Нова емблема, представлена на шоу-каре BMW Concept i4, зберегла круглу форму, проте відрізняється шрифтовим зображенням букв і відсутньою заливкою зовнішнього кола.
Нинішній логотип використовується з 1997 року і, на думку BMW , вже застарів. Нова емблема створювалася з метою привернути до марки молодь, яка живе в «цифровому світі». Також лояльна аудиторія «зможе відкрити для себе бренд знову». Відрізняється логотип один від іншого по зображенню абревіатури BMW і відсутньою заливкою суцільним кольором зовнішнього кола – тепер на автомобілях ця частина логотипу буде прозорою.
Як це виглядає живцем BMW продемонструвала на електричному седані Concept i4 . Зовнішня, чи не зафарбована частина тепер буде відповідати кольору кузова машини. До того ж логотип виглядає більш плоским і чимось схожий на емблему 1963 року.
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Дорожній етикет відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки руху. Він регулює, як водії, пішоходи й…
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…
Leave a Comment