Ще вчора ми робили прогнози на дизайнерські й технічні нововведення в новому F-Type , а сьогодні ми вже можемо апелювати офіційною інформацією. Цікаво, що прогнози збулися – але не всі.
Почати варто з того, що Jaguar люто протестує проти глобального тренду скорочення життєвого циклу моделей – з моменту дебюту F-Type пройшло вже сім років, і тільки зараз виробник зважився на оновлення. Зате воно вийшло досить глобальному, наприклад, зовнішність автомобіля цілком інакша – фари стали звуженими і витягнутими по ширині. В черговий раз збільшився розмір решітки радіатора. Під новий стиль підігнана і форма капота. Невеликі зміни є і ззаду: змінилася форма ліхтарів.
У технічній же частині одкровень менше – в строю залишилися колишні мотори об’ємом 2,0 (300 к.с. і 400 Нм) і 3,0 літра (380 к.с. і 460 Нм). Обидва оснащуються 8-ступінчастим “автоматом” і заднім приводом, для V6 також пропонуються і повнопривідні версії. На вершині моторної лінійки залишився знаменитий 5,0-літровий V8 з компресором. При цьому зараз він пропонується в дефорсованій до 450 к.с. і 580 Нм версії. На жаль, припущення про появу 400-сильною рядною «шістки» обсягом 3,0 літра серії Ingenium не підтвердилося.
Заправка автомобіля "до повного" здається звичною, проте в деяких випадках може призвести до проблем. Сучасні…
В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв, яка вже давно діє в країнах…
Nissan представив оновлений електричний кросовер Ariya, який відмовився від традиційної решітки радіатора на користь нової…
Tesla представила оновлені базові версії Model 3 і Model Y, які більше не оснащуються FM/AM-радіо.…
Audi представила оновлену версію кросовера Q5L 2026 року, орієнтовану на китайський ринок. Модель отримала збільшену…
Багато водіїв вважають, що траса безпечніша за міські дороги, проте на швидкісних ділянках наслідки ДТП…
Leave a Comment