Categories: Новини

3 водійські помилки, через які салон надто довго прогрівається

Ніхто не хоче сидіти в холодній машині, особливо з ранку, ледь вибравшись з теплого ліжка. Проте, більшості автомобілістів доводиться бути саме в такій ситуації щоразу, кожен ранок. Очевидно, сидячи в холодному салоні, хочеться скоріше його прогріти. Однак, тут далеко не все так просто, як може здатися на перший погляд. Багато водіїв припускаються помилок, кожна з яких значно уповільнює процес прогріву.

1. Максимальні обороти

Чим потужніше – тим швидше. Насправді дане правило цілком справедливо, проте швидкість роботи вентилятора далеко не завжди означає, що салон швидше прогріється. Особливо, якщо мова йде про запуск автомобіля з холодним двигуном. Встановлювати вентилятор на максимальні оберти не має ніякого сенсу до того часу, поки температура рідини в системі охолодження не досягне принаймні 50 градусів. Як нескладно здогадатися, в іншому випадку вентилятор просто жене в салон холодне повітря. Гірше від цього не стає, але і краще точно не буде.

2. Довгий прогрів мотора на місці

Ще одна поширена водійська помилка при прогріванні салону автомобіля. Як показує практика, навіть в 2019 році знаходяться люди, які не знають, що сучасні двигуни – це вже далеко не ті старовинні мотори, які з початком зими слід тривалий час прогрівати стоячи на місці. Крім того, на холостих обертах двигун гріється чи не в два рази довше, ніж під час їзди. Відповідно, чим пізніше розігріється мотор – тим пізніше в салон автомобіля зможе піти по-справжньому тепле повітря.

3. Відмова від циркуляції

Нарешті третя помилка, яка також не дозволяє автомобілістам прогріти салон швидше – це відмова від режиму циркуляції повітря. Багато співвітчизників як і раніше вважають цю опцію відверто марною. Такий підхід до питання є оманливий. Справа в тому, що при роботі даного режиму, вентиляція машини забирає значно менше холодного повітря з вулиці і намагається «ганяти» те, що вже є в салоні автомобіля. А це в свою чергу означає, що ледь прогріта машина не буде так швидко остигати через різницю температур за бортом і всередині борту.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Hyundai Tucson отримує стиль Land Rover Defender: перші подробиці

Останні SUV-моделі Hyundai продемонстрували помітний відхід від попередніх дизайнерських рішень компанії. Спершу оновлений Santa Fe…

21.08.2025

Який пробіг вважається нормальним для автомобіля різного віку

Багато людей часто цікавляться, який пробіг вважається нормальним для однорічних або кількарічних автомобілів. На перший…

21.08.2025

В Україні спростили продаж авто без участі перекупів

В Україні суттєво спростили правила продажу вживаних автомобілів. Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дозволяє автосалонам…

21.08.2025

Новий Porsche Cayenne показаний з новим дизайном та оснащенням

У середині літа компанія Porsche почала випробування нового покоління кросовера Cayenne, який вважається флагманом SUV…

21.08.2025

Чому сучасні турбомотори варто глушити одразу після зупинки

Ще донедавна серед автовласників було поширене переконання, що після активної поїздки на автомобілі з турбованим…

21.08.2025

Топ-10 автомобільних хитрощів, які не розкажуть навіть професіонали

Автомобіль - це не просто засіб пересування, а цілий світ із власними хитрощами, які допомагають…

21.08.2025