Нова емблема, представлена на шоу-каре BMW Concept i4, зберегла круглу форму, проте відрізняється шрифтовим зображенням букв і відсутньою заливкою зовнішнього кола.
Нинішній логотип використовується з 1997 року і, на думку BMW , вже застарів. Нова емблема створювалася з метою привернути до марки молодь, яка живе в «цифровому світі». Також лояльна аудиторія «зможе відкрити для себе бренд знову». Відрізняється логотип один від іншого по зображенню абревіатури BMW і відсутньою заливкою суцільним кольором зовнішнього кола – тепер на автомобілях ця частина логотипу буде прозорою.
Як це виглядає живцем BMW продемонструвала на електричному седані Concept i4 . Зовнішня, чи не зафарбована частина тепер буде відповідати кольору кузова машини. До того ж логотип виглядає більш плоским і чимось схожий на емблему 1963 року.
Компанія Mercedes-Benz нещодавно розкрила свої плани щодо майбутніх новинок. До них входить випуск 36 нових…
Невірний вибір автомобіля, особливо на вторинному ринку, може призвести до значних витрат на його ремонт…
Попри фінансові труднощі, компанія Nissan продовжує дивувати інноваційними підходами в автопромі. Вже оголошено, що до…
В Україні заборонено керувати транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння, і ця заборона поширюється не…
Peugeot готується повернути легендарну лінійку GTi, випустивши спортивний хетчбек, який стане найпотужнішою модифікацією електричного e-208.…
На шинах автомобілів часто можна побачити різнокольорові крапки та інші маркування, які можуть викликати питання…
Leave a Comment