Categories: Новини

3 водійські помилки, через які салон надто довго прогрівається

Share

Ніхто не хоче сидіти в холодній машині, особливо з ранку, ледь вибравшись з теплого ліжка. Проте, більшості автомобілістів доводиться бути саме в такій ситуації щоразу, кожен ранок. Очевидно, сидячи в холодному салоні, хочеться скоріше його прогріти. Однак, тут далеко не все так просто, як може здатися на перший погляд. Багато водіїв припускаються помилок, кожна з яких значно уповільнює процес прогріву.

1. Максимальні обороти

Чим потужніше – тим швидше. Насправді дане правило цілком справедливо, проте швидкість роботи вентилятора далеко не завжди означає, що салон швидше прогріється. Особливо, якщо мова йде про запуск автомобіля з холодним двигуном. Встановлювати вентилятор на максимальні оберти не має ніякого сенсу до того часу, поки температура рідини в системі охолодження не досягне принаймні 50 градусів. Як нескладно здогадатися, в іншому випадку вентилятор просто жене в салон холодне повітря. Гірше від цього не стає, але і краще точно не буде.

2. Довгий прогрів мотора на місці

Ще одна поширена водійська помилка при прогріванні салону автомобіля. Як показує практика, навіть в 2019 році знаходяться люди, які не знають, що сучасні двигуни – це вже далеко не ті старовинні мотори, які з початком зими слід тривалий час прогрівати стоячи на місці. Крім того, на холостих обертах двигун гріється чи не в два рази довше, ніж під час їзди. Відповідно, чим пізніше розігріється мотор – тим пізніше в салон автомобіля зможе піти по-справжньому тепле повітря.

3. Відмова від циркуляції

Нарешті третя помилка, яка також не дозволяє автомобілістам прогріти салон швидше – це відмова від режиму циркуляції повітря. Багато співвітчизників як і раніше вважають цю опцію відверто марною. Такий підхід до питання є оманливий. Справа в тому, що при роботі даного режиму, вентиляція машини забирає значно менше холодного повітря з вулиці і намагається «ганяти» те, що вже є в салоні автомобіля. А це в свою чергу означає, що ледь прогріта машина не буде так швидко остигати через різницю температур за бортом і всередині борту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Lexus оголосив про повний перехід на електромобілі до 2035 року

До 2035 року Lexus планує збільшити світові продажі електромобілів BEV на 100%, що свідчить про…

17.06.2025

Skoda Epiq вперше вийшов на дорожні випробування: перші фото

Чеська компанія розпочала дорожні випробування нового електричного кросовера Skoda Epiq 2026 року. Це буде один…

17.06.2025

Офіційно представлено новий кросовер Nissan Leaf 2026 року (ФОТО)

Після низки анонсів і "шпигунських" фотографій японська компанія представила новий електричний кросовер Nissan Leaf 2026…

17.06.2025

Honda готує можливого наступника Honda e

На Фестиваль швидкості в британському Гудвуді, який відбудеться в липні, Honda привезе концепт під назвою…

17.06.2025

Експерти назвали недоліки хетчбека Mazda 3

Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі…

17.06.2025

Спека в машині: як знизити температуру в салоні й уберегти техніку

З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з проблемою спеки: салон авто, залишеного під прямими…

17.06.2025