Розважливий вітчизняний автовласник бажає мати надійний захист автомобіля з самого небезпечного напрямку – знизу. І для цього винайдений сталевий щит – захист двигуна. Але невже в ньому завжди є сенс?
Міцний екран під двигуном багато хто вважає безумовно корисним, проте думка ця трохи застаріла. Давайте спробуємо розібратися, наскільки такий захист картера потрібна сучасному водієві.
Далеко не для всіх моделей виходить зробити нижній захист двигуна який закриває не тільки мотор, але і інші агрегати і системи.
Насправді вразливих точок знизу автомобіля кілька, це не тільки піддон двигуна, але і точки кріплення важелів підвіски, “гофра” і “банки” вихлопної системи, а також картер коробки передач і часто – паливний бак. Однак, традиційно чомусь вважається, що в захисті знизу потребує саме двигун – хоча часто саме він виявляється непогано прикритим балкою підвіски, трубою вихлопу, картером трансмісії тощо. Проте, для звичайних легковиків випускається додаткова нижня захист тільки під передню частину.
На ефективність додаткової нижньої захисту впливає також її форма і конструкція, адже інженерам не завжди вдається скроїти екран так, щоб він прикривав всі вразливі “органи” авто – іноді щит прикриває тільки картер двигуна.
При тому, що плюс у додаткового захисту всього один, у неї є чимало мінусів. Які варто врахувати перед покупкою.
Розміри і форма захисту картера часто залежать від можливості знайти конструктивно вивірені точки кріплення.
Щоб захист не шкодив роботі автомобіля і не заважав сервісменам, в ній роблять вентиляційні отвори і люки для обслуговування.
Скажімо також, що додаткові сталеві щити слід відрізняти від штатних пластикових екранів. На сучасних іномарках останні відіграють роль аеродинамічних відбивачів, а також роль пиляків, які відбивають бруд, сніг і воду.
При певних видах виконання (на фото) – захист картера може зачерпувати бруд, сніг і сміття, які доведеться періодично вичищати.
При жорсткому контакті з перешкодами штатна пластиковий захист найчастіше руйнується. Однак, важливі плюси цих деталей теж є. Так, по-перше, вони прораховані заводськими конструкторами з точки зору теплового режиму агрегатів і аеродинаміки. А по-друге, вони якщо і знижують кліренс, то на мінімальне, несуттєве значення.
Рекомендація
Врахуйте свій стиль їзди і стан доріг, якими ви найчастіше користуєтеся. Вивчіть, як розташовані під днищем життєво важливі агрегати вашого автомобіля, і порівняйте цю картину з формою і розмірами додаткових захистів, які існують в продажу для вашої машини. Коли виявиться, що той чи інший сталевий екран дійсно прикриває багато чого з уразливого, то є сенс задуматися над його установкою. Але тільки пам’ятайте, що найміцніший захист не рятує від усіх проблем, часто він тільки пом’якшує силу удару, але не позбавляє від ремонту – так само, як і від необхідності бути уважним і акуратним за кермом.
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Leave a Comment