Новини

Експерт розповів, як коронавірус вплине на український авторинок

Генеральний директор ВААІД Олег Назаренко вважає, що коронавірус COVID-19 істотно вплине на ситуацію на автомобільному ринку України.

Про це він повідомив у коментарі сайту Автоцентр.

За словами експерта, робота автосалонів і СТО буде побудована відповідно до розпоряджень і постанов Кабінету міністрів. Зокрема, про те, щоб не допускати концентрації людей понад 10 осіб одночасно. Більш того, відповідно до постанови Кабміну 211/215 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» передбачено сприяти громадянам користуватися особистим транспортом, тим більше на тлі згортання діяльності ряду видів громадського транспорту.

Крім того, в дилерських центрах проходять обслуговування і ремонтуються не тільки автомобілі приватних осіб, а й транспорт швидкої медичної допомоги та служб МНС, МВС і т.д. тому, салони і СТО на сьогодні не просто працюють, а навіть зобов’язані функціонувати.

«Цілком ймовірно, що ситуація, що склалася може підштовхнути людей до рішення про покупку автомобіля, щоб не користуватися маршрутками і громадським транспортом. Більш того, деякі люди, які збирали гроші на більш дорогий автомобіль можуть зараз прискорити покупку, змінивши вибір на користь більш демократичної моделі, але вже прямо зараз. Також не можна випускати з уваги, що зараз скасовані тендерні процедури, і якщо у МОЗ терміново виникне необхідність поповнити парк швидких або реанімомобілей, то салони повинні працювати», – каже Назаренко.

Очевидно, що в першому півріччі вплив вірусу буде відчутний. Але на тлі зростання перших трьох місяців і можливого бажання українців обзавестися особистим транспортом, який забезпечить їм безпеку пересування і мобільність в умовах, коли громадський транспорт працює нестабільно, спад не буде такий очевидний.

«Основний вплив від коронавірусу, на мою думку, варто очікувати в другому півріччі. Саме тоді позначиться нинішня зупинка виробництв на заводах. Адже виробничо-логістичний ланцюжок займає кілька місяців. Цілком ймовірно, що на деякі моделі попит буде перевищувати пропозицію. Все буде залежати від того, наскільки швидко вирішитися ситуація з пандемією в усьому світі, і як швидко економічна ситуація, звичний уклад життя зможуть повернутися», – підсумував експерт.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025

Ціни на китайські електромобілі в ЄС можуть зрости у 2025 році

Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…

02.10.2025

В Україні можуть заборонити електросамокати у центрі міста

Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…

02.10.2025

Експерти пояснили водіям, коли краще вмикати кондиціонер у авто

Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…

02.10.2025

Toyota Land Cruiser 300 може отримати підключуваний гібрид

Найближчим часом Toyota може здивувати шанувальників Land Cruiser 300 2026 новим електрифікованим варіантом, який дозволить їздити практично…

02.10.2025