Більшість автовласників в Україні адекватно сприймає необхідність контролю за безпекою газобалонного обладнання, проти цього можуть виступати лише напівлегальні станції техобслуговування, які встановлюють неякісне або застаріле ГБО.
Про це розповів Дмитро Гончарук, Президент Асоціації «Безпека експлуатації транспорту» (АБЕТ) в інтерв’ю виданню «Лівий берег», передає УНІАН.
«Більшість автовласників в Україні розуміє, що контроль за цією сферою необхідний. Адже раніше ми приїжджали на СТО і навіть не могли перевірити, чи є у нього право на установку ГБО, чи збігається назва компанії із зазначеною у Свідоцтві, чи якісне у нього обладнання та чи кваліфікований персонал. Громадянам України потрібен незалежний контроль якості установки ГБО. Мені складно уявити людину, яка не готова платити за свою безпеку і безпеку своїх близьких. Незадоволеними можуть бути, в основному, напівлегальні СТО, які поставили застаріле або неякісне обладнання, а тепер повинні будуть все заново переробляти за власний рахунок відповідно до Закону про захист прав споживачів. Однак більшість установників ГБО, які й раніше працювали в правовому полі, вітають такі правила реєстрації. Адже все, що їм необхідно зробити, – це придбати технічну документацію, як правильно встановлювати ГБО, щоб їхній клієнт міг швидко і без проблем пройти оцінку відповідності та отримати сертифікат». – зазначив експерт.
Президент Асоціації «Безпека експлуатації транспорту» підкреслив, що зараз в Україні посилено контроль за якістю і безпекою встановленого газобалонного обладнання і самої роботи з установки.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
View Comments
Что легальном,что полулегальные СТО устанавливают одинаковое ГБО. И не факт, что на сертифицированном СТО специалисты лучше. Опять решили с народа вытянуть деньги. Когда вы уже нажретесь?
Повністю згоден з першим коментарем(Сергієм)!!! а ви пишете "українці підтримують жорсткіший контроль авто з гбо...срамота..! Ви би спитали загальної суспільної думки! Поясніть,чому сума реєстрації гбо стала як мінімум вдесятеро вищою?!!
Знову закидають фейкові статті хто і що підтримує... З іншого боку сидять проплачені модератори і радять всім їхати на сертифіковані служби перевірки ГБО. Коли ви вже нажеретеся ? Що змінилося? ті ж самі контори що встановлюють ГБО, так само і видають ці ж сертифікати, тільки вже по вартості 100-150 Дол. То і чому тоді проблема ? Якісь зе-козли вирішили кармани підігріти і все ?