На ринку вторинному автомобілів великою популярністю користуються седани, випущені у другій половині минулого десятиліття. Тоді вони отримали вищі оцінки за методиками Euro NCAP і NHTSA, проте сучасні краш-тести виявили серйозні проблеми з безпекою цих авто.
Цим питанням активно займається американський інститут IIHS, який фінансується великими страховими компаніями. З 2012 року в практику краш-тестів він увів нове правило. Тепер всі автомобілі вони б’ють з малим перекриттям в 25% на швидкості 64 км/год, імітуючи удари по дотичній, які бувають при спробах уникнути лобового зіткнення.
За підсумками випробувань IHS привласнює тільки чотири оцінки: «добре», «прийнятно», «незадовільно» і «погано».
Серед компактних седанів картина була не надто оптимістична. Тут і Chevrolet Cruze, і Chevrolet Aveo, і Volkswagen Tiguan першого покоління.
Серед преміальних машин на оцінку «незадовільно» виступили BMW 3 серії і Mercedes С-класу. Audi A4 розбилася на оцінку «погано». Toyota Corolla за результатами IIHS 2013 року теж показала оцінки не краще.
А ось за підсумками класичних тестів Euro NCAP Toyota Corolla в 2013 році отримала максимальні бали за безпеку.
Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…
З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…
Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…
Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…
Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…
Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…
Leave a Comment