На ринку вторинному автомобілів великою популярністю користуються седани, випущені у другій половині минулого десятиліття. Тоді вони отримали вищі оцінки за методиками Euro NCAP і NHTSA, проте сучасні краш-тести виявили серйозні проблеми з безпекою цих авто.
Цим питанням активно займається американський інститут IIHS, який фінансується великими страховими компаніями. З 2012 року в практику краш-тестів він увів нове правило. Тепер всі автомобілі вони б’ють з малим перекриттям в 25% на швидкості 64 км/год, імітуючи удари по дотичній, які бувають при спробах уникнути лобового зіткнення.
За підсумками випробувань IHS привласнює тільки чотири оцінки: «добре», «прийнятно», «незадовільно» і «погано».
Серед компактних седанів картина була не надто оптимістична. Тут і Chevrolet Cruze, і Chevrolet Aveo, і Volkswagen Tiguan першого покоління.
Серед преміальних машин на оцінку «незадовільно» виступили BMW 3 серії і Mercedes С-класу. Audi A4 розбилася на оцінку «погано». Toyota Corolla за результатами IIHS 2013 року теж показала оцінки не краще.
А ось за підсумками класичних тестів Euro NCAP Toyota Corolla в 2013 році отримала максимальні бали за безпеку.
У базі даних Мінпромторгу Китаю з’явилися деталі про оновлений Golf. Згідно з документами, цей хетчбек…
За останні кілька місяців українці встигли придбати близько 17 800 авто на американських аукціонах, причому…
Фахівці у галузі автомобільної техніки розповіли, як правильно використовувати опалювальну систему автомобіля під час холодів.…
Динаміка цін на вживані автомобілі залежить від кількох факторів, експерт поділився своєю думкою. Він вважає,…
Експерт розповіла, що багато водіїв залишають машину на холостому ходу на довгий час, щоб прогріти…
Після приголомшливого Rocket GTS, представленого наприкінці жовтня, Brabus знову дивує - цього разу з Brabus…
Leave a Comment