Журналісти AUTO.RIA.com розбирались, як змінилась картина імпорту легковиків після закінчення терміну «легалізації євроблях», та які авто обирають українці для постійної експлуатації.
Торішня картина імпорту автотранспорту в цілому виявилася дещо заплутаною, оскільки певну частину року тривала «легалізація євроблях», ще й зі зниженим наполовину акцизом. Але водночас було й цікаво, оскільки тепер можна відстежити, як змінювались інтереси українських автомобілістів. Зокрема те, які авто свого часу «купували» на іноземній реєстрації без будь-якої визначеності… Чи вдасться коли-небудь отримати на ці машини українські номерні знаки, і на яких умовах? Втім, була й друга категорія – «свіжопригнані» легковики. Тобто ті, котрі вже свідомо ввозилися «під розмитнення».
В будь-якому разі, Volkswagen Passat, традиційно, нагорі. Чи то колишні «бляхи», чи то «свіжопригнані» – машина однозначно популярна та приваблива, принаймні для українського автомобіліста. Втім, конкуренція на вторинному ринку чимала (бо багато пропозицій), що теж варто враховувати. Адже за подібних обставин єдиний маркетинговий важіль, який залишається у продавця, – гра на пониження цін. Проте далі рівних сполучних ліній не буде.
Дизельні автомобілі нині переживають непрості часи. У Європі дедалі більше міст запроваджують обмеження на їх…
Середньомоторне купе Porsche Cayman вперше дебютувало у 2005 році, будучи побудованим на базі родстера Porsche…
В Україні можна отримати штраф навіть тоді, коли водій повністю тверезий, дотримується правил і не…
Японські ЗМІ повідомляють, що наступне покоління Toyota Land Cruiser може отримати два абсолютно нових формати…
В Україні обов'язковий техогляд для приватних легкових автомобілів скасували ще у 2011 році, і ця…
Новий Chevrolet Corvette, незважаючи на спортивний характер і складну конструкцію, знову довів свою надійність. Згідно…
Leave a Comment