Новини

Наступними електромобілями Skoda стануть сіті-кар і седан

Share

Новий керівник Skoda Томас Шефер стверджує, що невеликий сіті-кар і сімейний автомобіль є «найбільш важливими» пріоритетами, які необхідно додати в лінійку електромобілів протягом наступного десятиліття після появи нового позашляховика Enyaq iV. Enyaq надійде в продаж на початку наступного року як перша модель Skoda, побудована на спеціальній платформі MEB EV від Volkswagen Group, і в наступному році до неї приєднається варіант купе.

Шефер сказав, що бренд зосередить свої зусилля на виробництві цих двох електромобілів протягом наступних двох років у міру зростання попиту на електромобілі. На питання, чи планує Skoda в кінцевому підсумку запропонувати електричний еквівалент кожної моделі з двигуном внутрішнього згоряння в своїй лінійці, Шефер відповів, що не збирається подвоювати існуючий портфель.

«Ми як і раніше вважаємо, що у Enyaq є великий потенціал для задоволення широкого діапазону попиту, переходячи майже від елегантного позашляховика до універсалу. Ми балансуємо і намагаємося з’ясувати, коли наші заводи також повинні перейти на виробництво електромобілів. Enyaq безумовно стане нашим героєм на найближчі один або два роки, і у нас є похідна від Enyaq, запущена в кінці наступного року. Вони проведуть нас через наступні два-три роки, а потім ми побачимо, як швидко перейдемо до іншої моделі », – відповів Шефер на питання про терміни виходу хетчбека і седана.

Volkswagen Group в даний час розробляє платформу «ID Lite» для невеликих електромобілів і планує використовувати її для суперміні ID.1 і кросовера ID.2. Поява нової платформи обов’язково відкриє можливості для нових автомобілів на її основі, включаючи моделі Skoda.

На думку Шефера, виробництво залишається найбільшою проблемою для Skoda при розширенні модельного ряду, оскільки чеська заводи компанії в Млада-Болеславі і Квасинах в даний час працюють на 118% своєї потужності. З 2023 року компанія перенесе виробництво наступного Superb в Братиславу, вивільнивши річні виробничі потужності в Квасинах на 150 000 одиниць для нової моделі поряд з Kodiaq і Karoq. Enyaq в даний час проводиться в Млада Болеслава на виробничій лінії Octavia і Karoq з платформою MQB.

До догляду Майера на початку цього року надійшли повідомлення про те, що Volkswagen Group хотів змінити позицію Skoda як «бюджетного бренду», щоб відокремити її від Volkswagen, Audi і Seat. Але Шефер заявив, що це не так. В даний час бренд займається питанням залучення максимальної кількості клієнтів для групи в цілому.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

Переваги та недоліки електромобілів: що варто враховувати при покупці

У 2024 році інтерес до електрокарів в Україні поступово зростав. Це було пов'язано з державними…

06.01.2025

Лідери автомобільного ринку в США: хто очолює список у 2024 році

2024 видався непростим для американського автовиробника Stellantis, який продемонстрував зниження продажів на 15% в порівнянні…

06.01.2025

Як дізнатися, чи працював автомобіль в таксі

Купівля автомобіля на вторинному ринку — це завжди серйозний крок. Тут важливо не тільки звертати…

06.01.2025

Нова Opel Astra 2025: потужніша та дорожча за попередників

Компанія Opel оновила найпопулярнішу модель Astra. Після оновлення у автомобіля більше немає найдоступнішої версії з…

06.01.2025

Toyota представила спортивну версію Land Cruiser Prado (ФОТО)

Тюнінг-ательє TOM'S підготувало особливе обваження для позашляховика Toyota Land Cruiser Prado. Повноцінна прем'єра пройде на…

06.01.2025

Renault і Dacia переходять на новий 1,8-літровий гібридний двигун у 2026 році

Компанія Dacia планує з березня 2025 року почати встановлювати на свій свіжий кросовер Bigster новий…

06.01.2025