Нова емблема, представлена на шоу-каре BMW Concept i4, зберегла круглу форму, проте відрізняється шрифтовим зображенням букв і відсутньою заливкою зовнішнього кола.
Нинішній логотип використовується з 1997 року і, на думку BMW , вже застарів. Нова емблема створювалася з метою привернути до марки молодь, яка живе в «цифровому світі». Також лояльна аудиторія «зможе відкрити для себе бренд знову». Відрізняється логотип один від іншого по зображенню абревіатури BMW і відсутньою заливкою суцільним кольором зовнішнього кола – тепер на автомобілях ця частина логотипу буде прозорою.
Як це виглядає живцем BMW продемонструвала на електричному седані Concept i4 . Зовнішня, чи не зафарбована частина тепер буде відповідати кольору кузова машини. До того ж логотип виглядає більш плоским і чимось схожий на емблему 1963 року.
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
Leave a Comment