Categories: Новини

3 водійські помилки, через які салон надто довго прогрівається

Share

Ніхто не хоче сидіти в холодній машині, особливо з ранку, ледь вибравшись з теплого ліжка. Проте, більшості автомобілістів доводиться бути саме в такій ситуації щоразу, кожен ранок. Очевидно, сидячи в холодному салоні, хочеться скоріше його прогріти. Однак, тут далеко не все так просто, як може здатися на перший погляд. Багато водіїв припускаються помилок, кожна з яких значно уповільнює процес прогріву.

1. Максимальні обороти

Чим потужніше – тим швидше. Насправді дане правило цілком справедливо, проте швидкість роботи вентилятора далеко не завжди означає, що салон швидше прогріється. Особливо, якщо мова йде про запуск автомобіля з холодним двигуном. Встановлювати вентилятор на максимальні оберти не має ніякого сенсу до того часу, поки температура рідини в системі охолодження не досягне принаймні 50 градусів. Як нескладно здогадатися, в іншому випадку вентилятор просто жене в салон холодне повітря. Гірше від цього не стає, але і краще точно не буде.

2. Довгий прогрів мотора на місці

Ще одна поширена водійська помилка при прогріванні салону автомобіля. Як показує практика, навіть в 2019 році знаходяться люди, які не знають, що сучасні двигуни – це вже далеко не ті старовинні мотори, які з початком зими слід тривалий час прогрівати стоячи на місці. Крім того, на холостих обертах двигун гріється чи не в два рази довше, ніж під час їзди. Відповідно, чим пізніше розігріється мотор – тим пізніше в салон автомобіля зможе піти по-справжньому тепле повітря.

3. Відмова від циркуляції

Нарешті третя помилка, яка також не дозволяє автомобілістам прогріти салон швидше – це відмова від режиму циркуляції повітря. Багато співвітчизників як і раніше вважають цю опцію відверто марною. Такий підхід до питання є оманливий. Справа в тому, що при роботі даного режиму, вентиляція машини забирає значно менше холодного повітря з вулиці і намагається «ганяти» те, що вже є в салоні автомобіля. А це в свою чергу означає, що ледь прогріта машина не буде так швидко остигати через різницю температур за бортом і всередині борту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024