Відсутність чіткої стратегії держави в питанні розмитнення вживаних авто та відверта «гра у піддавки» із певними категоріями населення додає нервової атмосфери в суспільстві.
Як повідомляє «Слово і Діло», серед виборців нинішньої провладної команди було достатньо як тих, хто хотів і хоче дешевих вживаних авто з ЄС, так і тих, хто готовий чесно платити податки заради відновлення потужностей вітчизняного автопрому. Або, принаймні, залученні інвесторів та розбудови автомобільної індустрії під егідою світових автогігантів на території нашої держави.
Наприклад, у світі динамічно розвиваються сфери виробництва та обслуговування електрокарів. Зростання настільки потужне, що вже за 10-15 років експерти прогнозують 50% заміщення у світі всіх транспортних засобів на авто з електродвигунами. Не скористатися такими можливостями для залучення потенційних інвесторів було б нерозумно, проте саме такий шлях поки що обрала Україна.
Натомість за «загравання» із пільговими категоріями громадян можуть заплатити всі автомобілісти. Адже зниження вартості або й скасування акцизів для вживаних авто з ЄС потрібно якось компенсувати іншими податками чи зборами. Зокрема, в уряді вже давно замислюються над поверненням сумнозвісного техогляду. У разі спрощення акцизу на вживані транспортні засоби з ЄС, такий крок здається цілком логічним. Щоправда, у такому разі за техогляд платитимуть усі автовласники, а не лише ті, хто вирішив купити та розмитнити собі авто з ЄС вже за пільговими умовами.
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
View Comments
Не надо врать, тех осмотр это просто хотят накосить денежек. Отмена акциза здесь не при чем. Кстати по статистике аварии по причине неисправности автомобиля меньше процента.
"КОЛИ УКРАЇНЦЯМ ЧЕКАТИ ДЕШЕВИХ ВЖИВАНИХ АВТО". Так коли ж, автор?