Ще вчора ми робили прогнози на дизайнерські й технічні нововведення в новому F-Type , а сьогодні ми вже можемо апелювати офіційною інформацією. Цікаво, що прогнози збулися – але не всі.
Почати варто з того, що Jaguar люто протестує проти глобального тренду скорочення життєвого циклу моделей – з моменту дебюту F-Type пройшло вже сім років, і тільки зараз виробник зважився на оновлення. Зате воно вийшло досить глобальному, наприклад, зовнішність автомобіля цілком інакша – фари стали звуженими і витягнутими по ширині. В черговий раз збільшився розмір решітки радіатора. Під новий стиль підігнана і форма капота. Невеликі зміни є і ззаду: змінилася форма ліхтарів.
У технічній же частині одкровень менше – в строю залишилися колишні мотори об’ємом 2,0 (300 к.с. і 400 Нм) і 3,0 літра (380 к.с. і 460 Нм). Обидва оснащуються 8-ступінчастим “автоматом” і заднім приводом, для V6 також пропонуються і повнопривідні версії. На вершині моторної лінійки залишився знаменитий 5,0-літровий V8 з компресором. При цьому зараз він пропонується в дефорсованій до 450 к.с. і 580 Нм версії. На жаль, припущення про появу 400-сильною рядною «шістки» обсягом 3,0 літра серії Ingenium не підтвердилося.
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Leave a Comment