Більшість автовласників в Україні адекватно сприймає необхідність контролю за безпекою газобалонного обладнання, проти цього можуть виступати лише напівлегальні станції техобслуговування, які встановлюють неякісне або застаріле ГБО.
Про це розповів Дмитро Гончарук, Президент Асоціації «Безпека експлуатації транспорту» (АБЕТ) в інтерв’ю виданню «Лівий берег», передає УНІАН.
«Більшість автовласників в Україні розуміє, що контроль за цією сферою необхідний. Адже раніше ми приїжджали на СТО і навіть не могли перевірити, чи є у нього право на установку ГБО, чи збігається назва компанії із зазначеною у Свідоцтві, чи якісне у нього обладнання та чи кваліфікований персонал. Громадянам України потрібен незалежний контроль якості установки ГБО. Мені складно уявити людину, яка не готова платити за свою безпеку і безпеку своїх близьких. Незадоволеними можуть бути, в основному, напівлегальні СТО, які поставили застаріле або неякісне обладнання, а тепер повинні будуть все заново переробляти за власний рахунок відповідно до Закону про захист прав споживачів. Однак більшість установників ГБО, які й раніше працювали в правовому полі, вітають такі правила реєстрації. Адже все, що їм необхідно зробити, – це придбати технічну документацію, як правильно встановлювати ГБО, щоб їхній клієнт міг швидко і без проблем пройти оцінку відповідності та отримати сертифікат». – зазначив експерт.
Президент Асоціації «Безпека експлуатації транспорту» підкреслив, що зараз в Україні посилено контроль за якістю і безпекою встановленого газобалонного обладнання і самої роботи з установки.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
View Comments
Что легальном,что полулегальные СТО устанавливают одинаковое ГБО. И не факт, что на сертифицированном СТО специалисты лучше. Опять решили с народа вытянуть деньги. Когда вы уже нажретесь?
Повністю згоден з першим коментарем(Сергієм)!!! а ви пишете "українці підтримують жорсткіший контроль авто з гбо...срамота..! Ви би спитали загальної суспільної думки! Поясніть,чому сума реєстрації гбо стала як мінімум вдесятеро вищою?!!
Знову закидають фейкові статті хто і що підтримує... З іншого боку сидять проплачені модератори і радять всім їхати на сертифіковані служби перевірки ГБО. Коли ви вже нажеретеся ? Що змінилося? ті ж самі контори що встановлюють ГБО, так само і видають ці ж сертифікати, тільки вже по вартості 100-150 Дол. То і чому тоді проблема ? Якісь зе-козли вирішили кармани підігріти і все ?