Не так давно дослідницька компанія GfK Japan провела масштабне опитування, що охопила близько 15 600 автовласників по всій Японії. Тема опитування – миття авто.
Близько 37% японців відповіли, що миють свій автомобіль 3-6 разів на рік (або один раз в 2-4 місяці). 23% респондентів зізналися, що миють машину 7-12 разів на рік (раз в 1-2 місяці). Понад 13 разів на рік – 20% опитаних, і майже стільки ж – 1-2 рази на рік.
Крім того, опитування виявило, що за останнє десятиліття тільки 11% автолюбителів збільшили частоту миття своїх «залізних коней», тоді як 47% водіїв стали мити автомобіль рідше. Причиною для цього послужило, по-перше, те, що в Японії зменшуються можливості помити машину, а по-друге, збільшується популярність брудозахисних засобів.
51% автолюбителів в Японії миють свій автомобіль самостійно, 38% – користуються послугами автоматичної мийки (з них більшість роблять це через брак часу), 11% використовують ручну мийку.
Досить багато претензій виникає у користувачів до автоматичних мийках. 40% опитаних стикалися з тим, що щітки не до кінця очищали бруд, і стільки ж – що залишали подряпини. Клієнти ручних мийок найчастіше (41%) скаржаться на високу вартість такого виду сервісу.
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…
Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…
Алкоголь і керування автомобілем - абсолютно несумісні речі. Та, попри це, чимало українських водіїв досі…
Leave a Comment