Варто звернути увагу, що в даному формулюванні мова йде не лише про “свіжерозмитнені” автомобілі, а саме про всі вживані автомобілі , які були ввезені на митну територію України та оформлені для вільного обігу і зареєстровані в Україні.
Повернення техогляду для приватних автомобілів передбачено “євробляхерським” законопроектом №3704.
Якщо законопроект №3704 приймуть у поточній редакції – всі легкові автомобілі старше 2005 року випуску будуть змушені проходити обов’язковий техогляд раз на два роки. Враховуючи, що кількість зареєстрованих в Україні легкових автомобілів наближається до 7 млн, а середній вік складає 22 роки можна стверджувати, що переважна більшість авто підлягатимуть техогляду.
Законопроект №3704 регламентує повернення обов’язкового техогляду для легкових автомобілі, що були у використанні, які ввезені на митну територію України, оформлені для вільного обігу і зареєстровані в Україні, та які не відповідають екологічному стандарту “Євро-4”, протягом трьох місяців з дня їх державної реєстрації та в подальшому кожні два роки.
Варто звернути увагу, що в даному формулюванні мова йде не лише про “свіжерозмитнені” автомобілі, а саме про всі вживані автомобілі , які були ввезені на митну територію України та оформлені для вільного обігу і зареєстровані в Україні.
Не так давно кросовер Dacia Duster 2024 отримав серйозне оновлення. Автомобіль вже продається на основному…
Відомий американський Автомеханік Скотті Кілмер закликав водія постійно стежити за технічним станом автомобіля. Серед іншого,…
Ferrari 296 GTB став першим дорожнім суперкаром італійської марки з двигуном V6, оскільки раніше аналогічний…
Два тижні тому компанія Mitsubishi показала, як зміниться її позашляховик Pajero Sport (на деяких ринках…
Sportage залишається найпопулярнішою моделлю у SUV-лінійці південнокорейського автовиробника Kia. Автомобіль, який пережив зміну поколінь у…
Культовий американський понікар Ford Mustang може стати седаном. Відсвяткував у 2024 році свій черговий ювілей…
Leave a Comment