Нова емблема, представлена на шоу-каре BMW Concept i4, зберегла круглу форму, проте відрізняється шрифтовим зображенням букв і відсутньою заливкою зовнішнього кола.
Нинішній логотип використовується з 1997 року і, на думку BMW , вже застарів. Нова емблема створювалася з метою привернути до марки молодь, яка живе в «цифровому світі». Також лояльна аудиторія «зможе відкрити для себе бренд знову». Відрізняється логотип один від іншого по зображенню абревіатури BMW і відсутньою заливкою суцільним кольором зовнішнього кола – тепер на автомобілях ця частина логотипу буде прозорою.
Як це виглядає живцем BMW продемонструвала на електричному седані Concept i4 . Зовнішня, чи не зафарбована частина тепер буде відповідати кольору кузова машини. До того ж логотип виглядає більш плоским і чимось схожий на емблему 1963 року.
Водія можуть позбавити прав з різних, іноді несподіваних причин. Це може статися, якщо він не…
Компанія Mercedes-Benz розпочала прийом замовлень на першу версію нового електричного кросовера GLC. Повнопривідний GLC 400,…
У Швеції провели масштабне дослідження, яке визначило електромобілі з найвитривалішими батареями. Компанія Kvdbil протестувала понад…
У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Leave a Comment