Новини

Європейці масово скуповують старі машини

По всій Європі люди скуповують старі транспортні засоби, намагаючись уникнути поїздок в громадському транспорті, але побоюючись при цьому витрачати великі суми на покупку нових авто в зв’язку з нестабільною економічною обстановкою .

Старі, що забруднюють атмосферу, автомобілі користуються зараз навіть великим попитом, ніж нові електромобілі. Наприклад, іспанська фірма із продажу старих автомобілів OcasionPlus відкрила чотири нових дилерських центри через різке зростання попиту.

«Громадський транспорт тут відмінний, але через COVID краще його уникати» , – сказав Роберт Перес, який недавно переїхав в Мадрид з Аргентини.

У довгостроковій перспективі очікується, що перехід від громадського транспорту до «індивідуальної мобільності» допоможе автовиробникам, які постраждали від спаду продажів через пандемію.

Генеральний менеджер Nawaie Motoring, що знаходиться в передмісті Лондона, повідомив, що старі автомобілі, які продаються за ціною менше 3 000 фунтів (3985 доларів), мають надзвичайний попит.

Він сказав, що ціни на автомобілі старше десяти років підскочили на 25%, оскільки покупці, які звикли їздити на потягах і автобусах, шукають доступні альтернативи.

«Все, що менше 3000 фунтів, було продано дуже швидко, і його дуже важко замінити в нашому асортименті, тому що все ганяються за одними і тими ж моделями», – сказав Султану Рейтер. – «Більшість з них купили, бо не хотіли користуватися громадським транспортом» .

Більш високий, ніж очікувалося, попит на нові автомобілі в Сполучених Штатах, Європі і особливо в Китаї допоміг великим автовиробникам в деякій мірі оговтатися від фінансових ударів, нанесених минулої весни.

Однак аналіз даних реєстрації автомобілів у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Швейцарії та Великобританії, проведений для Reuters компанією IHS Markit, показує, що спостерігається значний зсув в бік старих старих авто.

Крім того дані показали, що з липня по вересень кількість пошукових запитів в інтернеті по автомобілям старше 20 років підскочив на 80% у Франції, 77% в Нідерландах і 59% в Бельгії.

Генеральний директор AutoScout24 Едгар Бергер сказав, що, хоча «індивідуальна мобільність» стала більш важливою для споживачів на цих ринках через пандемію, вони також стали більш обережними через економічну невизначеність.

Слід зазначити, що покупці, як і раніше уникають старих електромобілів.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Європа

Останні записи

Toyota вказала на продаж підроблених гібридів іншими виробниками

Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…

08.10.2025

Як підготувати машину до морозів і уникнути проблем взимку

Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…

08.10.2025

Новий Kia Sportage показали на спекулятивних рендерах

Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…

08.10.2025

Експерт пояснив, коли другий комплект шин на дисках не має сенсу

Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…

08.10.2025

В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв

В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…

08.10.2025

Nissan Leaf нового покоління: електрокросовер з запасом ходу 702 км

Японський ринок зустрічає нову версію Nissan Leaf 2026 - тепер це електричний кросовер , який…

08.10.2025