В інтер’єрі відокремлено стоїть дисплей мультимедійної системи з діагоналлю екрана 8,25-10 дюйма розмістився на новій передній панелі. Опціонально стала доступна цифрова 10,25-дюймова панель приладів. Також новинка отримала багатофункціональне рульове колесо з двома спицями, дуже маленький перемикач передач і систему підсвічування.
Гамма двигунів у моделі досить різноманітна. У неї входять бензинові і дизельні силові агрегати, мотори на природному газі, два варіанти «м’яких» гібрида і один підключаємий. Бензинові двигуни мають об’єм 1, 1,5 і 2 л і потужність 110, 150, 190 к.с. відповідно. Дизельні варіанти представлені трьома дволітровими моторами зі 116-200 «кіньми» і одним півторалітровим газовим варіантом з віддачею 130 к.с.
«М’які» гібриди отримали 1 і 1,5-літрові силові установки TSI Evo потужністю 110 і 150 к.с., а підключаємий гібрид функціонує на базі мотора TSI iV на 1,4 л. і видає 204 к.с. разом з електромотором і батареєю на 13 кВт*год. Перераховані агрегати працюють в парі з 6МКПП або 7РКПП. Запас ходу автомобіля на електротязі складає 60 км.
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Дорожній етикет відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки руху. Він регулює, як водії, пішоходи й…
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Leave a Comment