли, що необхідно мати в авто кожному водієві

Перед дорогою завжди варто перевірити, чи є в машині все необхідне. Це не просто про…

30.12.2024

Як обрати авто в Україні: три найкращі варіанти для покупки

Український ринок авто з пробігом – це взагалі мій улюблений спосіб знайти щось цікаве за…

30.12.2024

Як обрати вживане авто: п’ять критеріїв, які варто врахувати

Коли вибираєш машину на вторинному ринку, важливо звернути увагу на кілька моментів, щоб потім не…

30.12.2024

Mazda завершує випуск електричної версії MX-30

Mazda офіційно завершила виробництво своєї повністю електричної версії MX-30 EV. EV із роторним двигуном продовжує…

30.12.2024

Дослідження 2024 року: названо найнадійніші автомобільні бренди

2024 року японська компанія Subaru посіла перше місце в рейтингу найнадійніших автовиробників, отримавши 68 балів…

30.12.2024

Електрокросовер Hyundai OE вперше помічено під час випробувань

Компанія Hyundai вже має у своїй лінійці електромобілі, що випускаються під суббрендом Ioniq. Але незабаром…

30.12.2024