Нова емблема, представлена на шоу-каре BMW Concept i4, зберегла круглу форму, проте відрізняється шрифтовим зображенням букв і відсутньою заливкою зовнішнього кола.
Нинішній логотип використовується з 1997 року і, на думку BMW , вже застарів. Нова емблема створювалася з метою привернути до марки молодь, яка живе в «цифровому світі». Також лояльна аудиторія «зможе відкрити для себе бренд знову». Відрізняється логотип один від іншого по зображенню абревіатури BMW і відсутньою заливкою суцільним кольором зовнішнього кола – тепер на автомобілях ця частина логотипу буде прозорою.
Як це виглядає живцем BMW продемонструвала на електричному седані Concept i4 . Зовнішня, чи не зафарбована частина тепер буде відповідати кольору кузова машини. До того ж логотип виглядає більш плоским і чимось схожий на емблему 1963 року.
Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…
Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…
Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…
Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…
В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…
Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…
Leave a Comment