Китайський виробник електрокарів GAC Group приступив до тестування графенових акумуляторів. Випробування проводяться на серійних зразках техніки. Після аналізу результатів керівництву компанії мають бути ухвалені рішення про доцільність запуску батареї в масове виробництво.
Фахівці GAC запевняють, що тестований акумулятор заряджається до 85% за вісім хвилин, що можна порівняти з часом заправки машин з традиційними видами палива. Оснащення такими батареями електрокарів може внести кардинальні корективи в історію екологічного транспорту.
Роботи над графенових акумуляторами група Guangzhou Automobile початку в 2014 році. Цьому передувало поглинання земляків з Guangqi – компанії, яка розробила відповідну технологію, яка проходила в документах під назвою «3DG».
Офіційний дебют надшвидкої графеновой батареї відбувся рівно рік тому. Через шість місяців після її прем’єрного показу, спікери енергетичного департаменту GAC Group анонсували лабораторні випробування новинки. І ось зараз тестувати можливості акумулятора почали на серійних електромобілях.
За розрахунками фахівців Guangzhou Automobile, в даний час частка такої батареї в вартості електрокара становить близько 40%. У міру розвитку проекту, ціни на графенові акумулятори будуть падати, що призведе до зниження вартості е-мобілів.
BMW активно готує нове покоління свого найпопулярнішого седана - 3 серії. Завдяки шпигунським фотографіям вже…
Багато автовласників бояться, що в двигуні може бракувати оливи, але не менш небезпечною є й…
Експерт наголошує, що моторне масло швидко втрачає свої властивості при інтенсивній експлуатації автомобіля, тривалому перебуванні…
Британський журналіст Джеремі Кларксон, відомий як ведучий шоу "Топ Гір" та "Гранд Тур", продовжує писати…
З настанням осені експерти нагадують про необхідність підготувати автомобіль або мотоцикл до зими. В першу…
В Одеській області викрили нелегальну автозаправну станцію, яка торгувала бензином та дизпаливом без необхідних документів.…
Leave a Comment