Журналісти AUTO.RIA.com розбирались, як змінилась картина імпорту легковиків після закінчення терміну «легалізації євроблях», та які авто обирають українці для постійної експлуатації.
Торішня картина імпорту автотранспорту в цілому виявилася дещо заплутаною, оскільки певну частину року тривала «легалізація євроблях», ще й зі зниженим наполовину акцизом. Але водночас було й цікаво, оскільки тепер можна відстежити, як змінювались інтереси українських автомобілістів. Зокрема те, які авто свого часу «купували» на іноземній реєстрації без будь-якої визначеності… Чи вдасться коли-небудь отримати на ці машини українські номерні знаки, і на яких умовах? Втім, була й друга категорія – «свіжопригнані» легковики. Тобто ті, котрі вже свідомо ввозилися «під розмитнення».
В будь-якому разі, Volkswagen Passat, традиційно, нагорі. Чи то колишні «бляхи», чи то «свіжопригнані» – машина однозначно популярна та приваблива, принаймні для українського автомобіліста. Втім, конкуренція на вторинному ринку чимала (бо багато пропозицій), що теж варто враховувати. Адже за подібних обставин єдиний маркетинговий важіль, який залишається у продавця, – гра на пониження цін. Проте далі рівних сполучних ліній не буде.
Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…
Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…
Leave a Comment