Новини

Як українці купували авто з початку карантину: аналітика

Share

Після серйозного падіння попиту на нові та вживані авто ринок потроху оживає.

Аналітичний центр найбільшого агрегатора об’яв про продаж вживаних та нових авто AUTO.RIA кожного тижня відстежує зміни на автомобільному ринку України в умовах пандемії.

На першому тижні карантину ситуація на авторинку фактично не змінилась порівняо з докарантинним періодом: перегляди вживаних авто збільшились на 4,13%, а кількість проданих автівок виросла на 10,6%. Навіть ринок нових авто показав позитивну динаміку – кількість переглядів збільшилася майже на 8%, а дзвінків в автосалони від покупців стало більше на 54,4%.

На другий тиждень авторинок відчутно просів: кількість проданих авто з пробігом по Україні скоротилася на 36,31%, а кількість покупців — на 11,99%. Це рекордне падіння протягом всього періоду карантину. При цьому кількість переглядів авто зросла на 15,85%, що свідчить про те, що покупці вдома активно цікавились автомобілями. Також на 3,65% скоротилося число переглядів пропозицій нових авто, а кількість дзвінків в автосалони зросла на 19,35%.

Необхідність бути вдома й надалі привела до того, що кількість переглядів пропозицій про продаж автомобілів на третьому тижні дещо зросла, проте дзвінків продавцям з метою поцікавитися тим чи іншим автомобілем докладніше, стало менше. Зменшилася і кількість проданих автомобілів. Правда, тільки на вторинному ринку. Нових автомобілів, продалось більше, ніж зазвичай.

Дещо зросли середні ціни на бюджетні авто, такі як Daewoo Lanos або ВАЗ-2109. Також трохи більше почали просити власники за ЗАЗ «Сенс» і «класичні» ВАЗ-2104, -05.

На четвертому тижні ізоляції в Україні спостерігався ріст авторинку — було продано на 5,43% більше авто з пробігом. Так само зросла й кількість покупців — на 4,03%. Ринок стабілізувався, покупці продовжують обирати авто не виходячи з дому.

На 5-му тижні було продано майже на 5% більше авто з пробігом. Водночас покупців стало більше на 1,9%, а переглядів авто на 8,6%. Також виріс інтересів покупців у бік найдешевшого цінового сегмента — 2-3 тисячі доларів. Зазвичай основний масив проданих авто знаходиться в діапазоні 5-8 тисяч доларів США. Найдешевші легковики раніше не користувалися таким високим попитом.

Також виріс ринок нових авто. Кількість покупців збільшилася на 4,4%, кількість переглядів авто на 8,7%, а дзвінків до автосалонів побільшало майже на 10%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025