Categories: Новини

3 водійські помилки, через які салон надто довго прогрівається

Share

Ніхто не хоче сидіти в холодній машині, особливо з ранку, ледь вибравшись з теплого ліжка. Проте, більшості автомобілістів доводиться бути саме в такій ситуації щоразу, кожен ранок. Очевидно, сидячи в холодному салоні, хочеться скоріше його прогріти. Однак, тут далеко не все так просто, як може здатися на перший погляд. Багато водіїв припускаються помилок, кожна з яких значно уповільнює процес прогріву.

1. Максимальні обороти

Чим потужніше – тим швидше. Насправді дане правило цілком справедливо, проте швидкість роботи вентилятора далеко не завжди означає, що салон швидше прогріється. Особливо, якщо мова йде про запуск автомобіля з холодним двигуном. Встановлювати вентилятор на максимальні оберти не має ніякого сенсу до того часу, поки температура рідини в системі охолодження не досягне принаймні 50 градусів. Як нескладно здогадатися, в іншому випадку вентилятор просто жене в салон холодне повітря. Гірше від цього не стає, але і краще точно не буде.

2. Довгий прогрів мотора на місці

Ще одна поширена водійська помилка при прогріванні салону автомобіля. Як показує практика, навіть в 2019 році знаходяться люди, які не знають, що сучасні двигуни – це вже далеко не ті старовинні мотори, які з початком зими слід тривалий час прогрівати стоячи на місці. Крім того, на холостих обертах двигун гріється чи не в два рази довше, ніж під час їзди. Відповідно, чим пізніше розігріється мотор – тим пізніше в салон автомобіля зможе піти по-справжньому тепле повітря.

3. Відмова від циркуляції

Нарешті третя помилка, яка також не дозволяє автомобілістам прогріти салон швидше – це відмова від режиму циркуляції повітря. Багато співвітчизників як і раніше вважають цю опцію відверто марною. Такий підхід до питання є оманливий. Справа в тому, що при роботі даного режиму, вентиляція машини забирає значно менше холодного повітря з вулиці і намагається «ганяти» те, що вже є в салоні автомобіля. А це в свою чергу означає, що ледь прогріта машина не буде так швидко остигати через різницю температур за бортом і всередині борту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Термінове відкликання Tesla і Mercedes: виявлено критичні дефекти

Tesla та Mercedes-Benz оголосили про велике відкликання деяких моделей своїх електромобілів через виявлення серйозних дефектів…

01.01.2025

Tesla Cybertruck не впорався зі снігом: проблема з фарами

Електричний пікап Tesla Cybertruck, представлений у листопаді минулого року, продовжує дивувати власників та експертів своєю…

01.01.2025

Недорогі автомобілі, які зникнуть з ринку у 2025 році

Чесно кажучи, вимоги до екології, безпеки та економії пального настільки жорсткі, що деякі моделі просто…

01.01.2025

Ford відкликає понад 20 тисяч гібридів через небезпечні батареї

Компанія Ford Motor Co ініціювала відгук 20484 гібридних кросоверів Ford Escape і Lincoln Corsair, випущених…

01.01.2025

Що чекає на українських автомобілістів у 2025 році

З 2025 року в Німеччині набудуть чинності нові правила, які торкнуться українських водіїв, що перебувають…

01.01.2025

Електричний кросовер Volkswagen повертається у виробництво

Volkswagen знайшов рішення для проблеми з відкликанням свого електричного кросовера ID.4 і вже готовий відновити…

01.01.2025