На ринку вторинному автомобілів великою популярністю користуються седани, випущені у другій половині минулого десятиліття. Тоді вони отримали вищі оцінки за методиками Euro NCAP і NHTSA, проте сучасні краш-тести виявили серйозні проблеми з безпекою цих авто.
Цим питанням активно займається американський інститут IIHS, який фінансується великими страховими компаніями. З 2012 року в практику краш-тестів він увів нове правило. Тепер всі автомобілі вони б’ють з малим перекриттям в 25% на швидкості 64 км/год, імітуючи удари по дотичній, які бувають при спробах уникнути лобового зіткнення.
За підсумками випробувань IHS привласнює тільки чотири оцінки: «добре», «прийнятно», «незадовільно» і «погано».
Серед компактних седанів картина була не надто оптимістична. Тут і Chevrolet Cruze, і Chevrolet Aveo, і Volkswagen Tiguan першого покоління.
Серед преміальних машин на оцінку «незадовільно» виступили BMW 3 серії і Mercedes С-класу. Audi A4 розбилася на оцінку «погано». Toyota Corolla за результатами IIHS 2013 року теж показала оцінки не краще.
А ось за підсумками класичних тестів Euro NCAP Toyota Corolla в 2013 році отримала максимальні бали за безпеку.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment