Автомобільним майстерням, СТО та автосервісам пощастило більше за інші бізнеси, адже їхня діяльність не була виключена зі списку дозволених Кабінетом Міністрів під час пандемії коронавірусу.
Проте суворі карантинні норми, самоізоляція населення, соціальне дистанціювання не могли не позначитися на роботі сервісних станцій. Лише ті, хто зміг миттєво відреагувати на умови нової реальності, невідкладно переформатував режим роботи, зміг втриматися на плаву, зберігши клієнтів та високу якість послуг, пише specmachinery.
Карантин став лакмусовим папірцем для бізнесу. Орієнтовані на успіх, соціально відповідальні компанії у пріоритет поставили безпеку персоналу й клієнтів та впровадили безпрецедентні заходи безпеки, дбаючи про найголовніше – здоров’я людей. Так, на фірмових СТО мережі Бош Авто Сервіс від самого початку карантину суворо дотримуються рекомендацій МОЗ щодо попередження розповсюдження коронавірусної інфекції.
Зокрема, усі працівники автосервісів забезпечені засобами індивідуального захисту: масками, одноразовими рукавичками, окулярами, серветками та дезінфекторами. Кожного ранку та по закінченню робочого дня проводиться температурний скринінг співробітників, робочі місця систематично дезінфікуються, регулярно проводиться вологе прибирання клієнтських зон та цехів з використанням спеціальних засобів. Додатково до основних заходів безпеки деякі автосервіси проводять двічі на день озонування або кварцування в приміщеннях.