Новини

Наступними електромобілями Skoda стануть сіті-кар і седан

Новий керівник Skoda Томас Шефер стверджує, що невеликий сіті-кар і сімейний автомобіль є «найбільш важливими» пріоритетами, які необхідно додати в лінійку електромобілів протягом наступного десятиліття після появи нового позашляховика Enyaq iV. Enyaq надійде в продаж на початку наступного року як перша модель Skoda, побудована на спеціальній платформі MEB EV від Volkswagen Group, і в наступному році до неї приєднається варіант купе.

Шефер сказав, що бренд зосередить свої зусилля на виробництві цих двох електромобілів протягом наступних двох років у міру зростання попиту на електромобілі. На питання, чи планує Skoda в кінцевому підсумку запропонувати електричний еквівалент кожної моделі з двигуном внутрішнього згоряння в своїй лінійці, Шефер відповів, що не збирається подвоювати існуючий портфель.

«Ми як і раніше вважаємо, що у Enyaq є великий потенціал для задоволення широкого діапазону попиту, переходячи майже від елегантного позашляховика до універсалу. Ми балансуємо і намагаємося з’ясувати, коли наші заводи також повинні перейти на виробництво електромобілів. Enyaq безумовно стане нашим героєм на найближчі один або два роки, і у нас є похідна від Enyaq, запущена в кінці наступного року. Вони проведуть нас через наступні два-три роки, а потім ми побачимо, як швидко перейдемо до іншої моделі », – відповів Шефер на питання про терміни виходу хетчбека і седана.

Volkswagen Group в даний час розробляє платформу «ID Lite» для невеликих електромобілів і планує використовувати її для суперміні ID.1 і кросовера ID.2. Поява нової платформи обов’язково відкриє можливості для нових автомобілів на її основі, включаючи моделі Skoda.

На думку Шефера, виробництво залишається найбільшою проблемою для Skoda при розширенні модельного ряду, оскільки чеська заводи компанії в Млада-Болеславі і Квасинах в даний час працюють на 118% своєї потужності. З 2023 року компанія перенесе виробництво наступного Superb в Братиславу, вивільнивши річні виробничі потужності в Квасинах на 150 000 одиниць для нової моделі поряд з Kodiaq і Karoq. Enyaq в даний час проводиться в Млада Болеслава на виробничій лінії Octavia і Karoq з платформою MQB.

До догляду Майера на початку цього року надійшли повідомлення про те, що Volkswagen Group хотів змінити позицію Skoda як «бюджетного бренду», щоб відокремити її від Volkswagen, Audi і Seat. Але Шефер заявив, що це не так. В даний час бренд займається питанням залучення максимальної кількості клієнтів для групи в цілому.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

Оновлена Nissan Ariya отримала дизайн у стилі Leaf та технологічний інтер’єр

Компанія Nissan представила в Японії оновлену версію електрокросовера Ariya, яка отримала дизайн у стилі Leaf,…

24.12.2025

Експерти склали ТОП-10 найнадійніших моделей BMW за всю історію

Нижче представлено рейтинг найнадійніших і довговічних моделей BMW, які перевірені часом і здобули високу репутацію…

24.12.2025

Porsche випустить компактний кросовер з ДВЗ до кінця десятиліття

Porsche планує випустити другий компактний кросовер із двигуном внутрішнього згоряння та плагін-гібридною системою, що пов'язано…

24.12.2025

Як короткі поїздки на підвищених обертах продовжують життя двигуна

Регулярні короткі поїздки на підвищених обертах можуть значно збільшити довговічність двигуна. Багато водіїв помічали, що…

24.12.2025

Експерти порівняли надійність Honda Civic та Toyota Corolla

Питання надійності Honda Civic у порівнянні з Toyota Corolla часто цікавить покупців, тому для об'єктивної…

24.12.2025

Volkswagen представив електричний Passat ePro з запасом ходу до 150 км

Лінійку Volkswagen Passat 2026 розширили плагін-гібридною версією ePro, яка здатна долати до 150 кілометрів виключно…

24.12.2025