Не так давно дослідницька компанія GfK Japan провела масштабне опитування, що охопила близько 15 600 автовласників по всій Японії. Тема опитування – миття авто.
Близько 37% японців відповіли, що миють свій автомобіль 3-6 разів на рік (або один раз в 2-4 місяці). 23% респондентів зізналися, що миють машину 7-12 разів на рік (раз в 1-2 місяці). Понад 13 разів на рік – 20% опитаних, і майже стільки ж – 1-2 рази на рік.
Крім того, опитування виявило, що за останнє десятиліття тільки 11% автолюбителів збільшили частоту миття своїх «залізних коней», тоді як 47% водіїв стали мити автомобіль рідше. Причиною для цього послужило, по-перше, те, що в Японії зменшуються можливості помити машину, а по-друге, збільшується популярність брудозахисних засобів.
51% автолюбителів в Японії миють свій автомобіль самостійно, 38% – користуються послугами автоматичної мийки (з них більшість роблять це через брак часу), 11% використовують ручну мийку.
Досить багато претензій виникає у користувачів до автоматичних мийках. 40% опитаних стикалися з тим, що щітки не до кінця очищали бруд, і стільки ж – що залишали подряпини. Клієнти ручних мийок найчастіше (41%) скаржаться на високу вартість такого виду сервісу.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment