Ще вчора ми робили прогнози на дизайнерські й технічні нововведення в новому F-Type , а сьогодні ми вже можемо апелювати офіційною інформацією. Цікаво, що прогнози збулися – але не всі.
Почати варто з того, що Jaguar люто протестує проти глобального тренду скорочення життєвого циклу моделей – з моменту дебюту F-Type пройшло вже сім років, і тільки зараз виробник зважився на оновлення. Зате воно вийшло досить глобальному, наприклад, зовнішність автомобіля цілком інакша – фари стали звуженими і витягнутими по ширині. В черговий раз збільшився розмір решітки радіатора. Під новий стиль підігнана і форма капота. Невеликі зміни є і ззаду: змінилася форма ліхтарів.
У технічній же частині одкровень менше – в строю залишилися колишні мотори об’ємом 2,0 (300 к.с. і 400 Нм) і 3,0 літра (380 к.с. і 460 Нм). Обидва оснащуються 8-ступінчастим “автоматом” і заднім приводом, для V6 також пропонуються і повнопривідні версії. На вершині моторної лінійки залишився знаменитий 5,0-літровий V8 з компресором. При цьому зараз він пропонується в дефорсованій до 450 к.с. і 580 Нм версії. На жаль, припущення про появу 400-сильною рядною «шістки» обсягом 3,0 літра серії Ingenium не підтвердилося.
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…
На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…
Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Leave a Comment