Не так давно дослідницька компанія GfK Japan провела масштабне опитування, що охопила близько 15 600 автовласників по всій Японії. Тема опитування – миття авто.
Близько 37% японців відповіли, що миють свій автомобіль 3-6 разів на рік (або один раз в 2-4 місяці). 23% респондентів зізналися, що миють машину 7-12 разів на рік (раз в 1-2 місяці). Понад 13 разів на рік – 20% опитаних, і майже стільки ж – 1-2 рази на рік.
Крім того, опитування виявило, що за останнє десятиліття тільки 11% автолюбителів збільшили частоту миття своїх «залізних коней», тоді як 47% водіїв стали мити автомобіль рідше. Причиною для цього послужило, по-перше, те, що в Японії зменшуються можливості помити машину, а по-друге, збільшується популярність брудозахисних засобів.
51% автолюбителів в Японії миють свій автомобіль самостійно, 38% – користуються послугами автоматичної мийки (з них більшість роблять це через брак часу), 11% використовують ручну мийку.
Досить багато претензій виникає у користувачів до автоматичних мийках. 40% опитаних стикалися з тим, що щітки не до кінця очищали бруд, і стільки ж – що залишали подряпини. Клієнти ручних мийок найчастіше (41%) скаржаться на високу вартість такого виду сервісу.
Експерти Consumer Reports провели масштабне дослідження надійності автомобілів марки Jeep, опитавши сотні тисяч водіїв. Результати…
Автоексперт радить уважно ставитися до стану зимових шин і рекомендує викидати ті, що старші за…
Peugeot 208 нового покоління 2026 року стане ключовою моделлю для концерну Stellantis. Французи вирішили зробити…
Дизельні автомобілі ще донедавна вважалися найкращим вибором для тих, хто багато подорожує — вони відзначалися…
Нещодавно з'явилися перші шпигунські фотографії найпотужнішої версії майбутнього флагманського кросовера Audi, які дозволяють отримати майже…
У 2010 році Mazda представила нове сімейство двигунів Skyactiv, створене для зменшення витрати палива без…
Leave a Comment