Ще вчора ми робили прогнози на дизайнерські й технічні нововведення в новому F-Type , а сьогодні ми вже можемо апелювати офіційною інформацією. Цікаво, що прогнози збулися – але не всі.
Почати варто з того, що Jaguar люто протестує проти глобального тренду скорочення життєвого циклу моделей – з моменту дебюту F-Type пройшло вже сім років, і тільки зараз виробник зважився на оновлення. Зате воно вийшло досить глобальному, наприклад, зовнішність автомобіля цілком інакша – фари стали звуженими і витягнутими по ширині. В черговий раз збільшився розмір решітки радіатора. Під новий стиль підігнана і форма капота. Невеликі зміни є і ззаду: змінилася форма ліхтарів.
У технічній же частині одкровень менше – в строю залишилися колишні мотори об’ємом 2,0 (300 к.с. і 400 Нм) і 3,0 літра (380 к.с. і 460 Нм). Обидва оснащуються 8-ступінчастим “автоматом” і заднім приводом, для V6 також пропонуються і повнопривідні версії. На вершині моторної лінійки залишився знаменитий 5,0-літровий V8 з компресором. При цьому зараз він пропонується в дефорсованій до 450 к.с. і 580 Нм версії. На жаль, припущення про появу 400-сильною рядною «шістки» обсягом 3,0 літра серії Ingenium не підтвердилося.
Хоча єдиного офіційного списку "п'яти найпоширеніших зимових штрафів" не існує, найчастіші порушення взимку пов'язані зі…
За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…
Місяць тому Toyota представила нового компактного позашляховика Land Cruiser, який отримав індекс FJ і став…
Пересідаючи з корейського або німецького автомобіля на китайський, водій стикається не лише зі зміною марки,…
Компанія Mazda в Канаді оголосила ціни на кросовер CX-90 2026 модельного року, доступний у версіях…
Навіть із розвитком електромобілів багато водіїв продовжують заряджати їх до 100% "про всяк випадок" і…
Leave a Comment