Нагадаємо, що в останні роки справи у британської марки йшли не дуже добре. Великі надії марки покладалися на кросовер DBX, який буквально вчора був представлений в Москві. У зв’язку з цим автовиробник почав шукати спонсорів .
Серед можливих кандидатів на покупку Aston Martin були китайський концерн Geely і канадський мільярдер Лоуренс Скролл. Трохи пізніше китайський автомобільний магнат Лі Шуфу з Zhejiang Geely Holding Group знизив зацікавленість в укладенні угоди з Aston Martin. Про це розповідає видання Automotive News з посиланням на свої джерела.
А днями стало відомо, що Стогін став співвласником бренду Aston Martin, викупивши порядку 16,7% акція автовиробника. Консорціум Yew Tree Overseas Limited, в який крім пана Стролла увійшли глава JCB Ентоні Бенфорд, колишній керівник Power Corp Canada Ендрю Десмарайс і гонконгський інвестор Стар Чоу, на покупку акцій вже витратив 182 млн фунтів стерлінгів і ще інвестує 318 млн фунтів стерлінгів.
Пан Стролла увійде до складу ради директорів Aston Martin Lagonda в якості виконавчого голови, а консорціум також отримає право призначити другого члена ради директорів. Також нова співпраця передбачає припинення участі Aston Martin в Формула-1 з командою Red Bull – – під ім’ям Aston Martin з 2021 року буде виступати колектив Racing Point, яким володіє пан Стролла. Також британський автовиробник до 2025 року відкладе запуск марки Lagonda і початок виробництва електромобілів.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment