Новини

Як українці купували авто з початку карантину: аналітика

Share

Після серйозного падіння попиту на нові та вживані авто ринок потроху оживає.

Аналітичний центр найбільшого агрегатора об’яв про продаж вживаних та нових авто AUTO.RIA кожного тижня відстежує зміни на автомобільному ринку України в умовах пандемії.

На першому тижні карантину ситуація на авторинку фактично не змінилась порівняо з докарантинним періодом: перегляди вживаних авто збільшились на 4,13%, а кількість проданих автівок виросла на 10,6%. Навіть ринок нових авто показав позитивну динаміку – кількість переглядів збільшилася майже на 8%, а дзвінків в автосалони від покупців стало більше на 54,4%.

На другий тиждень авторинок відчутно просів: кількість проданих авто з пробігом по Україні скоротилася на 36,31%, а кількість покупців — на 11,99%. Це рекордне падіння протягом всього періоду карантину. При цьому кількість переглядів авто зросла на 15,85%, що свідчить про те, що покупці вдома активно цікавились автомобілями. Також на 3,65% скоротилося число переглядів пропозицій нових авто, а кількість дзвінків в автосалони зросла на 19,35%.

Необхідність бути вдома й надалі привела до того, що кількість переглядів пропозицій про продаж автомобілів на третьому тижні дещо зросла, проте дзвінків продавцям з метою поцікавитися тим чи іншим автомобілем докладніше, стало менше. Зменшилася і кількість проданих автомобілів. Правда, тільки на вторинному ринку. Нових автомобілів, продалось більше, ніж зазвичай.

Дещо зросли середні ціни на бюджетні авто, такі як Daewoo Lanos або ВАЗ-2109. Також трохи більше почали просити власники за ЗАЗ «Сенс» і «класичні» ВАЗ-2104, -05.

На четвертому тижні ізоляції в Україні спостерігався ріст авторинку — було продано на 5,43% більше авто з пробігом. Так само зросла й кількість покупців — на 4,03%. Ринок стабілізувався, покупці продовжують обирати авто не виходячи з дому.

На 5-му тижні було продано майже на 5% більше авто з пробігом. Водночас покупців стало більше на 1,9%, а переглядів авто на 8,6%. Також виріс інтересів покупців у бік найдешевшого цінового сегмента — 2-3 тисячі доларів. Зазвичай основний масив проданих авто знаходиться в діапазоні 5-8 тисяч доларів США. Найдешевші легковики раніше не користувалися таким високим попитом.

Також виріс ринок нових авто. Кількість покупців збільшилася на 4,4%, кількість переглядів авто на 8,7%, а дзвінків до автосалонів побільшало майже на 10%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електромобілі проти машин з ДВЗ: названі найнадійніші машини

Експерти опублікували статистику поломок ADAC за 2024 рік, що підтверджує, що електромобілі залишаються надійнішими за автомобілі…

05.05.2024

Моделі Polestar отримають супершвидку зарядку за 10 хвилин

Шведські електромобілі Polestar отримають супершвидку 10-хвилинну зарядку. Шведський виробник електромобілів Polestar спільно з компанією StoreDot,…

05.05.2024

Названо автомобілі які вимагають найнижчих витрат на обслуговування та ремонт у довгостроковість

З моменту появи компанії Tesla у 2003 році керівництво цієї марки в особі Ілона Маска…

05.05.2024

Водіям підказали, як заощадити на рідині, що омиває, влітку і не зіпсувати автомобіль

З настанням теплої пори року автовласники часто заливають у бачок склоомивача замість спеціальної миючої рідини…

05.05.2024

Mercedes-Benz EQXX проїхав 1010 кілометрів на одній зарядці (відео)

Mercedes-Benz EQXX проїхав із Ер-Ріяду до Дубая на одній зарядці батареї. Mercedes-Benz прозвітував про третій…

05.05.2024

Lamborghini Revuelto отримає тюнінговий обвіс за ціною суперкара Huracan (фото)

Супергібрид Lamborghini Revuelto отримає обважування від DMC за ціною суперкара Huracan. Навесні 2023 року компанія…

05.05.2024