Варто звернути увагу, що в даному формулюванні мова йде не лише про “свіжерозмитнені” автомобілі, а саме про всі вживані автомобілі , які були ввезені на митну територію України та оформлені для вільного обігу і зареєстровані в Україні.
Повернення техогляду для приватних автомобілів передбачено “євробляхерським” законопроектом №3704.
Якщо законопроект №3704 приймуть у поточній редакції – всі легкові автомобілі старше 2005 року випуску будуть змушені проходити обов’язковий техогляд раз на два роки. Враховуючи, що кількість зареєстрованих в Україні легкових автомобілів наближається до 7 млн, а середній вік складає 22 роки можна стверджувати, що переважна більшість авто підлягатимуть техогляду.
Законопроект №3704 регламентує повернення обов’язкового техогляду для легкових автомобілі, що були у використанні, які ввезені на митну територію України, оформлені для вільного обігу і зареєстровані в Україні, та які не відповідають екологічному стандарту “Євро-4”, протягом трьох місяців з дня їх державної реєстрації та в подальшому кожні два роки.
Варто звернути увагу, що в даному формулюванні мова йде не лише про “свіжерозмитнені” автомобілі, а саме про всі вживані автомобілі , які були ввезені на митну територію України та оформлені для вільного обігу і зареєстровані в Україні.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment