Ціни на сиру нафту на цьому тижні втратили близько чверті своєї вартості через зниження попиту на енергію, оскільки коронавірус послаблює світову економіку. Пандемія також створює загрози для ланцюжка поставок електромобілів. Однак головний стратег Volkswagen заявив, що навіть річний спад цін на чорне золото не забариться перехід компанії на електромобілі. У компанії з Вольфсбурга, як і, власне, у будь-якого іншого великого автовиробника є екологічні цілі, які затьмарюють будь-які короткострокові впливу цін на паливо. Єдиний спосіб домогтися зниження викидів – електричні двигуни.
Стратегічний керівник Volkswagen Майкл Йост заявив журналістам в Берліні: “Падіння цін на нафту і бензин може тривати місяць, кілька місяців або рік, але нафта не подешевшає в довгостроковій перспективі і, вже тим більше, це ніяк не вплине на нашу стратегію переходу до електромобілів “. “У нас є чітке зобов’язання до 2050 року досягти нульових викидів CO2, і в нашій стратегії немає альтернативних варіантів, крім електромобілів”, – додав він.
Йост сказав, що зараз Volkswagen розробляє останній модельний ряд автомобілів, який будуть засновані на двигунах внутрішнього згоряння і будуть масово поставлятися на ринок. Це станеться до 2026 року. Він також зазначив, що електромобілі зараз є «ядром» стратегії Volkswagen, але компанія також не залишить осторонь плагін-гібриди
“Протягом багатьох років заковика криється в тому, що вартість нафти в цілому і ціна на паливо зокрема здатні вплинути на попит на електромобілі, і я не виключаю того, що багато водіїв обійдуть електрокари стороною через дешевого бензину. Однак екологічний рух, а також технології та дизайн нового покоління, що стоять за Tesla, нейтралізують більшу частину цієї динаміки “, – говорить він.
У свою чергу аналітики UBS Пол Гонг, Патрік Хаммел і Кохей Такахаші кажуть, що низькі ціни на пальне зможуть вплинути на електрокари в США, але їм не зупинити тенденцію переходу до електрокарів на таких великих світових ринках, як Європа і Китай. “Уряд Китаю прагне розвивати конкурентоспроможну автомобільну промисловість на світовому ринку в епоху електрокарів, і ми вважаємо, що постійне вдосконалення і зниження витрат на всьому циклі виробництва електромобілів більш передбачувано, ніж коливання цін на нафту”, – кажуть вони. “У той же час, Європа дуже зациклена на зниженні викидів CO2, на що нафта також не має ніякого впливу”, – підсумували аналітики.
Підводячи підсумок, обов’язково варто згадати про те, що електрокари дешевшають з кожним роком. Як вказує BloombergNEF, вартість нафти впала на 24% за останні кілька тижнів. Але ціни на літій-іонні батареї падає на той же відсоток щорічно, протягом останніх 6 років.
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
View Comments
А то что никто, по сути, даже не задумывался над утилизацией аккумуляторов электромобилей, очень быстро требующих замены - на экологию это никак не влияет? Грета и прочие рьяные защитники "экологии", где ж ваша борьба? Или у вас в это вопросе несколько иные приоритеты? Главное - угробить ДВС и пропихнуть в народ электрокары? Такие, как Грета - по своей тупости, взрослые "борцы" - с вполне определенной целью?