Китайський виробник електрокарів GAC Group приступив до тестування графенових акумуляторів. Випробування проводяться на серійних зразках техніки. Після аналізу результатів керівництву компанії мають бути ухвалені рішення про доцільність запуску батареї в масове виробництво.
Фахівці GAC запевняють, що тестований акумулятор заряджається до 85% за вісім хвилин, що можна порівняти з часом заправки машин з традиційними видами палива. Оснащення такими батареями електрокарів може внести кардинальні корективи в історію екологічного транспорту.
Роботи над графенових акумуляторами група Guangzhou Automobile початку в 2014 році. Цьому передувало поглинання земляків з Guangqi – компанії, яка розробила відповідну технологію, яка проходила в документах під назвою «3DG».
Офіційний дебют надшвидкої графеновой батареї відбувся рівно рік тому. Через шість місяців після її прем’єрного показу, спікери енергетичного департаменту GAC Group анонсували лабораторні випробування новинки. І ось зараз тестувати можливості акумулятора почали на серійних електромобілях.
За розрахунками фахівців Guangzhou Automobile, в даний час частка такої батареї в вартості електрокара становить близько 40%. У міру розвитку проекту, ціни на графенові акумулятори будуть падати, що призведе до зниження вартості е-мобілів.
Toyota має репутацію виробника довговічних і надійних автомобілів, і двигуни в цьому сенсі відіграють ключову…
У США середня ціна нового автомобіля зараз становить близько 50 000 доларів, тому багато покупців…
Ідеальних автомобілів не буває, але деякі проблеми можуть серйозно підірвати репутацію цілих поколінь моделей. Про…
Volkswagen розкрив перші характеристики серійного електромобіля ID. Polo та підтвердив, що стартова ціна моделі в…
Багато водіїв прагнуть підтримувати чистоту авто навіть взимку, але холод робить миття складнішим і ризиковим.…
Зараз багато говорять про радіомаяк DGT V16, який з 2026 року повністю замінить аварійні трикутники.…
Leave a Comment