Ніхто не хоче сидіти в холодній машині, особливо з ранку, ледь вибравшись з теплого ліжка. Проте, більшості автомобілістів доводиться бути саме в такій ситуації щоразу, кожен ранок. Очевидно, сидячи в холодному салоні, хочеться скоріше його прогріти. Однак, тут далеко не все так просто, як може здатися на перший погляд. Багато водіїв припускаються помилок, кожна з яких значно уповільнює процес прогріву.
1. Максимальні обороти
Чим потужніше – тим швидше. Насправді дане правило цілком справедливо, проте швидкість роботи вентилятора далеко не завжди означає, що салон швидше прогріється. Особливо, якщо мова йде про запуск автомобіля з холодним двигуном. Встановлювати вентилятор на максимальні оберти не має ніякого сенсу до того часу, поки температура рідини в системі охолодження не досягне принаймні 50 градусів. Як нескладно здогадатися, в іншому випадку вентилятор просто жене в салон холодне повітря. Гірше від цього не стає, але і краще точно не буде.
2. Довгий прогрів мотора на місці
Ще одна поширена водійська помилка при прогріванні салону автомобіля. Як показує практика, навіть в 2019 році знаходяться люди, які не знають, що сучасні двигуни – це вже далеко не ті старовинні мотори, які з початком зими слід тривалий час прогрівати стоячи на місці. Крім того, на холостих обертах двигун гріється чи не в два рази довше, ніж під час їзди. Відповідно, чим пізніше розігріється мотор – тим пізніше в салон автомобіля зможе піти по-справжньому тепле повітря.
3. Відмова від циркуляції
Нарешті третя помилка, яка також не дозволяє автомобілістам прогріти салон швидше – це відмова від режиму циркуляції повітря. Багато співвітчизників як і раніше вважають цю опцію відверто марною. Такий підхід до питання є оманливий. Справа в тому, що при роботі даного режиму, вентиляція машини забирає значно менше холодного повітря з вулиці і намагається «ганяти» те, що вже є в салоні автомобіля. А це в свою чергу означає, що ледь прогріта машина не буде так швидко остигати через різницю температур за бортом і всередині борту.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment