Українська приватна компанія КВП «Inguar» презентувала командуванню Десантно-штурмових військ ЗСУ концепт легкої тактичної колісної бойової машини.
На конференції з питань застосування і розвитку автомобільної, бронетанкової техніки, командно-штабних та штабних машин, командувачу ДШВ ЗСУ генерал-лейтенанту Євгену Мойсюку було запропоновано сумісно розробити технічне завдання, за яким підприємство планує сконструювати та виготовити перший дослідний зразок саме для потреб ДШВ, інформують Економічні новини.
Повідомляється, що транспортер переднього краю (ТПК) зацікавив присутніх на конференції тим, що: може бути десантований з літака, має унікальну прохідність, а саме кут підйому 60 град. та кут бокового крену 45 град.
До цього часу техніка, що випробувалась ЗСУ, мала максимальний кут підйому 30 град. та боковий кут крену 20 град, наголошують у компанії.
Окрім максимальної швидкості в 180 км/год, компанією задекларовано можливість їзди по бездоріжжі зі швидкістю до 100 км/год, при якій підвіска має витримувати падіння з півтораметрової висоти при повному завантаженні: 10 осіб + повний бойовий комплект.
Крім того, підприємство планує виробити зразок для Сил Спеціальних операцій та Сухопутних військ ЗС України.
Порівняно з іншими видами автомобілів ЗСУ, платформа матиме відносно низьку вартість та широкий діапазон застосування:
Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…
За допомогою функції «шеринг» ви можете надіслати в необхідні установи не тільки копії своїх документів,…
Як раніше писала «Судово-юридична газета», Кабмін опублікував нові зміни до Правил дорожнього руху, які внесені постановою від…
Кросовер Opel Mokka вийшов на ринок у новій версії під назвою 1.2 Turbo Hybrid eDTC.…
Асоціація автовиробників Європи (ACEA) порушує тривогу щодо нестачі загальнодоступних зарядних станцій для електромобілів у Євросоюзі.…
Близько тижня тому компанія Mercedes-Benz представила новий G580. Позашляховик отримав електричну технологію EQ і незабаром…
Leave a Comment