Не так давно дослідницька компанія GfK Japan провела масштабне опитування, що охопила близько 15 600 автовласників по всій Японії. Тема опитування – миття авто.
Близько 37% японців відповіли, що миють свій автомобіль 3-6 разів на рік (або один раз в 2-4 місяці). 23% респондентів зізналися, що миють машину 7-12 разів на рік (раз в 1-2 місяці). Понад 13 разів на рік – 20% опитаних, і майже стільки ж – 1-2 рази на рік.
Крім того, опитування виявило, що за останнє десятиліття тільки 11% автолюбителів збільшили частоту миття своїх «залізних коней», тоді як 47% водіїв стали мити автомобіль рідше. Причиною для цього послужило, по-перше, те, що в Японії зменшуються можливості помити машину, а по-друге, збільшується популярність брудозахисних засобів.
51% автолюбителів в Японії миють свій автомобіль самостійно, 38% – користуються послугами автоматичної мийки (з них більшість роблять це через брак часу), 11% використовують ручну мийку.
Досить багато претензій виникає у користувачів до автоматичних мийках. 40% опитаних стикалися з тим, що щітки не до кінця очищали бруд, і стільки ж – що залишали подряпини. Клієнти ручних мийок найчастіше (41%) скаржаться на високу вартість такого виду сервісу.
Sportage залишається найпопулярнішою моделлю у SUV-лінійці південнокорейського автовиробника Kia. Автомобіль, який пережив зміну поколінь у…
Культовий американський понікар Ford Mustang може стати седаном. Відсвяткував у 2024 році свій черговий ювілей…
Рідкісні знахідки так званих «капсул часу» привертають чимало уваги з боку користувачів інтернету, особливо коли…
В Україні з'явиться новий автомобільний бренд Ineos. Британська компанія спеціалізується на виробництві рамних позашляховиків. Продажі…
Багато українських водіїв вважають, що вони повинні нести відповідальність тільки за свої дії на дорозі.…
Якщо виявлено, що транспортний засіб був заправлений неякісним паливом, дуже важливо діяти негайно, адже це…
Leave a Comment