Виконавчий директор Volkswagen Герберт Дісс вважає, що час традиційних автомобільних виробників підійшов до кінця.
Про це він заявив на зборах ради директорів німецького концерну, повідомляє Reuters.
Дісс озвучив завдання по збільшенню ринкової вартості Volkswagen з нинішніх 91 млрд доларів до 200 млрд доларів. На думку топ-менеджера, цього можна домогтися завдяки перегляду активів концерну, скорочення витрат, а також додаткових інвестицій в розвиток нових технологій.
«Найголовніше питання полягає в тому, наскільки швидко ми розвиваємося в даний момент. Якщо ми далі будемо продовжувати з нинішньої швидкістю, то нам буде дуже важко. Ера класичних автовиробників закінчена», – зазначив Дісс.
Він також підкреслив, що не хоче піти по стопах компанії Nokia, яка в середині 2000-х домінувала на ринку мобільних телефонів, проте згодом відмовилася від подальшого розвитку власної операційної системи і була змушена продати цей напрямок бізнесу.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment