В інтер’єрі відокремлено стоїть дисплей мультимедійної системи з діагоналлю екрана 8,25-10 дюйма розмістився на новій передній панелі. Опціонально стала доступна цифрова 10,25-дюймова панель приладів. Також новинка отримала багатофункціональне рульове колесо з двома спицями, дуже маленький перемикач передач і систему підсвічування.
Гамма двигунів у моделі досить різноманітна. У неї входять бензинові і дизельні силові агрегати, мотори на природному газі, два варіанти «м’яких» гібрида і один підключаємий. Бензинові двигуни мають об’єм 1, 1,5 і 2 л і потужність 110, 150, 190 к.с. відповідно. Дизельні варіанти представлені трьома дволітровими моторами зі 116-200 «кіньми» і одним півторалітровим газовим варіантом з віддачею 130 к.с.
«М’які» гібриди отримали 1 і 1,5-літрові силові установки TSI Evo потужністю 110 і 150 к.с., а підключаємий гібрид функціонує на базі мотора TSI iV на 1,4 л. і видає 204 к.с. разом з електромотором і батареєю на 13 кВт*год. Перераховані агрегати працюють в парі з 6МКПП або 7РКПП. Запас ходу автомобіля на електротязі складає 60 км.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment