Categories: Новини

Президент підписав “дорожні” закони

Президент України Володимир Зеленський підписав закон “Про внесення змін до закону України” Про джерела фінансування дорожнього господарства України “щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування” №282-IX, який Верховна Рада України прийняла в цілому 12 листопада.

Як повідомляється на сайті глави держави у вівторок, документ скасовує узгодження з комітетом Верховної Ради з питань бюджету переліків об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг.

Відповідно до закону, Кабінет міністрів затверджує Державну цільову економічну програму розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на певний період з переліком доріг, на яких заплановані роботи з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту, із зазначенням обсягів і джерел фінансування таких шляхів в розрізі балансоутримувачів . Перелік об’єктів будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг, складений відповідно до цієї програми, повинен затверджуватися Кабміном щорічно.

Документ також передбачає надання субвенції з державного бюджету України місцевим бюджетам на фінансування, в тому числі, проектно-вишукувальних, науково-дослідних робіт, функціонування інформаційно-аналітичних систем, паспортизації технічного нагляду, обстеження стану доріг, зокрема, залучення інженера-консультанта.

Зеленський також підписав закон “Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг” №283-IX, який парламент прийняв також 12 листопада. Цей документ вводить до Бюджетного кодексу поняття середньострокового зобов’язання за типовими договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг.

Відповідно до закону, за бюджетними програмами, які здійснюються з використанням коштів Державного дорожнього фонду, розпорядники бюджетних коштів мають право брати бюджетні зобов’язання понад фактичні надходження спеціального фонду в межах граничних показників витрат, передбачених законом про держбюджет, і прогнозних показників, визначених в Бюджетній декларації на середньостроковий період .

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Верховна Рада розглядає медичні перевірки для водіїв старше 65 років

Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…

20.11.2025

Як правильно користуватися режимом N на АКПП

Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…

20.11.2025

BMW представила оновлений iX3 2026 із рекордною автономністю для електрокросоверів

BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…

20.11.2025

Що загрожує власникам прострочених “євроблях” під час воєнного стану

Попри воєнний стан, питання штрафів для власників авто на іноземній реєстрації залишається актуальним. Тисячі водіїв…

20.11.2025

В Україні загострюється дефіцит дизелю: ціни можуть зрости ще на 2–3 грн

В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор…

20.11.2025

Названо 4 звички водіїв, які сильно збільшують витрату палива

Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…

20.11.2025