Варто звернути увагу, що в даному формулюванні мова йде не лише про “свіжерозмитнені” автомобілі, а саме про всі вживані автомобілі , які були ввезені на митну територію України та оформлені для вільного обігу і зареєстровані в Україні.
Повернення техогляду для приватних автомобілів передбачено “євробляхерським” законопроектом №3704.
Якщо законопроект №3704 приймуть у поточній редакції – всі легкові автомобілі старше 2005 року випуску будуть змушені проходити обов’язковий техогляд раз на два роки. Враховуючи, що кількість зареєстрованих в Україні легкових автомобілів наближається до 7 млн, а середній вік складає 22 роки можна стверджувати, що переважна більшість авто підлягатимуть техогляду.
Законопроект №3704 регламентує повернення обов’язкового техогляду для легкових автомобілі, що були у використанні, які ввезені на митну територію України, оформлені для вільного обігу і зареєстровані в Україні, та які не відповідають екологічному стандарту “Євро-4”, протягом трьох місяців з дня їх державної реєстрації та в подальшому кожні два роки.
Варто звернути увагу, що в даному формулюванні мова йде не лише про “свіжерозмитнені” автомобілі, а саме про всі вживані автомобілі , які були ввезені на митну територію України та оформлені для вільного обігу і зареєстровані в Україні.
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…
Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…
Leave a Comment