Відсутність чіткої стратегії держави в питанні розмитнення вживаних авто та відверта «гра у піддавки» із певними категоріями населення додає нервової атмосфери в суспільстві.
Як повідомляє «Слово і Діло», серед виборців нинішньої провладної команди було достатньо як тих, хто хотів і хоче дешевих вживаних авто з ЄС, так і тих, хто готовий чесно платити податки заради відновлення потужностей вітчизняного автопрому. Або, принаймні, залученні інвесторів та розбудови автомобільної індустрії під егідою світових автогігантів на території нашої держави.
Наприклад, у світі динамічно розвиваються сфери виробництва та обслуговування електрокарів. Зростання настільки потужне, що вже за 10-15 років експерти прогнозують 50% заміщення у світі всіх транспортних засобів на авто з електродвигунами. Не скористатися такими можливостями для залучення потенційних інвесторів було б нерозумно, проте саме такий шлях поки що обрала Україна.
Натомість за «загравання» із пільговими категоріями громадян можуть заплатити всі автомобілісти. Адже зниження вартості або й скасування акцизів для вживаних авто з ЄС потрібно якось компенсувати іншими податками чи зборами. Зокрема, в уряді вже давно замислюються над поверненням сумнозвісного техогляду. У разі спрощення акцизу на вживані транспортні засоби з ЄС, такий крок здається цілком логічним. Щоправда, у такому разі за техогляд платитимуть усі автовласники, а не лише ті, хто вирішив купити та розмитнити собі авто з ЄС вже за пільговими умовами.
Сучасні автомобілі оснащені безліччю розумних технологій, і навіть звичайна кнопка «Старт-Стоп» здатна на більше, ніж…
Lexus представив оновлену версію свого найбільшого кросовера TX, який дебютував у середині 2023 року. Ця…
Mercedes-Benz представив новий електричний седан CLA 2026 року, який стане першою моделлю бренду на новій…
Заправка автомобіля "до повного" здається звичною, проте в деяких випадках може призвести до проблем. Сучасні…
В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв, яка вже давно діє в країнах…
Nissan представив оновлений електричний кросовер Ariya, який відмовився від традиційної решітки радіатора на користь нової…
View Comments
Не надо врать, тех осмотр это просто хотят накосить денежек. Отмена акциза здесь не при чем. Кстати по статистике аварии по причине неисправности автомобиля меньше процента.
"КОЛИ УКРАЇНЦЯМ ЧЕКАТИ ДЕШЕВИХ ВЖИВАНИХ АВТО". Так коли ж, автор?