Новини

Наступними електромобілями Skoda стануть сіті-кар і седан

Share

Новий керівник Skoda Томас Шефер стверджує, що невеликий сіті-кар і сімейний автомобіль є «найбільш важливими» пріоритетами, які необхідно додати в лінійку електромобілів протягом наступного десятиліття після появи нового позашляховика Enyaq iV. Enyaq надійде в продаж на початку наступного року як перша модель Skoda, побудована на спеціальній платформі MEB EV від Volkswagen Group, і в наступному році до неї приєднається варіант купе.

Шефер сказав, що бренд зосередить свої зусилля на виробництві цих двох електромобілів протягом наступних двох років у міру зростання попиту на електромобілі. На питання, чи планує Skoda в кінцевому підсумку запропонувати електричний еквівалент кожної моделі з двигуном внутрішнього згоряння в своїй лінійці, Шефер відповів, що не збирається подвоювати існуючий портфель.

«Ми як і раніше вважаємо, що у Enyaq є великий потенціал для задоволення широкого діапазону попиту, переходячи майже від елегантного позашляховика до універсалу. Ми балансуємо і намагаємося з’ясувати, коли наші заводи також повинні перейти на виробництво електромобілів. Enyaq безумовно стане нашим героєм на найближчі один або два роки, і у нас є похідна від Enyaq, запущена в кінці наступного року. Вони проведуть нас через наступні два-три роки, а потім ми побачимо, як швидко перейдемо до іншої моделі », – відповів Шефер на питання про терміни виходу хетчбека і седана.

Volkswagen Group в даний час розробляє платформу «ID Lite» для невеликих електромобілів і планує використовувати її для суперміні ID.1 і кросовера ID.2. Поява нової платформи обов’язково відкриє можливості для нових автомобілів на її основі, включаючи моделі Skoda.

На думку Шефера, виробництво залишається найбільшою проблемою для Skoda при розширенні модельного ряду, оскільки чеська заводи компанії в Млада-Болеславі і Квасинах в даний час працюють на 118% своєї потужності. З 2023 року компанія перенесе виробництво наступного Superb в Братиславу, вивільнивши річні виробничі потужності в Квасинах на 150 000 одиниць для нової моделі поряд з Kodiaq і Karoq. Enyaq в даний час проводиться в Млада Болеслава на виробничій лінії Octavia і Karoq з платформою MQB.

До догляду Майера на початку цього року надійшли повідомлення про те, що Volkswagen Group хотів змінити позицію Skoda як «бюджетного бренду», щоб відокремити її від Volkswagen, Audi і Seat. Але Шефер заявив, що це не так. В даний час бренд займається питанням залучення максимальної кількості клієнтів для групи в цілому.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

Моторист розповів, якого кольору має бути ідеальна моторна олива

Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…

23.02.2025

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025