Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) удостоїв шість сучасних моделей японської марки найвищої оцінки.
Шість із восьми моделей Mazda, представлених на ринку США, отримали рейтинг Top Safety Pick+ від IIHS. Наразі це кращий результат серед усіх марок, представлених у Північній Америці.
Система тестування IIHS близька до комплексу перевірок Euro NCAP і має на меті оцінку безпеки та окремих ходових якостей нових автомобілів, представлених на ринку. Проводяться фронтальний краш-тест з малою і частковою зоною перекриття з боку водія і пасажира, бічний краш-тест, оцінка міцності даху і підголівників, оцінка ефективності утримуючих пристроїв в випробуванні, що симулює реальне зіткнення, а також перевіряється ефективність головного освітлення і робота електронних систем запобігання зіткнень.
Від початку 2020 року експерти некомерційної організації встигли перевірити кілька десятків нових машин різних марок, а найкращу результативність показали автомобілі Mazda. Рейтинг Top Safety Pick + заслужили седан і хетчбек Mazda3, седан Mazda6, кросовери Mazda CX-9, Mazda CX-5 та Mazda CX-3. Крім того, кросовер Mazda CX-30 з опційним головним освітленням отримав рейтинг Top Safety Pick. Автомобілі Mazda показали відмінні результати не лише в краш-тестах, але й при оцінці превентивної безпеки, завдяки наявності в стандартній комплектації адаптивного головного освітлення і системи екстреного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment