Європейці масово скуповують старі машини

0
236

По всій Європі люди скуповують старі транспортні засоби, намагаючись уникнути поїздок в громадському транспорті, але побоюючись при цьому витрачати великі суми на покупку нових авто в зв’язку з нестабільною економічною обстановкою .

Старі, що забруднюють атмосферу, автомобілі користуються зараз навіть великим попитом, ніж нові електромобілі. Наприклад, іспанська фірма із продажу старих автомобілів OcasionPlus відкрила чотири нових дилерських центри через різке зростання попиту.

«Громадський транспорт тут відмінний, але через COVID краще його уникати» , – сказав Роберт Перес, який недавно переїхав в Мадрид з Аргентини.

У довгостроковій перспективі очікується, що перехід від громадського транспорту до «індивідуальної мобільності» допоможе автовиробникам, які постраждали від спаду продажів через пандемію.

Генеральний менеджер Nawaie Motoring, що знаходиться в передмісті Лондона, повідомив, що старі автомобілі, які продаються за ціною менше 3 000 фунтів (3985 доларів), мають надзвичайний попит.

Він сказав, що ціни на автомобілі старше десяти років підскочили на 25%, оскільки покупці, які звикли їздити на потягах і автобусах, шукають доступні альтернативи.

«Все, що менше 3000 фунтів, було продано дуже швидко, і його дуже важко замінити в нашому асортименті, тому що все ганяються за одними і тими ж моделями», – сказав Султану Рейтер. – «Більшість з них купили, бо не хотіли користуватися громадським транспортом» .

Більш високий, ніж очікувалося, попит на нові автомобілі в Сполучених Штатах, Європі і особливо в Китаї допоміг великим автовиробникам в деякій мірі оговтатися від фінансових ударів, нанесених минулої весни.

Однак аналіз даних реєстрації автомобілів у Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Швейцарії та Великобританії, проведений для Reuters компанією IHS Markit, показує, що спостерігається значний зсув в бік старих старих авто.

Крім того дані показали, що з липня по вересень кількість пошукових запитів в інтернеті по автомобілям старше 20 років підскочив на 80% у Франції, 77% в Нідерландах і 59% в Бельгії.

Генеральний директор AutoScout24 Едгар Бергер сказав, що, хоча «індивідуальна мобільність» стала більш важливою для споживачів на цих ринках через пандемію, вони також стали більш обережними через економічну невизначеність.

Слід зазначити, що покупці, як і раніше уникають старих електромобілів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!