Розважливий вітчизняний автовласник бажає мати надійний захист автомобіля з самого небезпечного напрямку – знизу. І для цього винайдений сталевий щит – захист двигуна. Але невже в ньому завжди є сенс?
Міцний екран під двигуном багато хто вважає безумовно корисним, проте думка ця трохи застаріла. Давайте спробуємо розібратися, наскільки такий захист картера потрібна сучасному водієві.
Далеко не для всіх моделей виходить зробити нижній захист двигуна який закриває не тільки мотор, але і інші агрегати і системи.
Насправді вразливих точок знизу автомобіля кілька, це не тільки піддон двигуна, але і точки кріплення важелів підвіски, “гофра” і “банки” вихлопної системи, а також картер коробки передач і часто – паливний бак. Однак, традиційно чомусь вважається, що в захисті знизу потребує саме двигун – хоча часто саме він виявляється непогано прикритим балкою підвіски, трубою вихлопу, картером трансмісії тощо. Проте, для звичайних легковиків випускається додаткова нижня захист тільки під передню частину.
На ефективність додаткової нижньої захисту впливає також її форма і конструкція, адже інженерам не завжди вдається скроїти екран так, щоб він прикривав всі вразливі “органи” авто – іноді щит прикриває тільки картер двигуна.
При тому, що плюс у додаткового захисту всього один, у неї є чимало мінусів. Які варто врахувати перед покупкою.
Розміри і форма захисту картера часто залежать від можливості знайти конструктивно вивірені точки кріплення.
Щоб захист не шкодив роботі автомобіля і не заважав сервісменам, в ній роблять вентиляційні отвори і люки для обслуговування.
Скажімо також, що додаткові сталеві щити слід відрізняти від штатних пластикових екранів. На сучасних іномарках останні відіграють роль аеродинамічних відбивачів, а також роль пиляків, які відбивають бруд, сніг і воду.
При певних видах виконання (на фото) – захист картера може зачерпувати бруд, сніг і сміття, які доведеться періодично вичищати.
При жорсткому контакті з перешкодами штатна пластиковий захист найчастіше руйнується. Однак, важливі плюси цих деталей теж є. Так, по-перше, вони прораховані заводськими конструкторами з точки зору теплового режиму агрегатів і аеродинаміки. А по-друге, вони якщо і знижують кліренс, то на мінімальне, несуттєве значення.
Рекомендація
Врахуйте свій стиль їзди і стан доріг, якими ви найчастіше користуєтеся. Вивчіть, як розташовані під днищем життєво важливі агрегати вашого автомобіля, і порівняйте цю картину з формою і розмірами додаткових захистів, які існують в продажу для вашої машини. Коли виявиться, що той чи інший сталевий екран дійсно прикриває багато чого з уразливого, то є сенс задуматися над його установкою. Але тільки пам’ятайте, що найміцніший захист не рятує від усіх проблем, часто він тільки пом’якшує силу удару, але не позбавляє від ремонту – так само, як і від необхідності бути уважним і акуратним за кермом.
Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…
Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…
Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…
Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…
Уявіть цю картину: повертаю ключ запалювання, а двигун просто мовчить. Ну от як так? Думаю,…
Багато сучасних автомобілів оснащуються смарт-ключами. Завдяки їм можна дистанційно відчиняти та закривати двері машини на…
Leave a Comment