Китайський виробник електрокарів GAC Group приступив до тестування графенових акумуляторів. Випробування проводяться на серійних зразках техніки. Після аналізу результатів керівництву компанії мають бути ухвалені рішення про доцільність запуску батареї в масове виробництво.
Фахівці GAC запевняють, що тестований акумулятор заряджається до 85% за вісім хвилин, що можна порівняти з часом заправки машин з традиційними видами палива. Оснащення такими батареями електрокарів може внести кардинальні корективи в історію екологічного транспорту.
Роботи над графенових акумуляторами група Guangzhou Automobile початку в 2014 році. Цьому передувало поглинання земляків з Guangqi – компанії, яка розробила відповідну технологію, яка проходила в документах під назвою «3DG».
Офіційний дебют надшвидкої графеновой батареї відбувся рівно рік тому. Через шість місяців після її прем’єрного показу, спікери енергетичного департаменту GAC Group анонсували лабораторні випробування новинки. І ось зараз тестувати можливості акумулятора почали на серійних електромобілях.
За розрахунками фахівців Guangzhou Automobile, в даний час частка такої батареї в вартості електрокара становить близько 40%. У міру розвитку проекту, ціни на графенові акумулятори будуть падати, що призведе до зниження вартості е-мобілів.
З початком 2025 року українські водії помітили істотне зростання цін на автогаз, що стало наслідком…
Сучасні автомобілі наповнені безліччю функцій, які, хоч і здаються корисними, можуть негативно впливати на двигун.…
Знаєте, багато хто навіть не задумується про те, що антифриз треба міняти. Я теж колись…
Toyota анонсувала випуск нової версії улюбленого гібридного автомобіля Prius — Nightshade. Продажі стартують вже за…
Існує кілька звичок водіїв, які, на жаль, можуть завдати шкоди їхньому автомобілю. Знання про ці…
Porsche продовжує тестування нового електричного Cayenne, який був помічений на засніжених дорогах Лапландії під час…
Leave a Comment