Більшість автовласників в Україні адекватно сприймає необхідність контролю за безпекою газобалонного обладнання, проти цього можуть виступати лише напівлегальні станції техобслуговування, які встановлюють неякісне або застаріле ГБО.
Про це розповів Дмитро Гончарук, Президент Асоціації «Безпека експлуатації транспорту» (АБЕТ) в інтерв’ю виданню «Лівий берег», передає УНІАН.
«Більшість автовласників в Україні розуміє, що контроль за цією сферою необхідний. Адже раніше ми приїжджали на СТО і навіть не могли перевірити, чи є у нього право на установку ГБО, чи збігається назва компанії із зазначеною у Свідоцтві, чи якісне у нього обладнання та чи кваліфікований персонал. Громадянам України потрібен незалежний контроль якості установки ГБО. Мені складно уявити людину, яка не готова платити за свою безпеку і безпеку своїх близьких. Незадоволеними можуть бути, в основному, напівлегальні СТО, які поставили застаріле або неякісне обладнання, а тепер повинні будуть все заново переробляти за власний рахунок відповідно до Закону про захист прав споживачів. Однак більшість установників ГБО, які й раніше працювали в правовому полі, вітають такі правила реєстрації. Адже все, що їм необхідно зробити, – це придбати технічну документацію, як правильно встановлювати ГБО, щоб їхній клієнт міг швидко і без проблем пройти оцінку відповідності та отримати сертифікат». – зазначив експерт.
Президент Асоціації «Безпека експлуатації транспорту» підкреслив, що зараз в Україні посилено контроль за якістю і безпекою встановленого газобалонного обладнання і самої роботи з установки.
Залив пального в бак - звичайна справа для кожного водія. Проте інколи трапляється ситуація, коли…
Багато українських водіїв дуже насторожено ставляться до дорожнього знака "Обгін заборонено" і суцільної лінії розмітки,…
Рано чи пізно майже кожному водієві доводиться продавати свій старий автомобіль, щоб придбати інший -…
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
View Comments
Что легальном,что полулегальные СТО устанавливают одинаковое ГБО. И не факт, что на сертифицированном СТО специалисты лучше. Опять решили с народа вытянуть деньги. Когда вы уже нажретесь?
Повністю згоден з першим коментарем(Сергієм)!!! а ви пишете "українці підтримують жорсткіший контроль авто з гбо...срамота..! Ви би спитали загальної суспільної думки! Поясніть,чому сума реєстрації гбо стала як мінімум вдесятеро вищою?!!
Знову закидають фейкові статті хто і що підтримує... З іншого боку сидять проплачені модератори і радять всім їхати на сертифіковані служби перевірки ГБО. Коли ви вже нажеретеся ? Що змінилося? ті ж самі контори що встановлюють ГБО, так само і видають ці ж сертифікати, тільки вже по вартості 100-150 Дол. То і чому тоді проблема ? Якісь зе-козли вирішили кармани підігріти і все ?