Твоя МАШИНА розповість про 5 головних помилок на мийці, здатних призвести до неприємних наслідків для кузова і бортової електроніки вашого автомобіля.
В першу чергу, фахівці радять не довіряти тим, хто говорить, що шар бруду захищає лакофарбове покриття від піску, солей й абразивний частинок. Насправді ж все навпаки: чим більше бруду на кузові машини, тим важче його «безболісно» усунути. Саме тому краще заганяти авто на мийку хоча б один раз в тиждень. Так ви зможете продовжити термін служби ЛФП, зберігши його в хорошому стані на довгі роки.
Наступним головним ворогом лакофарбового покриття є перепад температур. Мова йде про прямі сонячні промені та ситуації, коли на розпечений кузов машини виливаються потоки холодної, а іноді й крижаної води. Наслідки у вигляді мікротріщин, які почнуть пропускати вологу і спровокують корозію, проявляться через деякий час. Уберегти себе і, найважливіше, кузов від подібних випадків можна шляхом звичайного провітрювання салону, або ж використанням теплої, а не холодної води при митті транспортного засобу.
Також типовою помилкою багатьох автомийників в зимовий час – неповне висушування кузова і його елементів після мийки, що зазвичай призводить до блокування замків, дверей, бачка і кришки паливного бака, бічних дзеркал (у яких є функція складання) і ручок дверей. Щоб уникнути цих проблем експерти рекомендують заздалегідь простежити, щоб мийники насухо протирали дверні ущільнювачі, отвори й інші схильні до примерзання елементи авто.
Багато хто, напевно, знає, що чистий підкапотний простір машини – перевага при її продажу, яка підтверджує дбайливе і уважне ставлення до неї з боку власника. Проте, довіряти мийку автомобіля під капотом краще професіоналам. Звичайна мийка високого тиску може завдати серйозні пошкодження проводці, радіатору, свічкам запалювання, і в підсумку вам доведеться витратити багато грошей, нервів і часу.
Ну і накінець фахівці радять звернути увагу на близький контакт з водою при митті автомобіля. Мити машину «Керхером» і дуже близько підносити його «сопло» до кузова допомагає ефективніше і швидше збити бруд, проте той тиск, з яким викидається вода (до 140 бар) володіє руйнівним для кузова ефектом. Поверхневий захисний шар вібрує, і фарба покривається мікротріщинами, утворюючи осередки корозії.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment