В інтер’єрі відокремлено стоїть дисплей мультимедійної системи з діагоналлю екрана 8,25-10 дюйма розмістився на новій передній панелі. Опціонально стала доступна цифрова 10,25-дюймова панель приладів. Також новинка отримала багатофункціональне рульове колесо з двома спицями, дуже маленький перемикач передач і систему підсвічування.
Гамма двигунів у моделі досить різноманітна. У неї входять бензинові і дизельні силові агрегати, мотори на природному газі, два варіанти «м’яких» гібрида і один підключаємий. Бензинові двигуни мають об’єм 1, 1,5 і 2 л і потужність 110, 150, 190 к.с. відповідно. Дизельні варіанти представлені трьома дволітровими моторами зі 116-200 «кіньми» і одним півторалітровим газовим варіантом з віддачею 130 к.с.
«М’які» гібриди отримали 1 і 1,5-літрові силові установки TSI Evo потужністю 110 і 150 к.с., а підключаємий гібрид функціонує на базі мотора TSI iV на 1,4 л. і видає 204 к.с. разом з електромотором і батареєю на 13 кВт*год. Перераховані агрегати працюють в парі з 6МКПП або 7РКПП. Запас ходу автомобіля на електротязі складає 60 км.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment