Не так давно дослідницька компанія GfK Japan провела масштабне опитування, що охопила близько 15 600 автовласників по всій Японії. Тема опитування – миття авто.
Близько 37% японців відповіли, що миють свій автомобіль 3-6 разів на рік (або один раз в 2-4 місяці). 23% респондентів зізналися, що миють машину 7-12 разів на рік (раз в 1-2 місяці). Понад 13 разів на рік – 20% опитаних, і майже стільки ж – 1-2 рази на рік.
Крім того, опитування виявило, що за останнє десятиліття тільки 11% автолюбителів збільшили частоту миття своїх «залізних коней», тоді як 47% водіїв стали мити автомобіль рідше. Причиною для цього послужило, по-перше, те, що в Японії зменшуються можливості помити машину, а по-друге, збільшується популярність брудозахисних засобів.
51% автолюбителів в Японії миють свій автомобіль самостійно, 38% – користуються послугами автоматичної мийки (з них більшість роблять це через брак часу), 11% використовують ручну мийку.
Досить багато претензій виникає у користувачів до автоматичних мийках. 40% опитаних стикалися з тим, що щітки не до кінця очищали бруд, і стільки ж – що залишали подряпини. Клієнти ручних мийок найчастіше (41%) скаржаться на високу вартість такого виду сервісу.
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку,…
Повний привід давно сприймається багатьма водіями як синонім безпеки взимку. Значок 4x4 на кузові створює…
Трирядні SUV давно стали альтернативою мінівенам для тих, кому потрібно 6-8 місць, але хочеться кросоверного…
Реальні далекі поїздки на електромобілі залежать не лише від ємності батареї, а й від швидкості…
Багато водіїв думають, що тиск, зазначений на боковині шини, - це норма, але це максимум,…
Leave a Comment